עמוד הבית » סדרת צעצועי מיני פופ, מנה חמה בטעמים, צי'טוס Puffs, קוואקר בטעם וניל

סדרת צעצועי מיני פופ, מנה חמה בטעמים, צי'טוס Puffs, קוואקר בטעם וניל

מארז הארי פוטר קינדר ג'וי - צילום: פררו

סדרת צעצועי מיני פופ מבית הארי פוטר

פררו, בעלת המותג קינדר, משיקה לראשונה את סדרת צעצועי מיני פופ מבית הארי פוטר – wizarding world. הסדרה אשר תשולב בתוך ביצי קינדר ג'וי, החל מחודש יולי 2023, כוללת את כל הדמויות האהובות מסדרת הארי פוטר.

בשורה לכל אוהבי הארי פוטר: סדרת קינדר ג'וי מיני פופ הארי פוטר כוללת מגוון רחב של דמויות מוכרות מהארי פוטר, ביניהן 6 מיני פופ של הסטודנטים המוכרים מהוגוורטס ו-6 מיני פופ של המורים. לצד זאת הסדרה כוללת 12 אביזרים המותאמים לקהל גילאי 7-12 ביניהן סימניות הארי פוטר לספרים המשמשות גם כסרגל, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד.

כל בובות המיני פופ והאביזרים הנלווים המגיעים בתוך ביצי קינדר ג'וי ניתנים לסריקה באפליקצית applaydu & friends באמצעות המצלמה במכשירי הסמארטפון וטאבלטים. האפליקציה החינמית מיועדת לגילאי 7-12 ומאפשרת לילדים להביע את עצמם ולהיפגש עם בני גילם בעולם הווירטואלי. כעת, ניתן גם לסרוק את בובות המיני פופ של הארי פוטר באפליקצייה ולגלות את עולמו של הארי פוטר ביחד עם חברים. על גבי האריזה של קינדר ג'וי ישולב QR קוד להורדת האפליקציה.

הארי פוטק וקינדר ג'וי – צילום: פררו

האריזה הכתומה החדשה של קינדר ג'וי עם צעצועי הארי פוטר תוצע לצרכן גם כמוצר בודד וגם כמארז של שלישייה. מחיר מומלץ לצרכן 15.90 ₪ לשלישייה, ו-6.90 לבודד. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

נסיינית המערכת: סדרת קינדר ג'וי מיני פופ הארי פוטר היא סדרה קסומה ומקסימה שמיועדת לילדים. הסדרה משלבת בין עולמות הקינדר ג'וי  ועולם ההארי פוטר המופלא והמוכר. קינדר ג'וי הוא סוג של שוקולד מתוק שמכיל גם תוספות כמו קרמית, נוגט או וופל. הוא מגיע במגוון טעמים ובדרגות מתיקות שונות. טעמים נחשבים לטעימים ומתוקים מאוד, וזהו פריט פופולרי במיוחד בין הילדים.

מנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס ומנה חמה בטעם עוף וקארי

מנה חמה ממשיכה לחדש ולהפתיע עם טעמים מהמטבח האסייתי, שכבשו את החיך הישראלי. מנה חמה מעניקה חוויה קלה ונוחה להכנה ביתית מהירה כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. הטעמים החדשים מעניקים לצרכנים חווית טעמים מרגשת בעולמות חדשים. הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האסייתי וההודי.

  • מנה חמה בטעם עוף וקארי
  • מנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס

הטעמים החדשים לוקחים את הצרכנים לטיול ברחבי העולם עם טעמים חדשים ומפנקים.המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

בכשרות חתם סופר. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת:  מנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס יכולה להיות טעימה ומרעננת. טעם הקוקוס מוסיף רכות ועושה את המנה קרמית וטעימה כדאי לנסות.

צי'טוס Puffs בצורת זיגזג ענק

המותג צ'יטוס מבית שטראוס, הרביעי בקטגוריית החטיפים בישראל, משיק חטיף גבינה חדש על בסיס חטיף הפאפס האהוב. בעקבות ההצלחה הגדולה של חטיף הצ'יטוס פאפס גבינה, שהפך לאחד החטיפים האהובים בקרב הקהל הישראלי, יוצא המותג האהוב במהדורה מוגבלת ל-3 חודשים עם צ'יטוס פאפס בצורת זיגזג ענק המתמוסס בפה ומשאיר חותם  צ'יזי במיוחד.

צילום: באדיבות שטראוס

בדומה לסדרת החטיפים של צ'יטוס, גם החטיף החדש יהיה אפוי, ללא גלוטן וטבעוני. כמו כן, חטיפי צ'יטוס עשויים מתירס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.

משקל: 55

כשרות: בד"צ העדה החרדית

אלרגניים: עשוי להכיל חלב, בוטנים

ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: מוצר קרנצ' אהוב על הילדים והכי חשוב אפוי, צ'טוס נחשב לפופולרי במיוחד בין הילדים, מכיוון שהם נשמעים בפה בצורה כיפית ומעניינת. טעים.

חטיף בטעם וניל עם שיבולת שועל 

המותג קוואקר משיק חטיף חדש בטעם וניל המבוסס על 24% שיבולת שועל מלאה, שנחשב אחוז משמעותי של שילוב דגן מלא בקטגוריית החטיפים בישראל. המותג קוואקר, הידוע בערכיו הטובים, משנה את הנוף במדף החטיפים המלוחים, שכן, מלבד טעמו הייחודי, החטיף אפוי, ללא גלוטן, טבעוני וללא מדבקות אדומות.

צילום: באדיבות שטראוס

נסיינית מערכת: חטיף קוואקר הוא אחד מהחטיפים הפופולריים של חברת קוואקר. הוא מורכב משברי דגנים קטנים וקרמי ומגוון טעמים זמינים, כולל שוקולד, תות, תפו"א וניל. החטיף מצוין לחובבי חטיפים קלים ומציע טעם נעים ומרענן.