עמוד הבית » סילאן טבעי, עזרי ניקוי לפסח, בונבוניירות, טופיפי, ריטר ספורט

סילאן טבעי, עזרי ניקוי לפסח, בונבוניירות, טופיפי, ריטר ספורט

סילן טבעי- בקבוק לחיץ צילום- עמית שטראוס

הסילאן בבקבוק הלחיץ מאפשר נוחות שימוש מרבית ושליטה על כמות הסילאן הנצרכת. המוצר  עשוי תמרים מובחרים, בעיקר מזן מג'הול הידוע בטעמי התמר הדומיננטיים שלו ובסוכרים הטבעיים שמכיל. הייצור מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מקסימאלית על המרקם, הארומה והטעמים המקוריים של התמרים. המוצר אינו מכיל מייצבים, עמילנים, וצבעי מאכל. מתאים להכנת חרוסת, תבשילים, סלטים, מאפים, קינוחים ומריחה על המצה, השריית בשרים וברביקיו, ירקות מוקפצים.

המוצר מגיע בבקבוק הלחיץ 840 גר' של קליית גת ניתן להשיג ברשתות רמי לוי, מחסני השוק, קואופ שופ, יוחננוף  ובחנויות המובחרות.

מחיר המומלץ: 21.90 ₪ בעל כשרות מהודרת חתם סופר בני ברק.

נסיינית מערכת: סילאן הוא אחד המרכיבים השכיחים בבישול במטבח בפסח, הצריכה והשימוש בו גבוה, הבקבוק הלחיץ נוח לשימוש נקי ומהיר לעבודה במטבח אין צורך להשתמש בכלים נוספים על מנת להוציא את הנוזל, הטעם נשמר כטעם המקורי של התמרים. מוצלח.

עזרי ניקיון 

לפני חג הפסח אנו צריכים לסיים את כל עבודות הניקוי עד ערב החג. איך עושים את במינימום זמן ומאמץ? שנת 2021 מזמנת לנו פתרונות חדשניים מניקול של מוצרי ניקיון, המסייעים לנו על כך.ההשקעה היא לא רק בניקיון אלא בבישול  ואפיה ומציאת  עזרי אפייה ובישול שיקצרו זמן יקר ובעיקר יקלו על העבודה במטבח.

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מבית קימברלי קלארק, בסדרת  מוצרים לחג, שיהפכו את ניקיון פסח למשימה אפשרית ואפילו נעימה.

 מטליות לחות XL לניקוי משטחים גדולים

מטלית לחה לניקוי כללי הגדולה ב 50% ממטלית רגילה ומתאימה במיוחד לניקוי משטחים גדולים. מושלמת עבור ניקיונות החג, משום שהיא מנקה משטחים גדולים כמו ארונות, מדפים, תריסים וכו'. מגיעה בניחוח לימון מרענן.

מטליות לחות לניקוי משטחים גדולים, יחצ ניקול

 שקיות אשפה ענקיות ועבות- בצבע שחור

זוהי בדיוק התקופה שבה פחי הזבל השכונתיים מלאים עד אפס מקום בשקיות מלאות זבל ופריטים שאין לנו יותר צורך בהם. המותג ניקול מציע פתרון מעשי וקל, בכדי להקל על איסוף הזבל וכדי לחסוך זמן יקר בירידה לחדר הזבל – שקיות אשפה ענקיות, עבות ואיכותיות שיכולות לשאת משקל . השקיות שהגיעו עד כה רק בצבע כתום משווקים עכשיו גם בצבע שחור.

ספוגית הקסם נירוסטה

מסירה לכלוך קשה ושומן שרוף מכלי נירוסטה בקלות וביעילות.

ספוגית הקסם נירוסטה,צילום יחצ

 מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות לרצפה

מטלית גדולה ועבה לניקוי רצפה עם חור להכנסת המגב. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר בעל כושר ספיגה גבוה עם תוסף אנטיבקטריאלי לניקוי וחיטוי המשמיד 99.9% מהחיידקים שבמטלית ומפחית ריחות רעים.

מטליות מיקרופייבר לרצפה אנטי בקטריאלי,צילום יחצ

כריות יפניות אנטיבקטריאליות

כריות יפניות לשטיפת כלים עם תוסף אנטיבקטריאלי שמשמיד 99.9% מהחיידקים שמצטברים במוצר, מונע את הפצתם ומפחית ריחות רעים.

כריות יפניות לקרצוף,צילום יחצ

רדיד אלומיניום עבה וחזק במיוחד 20 מיקרון

רדיד אלומיניום עבה ועמיד במיוחד, המתאים לאפייה ולצלייה. הרדיד מושלם לכיסוי הכיריים בפסח ומתאים לשאר ההכנות לקראת החג כיוון שהוא עמיד וחזק יותר.

רדיד אלומיניום חזק ועבה, צילום יחצ

שקיות אשפה חזקות

חג הפסח והתקופה שלפניו, הם הזדמנות לעשות סדר בבית ולהעיף את כל מה שמיותר ותופס מקום. מכיוון שזהו הזמן  שבו אנו זורקים כל מיני דברים לא רגילים שאגרנו במשך שנים בבית, יש צורך בשקיות אשפה עמידות וחזקות שיעמדו בכך ולא יקרעו.

שקיות אשפה חזקות במיוחד מידה L צילום יחצ

תבניות אפייה חזקות

מלבד חג הניקיון, פסח הוא גם חג בו הבישולים הופכים לפעילות המרכזית בבית. לניקול תבניות אפייה חזקות, איכותיות ועבות לשימוש ונשיאה בטוחה של מאכלים כבדים, המקלות גם על שטיפת הכלים ועוזרות לשמור על כשרות לפסח. התבניות מגיעות בארבעה גדלים: ענקית, גדולה, אינגליש קייק ועגולה.

תבניות אפייה צילום יחצ

*ניתן להשיג את מגוון מוצרי ניקול ברשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת: מאז שאני זוכרת את עצמי גדלתי לתוך בית שערכי הנקיון לפני פסח היו קריטים וחשובים, כיום בעידן הטכנולוגיה והקיימות עזרי הניקיון יותר ידודתיים לסביבה והתוצאה מובטחת עם המוצרים בפחות זמן שהפך למצרך חשוב בעולם שאנו חיים.שימוש יעיל ואיכותי.

בונבונירות מרסי

אריזה קלאסית אדומה – מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל"פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב- 8 טעמים של שוקולד חלב, מריר ולבן נפלאים ואיכותיים. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם – 21.90 ₪, 400 גרם – 44.90 ₪.

שוקלד חלב אריזה כחולה  – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 ₪

שוקולד מריר אריזה חומה -בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של: 91.90 ₪.

בונבוניירת מרסי – כשר לפסח צילום stork

ניתן להשיג את מוצרי ליימן שליסל ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

טופיפי מהדורת חג

טופיפי עשוי מאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל וקרם נוגט, מעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר – צירוף אשר הופך את טופיפי לחוויה נעימה וטעימה לכל הגילאים .

טופיפי כשר לפסח, צילום Stork

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.  לכבוד החג הן מוצעות במחירי מבצע: טופיפי  250 גרם: 21.90 ₪, טופיפי 125 גרם: 10 ₪ בלבד.

סדרת קקאו ריטר ספורט 

השוקולדים בסדרת הקקאו: סדרת הקקאו של  Ritter Sport עשויים שלושה/ארבעה מרכיבים בלבד, עם אחוז מוצקי קקאו שונה ומקור שונה של קקאו בכל אחד (פרו, ניקארגואה וגאנה)

שוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו

שוקולד מריר מעולה 81% מוצקי קקאו

ריטר ספורט – כשר לפסח צילום ריטר ספורט

הסדרה במבצע מיוחד של 2 יח' ב-15 ₪ בלבד וסדרת האגוזים השלמים כמו גם של שוקולד Ritter Sport במחיר מבצע מיוחד של 8.90 ₪ בלבד ליח'.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

נסיינית מערכת: פסח הינו חג השוקולדים על כל גיווניו, הטעמים הנפלאים, ניחוחות הארומה של השוקולד, כיום אפשרי להנות מקקאו איכותי בטעמים מושלמים הנותנים לתחושת הלב חמימות ושמחה. אין פסח ללא שוקולד !