עמוד הבית » סיפורה של אסתר קסטרו

סיפורה של אסתר קסטרו

צילום: סלי פארג
אסתר קסטרו, שמככבת בערוץ בייבי, מגיעה לערוץ הכוכבים YOUKID בשיתוף חברת NMC, שם תעלה תכנית חדשה ומפתיעה בכיכובה "אסתר ופרוטי" בראיון שבו היא חושפת הכל, היא מדברת על הקריירה, העבר בלהקת חמסה, הכניסה לעולם הילדים, הזוגיות, מי המודל הנשי שלה לרגל יום האישה וגם: מה הקשר ל'חיים זה לא הכל', אמיר פיי גוטמן ועילי בוטנר?

בימים אלו עולה תכנית לערוץ הכוכבים ולאפליקציה YOUKID בהשקעה של חברת NMC בהשקה מפתיעה ומושקעת –"אסתר ופרוטי". התכנית החדשה בכיכובה של בובת הגלידה הכי מדוברת והכי צבעונית, מגיעה אליכם למסך. תוכלו לצפות וליהנות מהגינה הקסומה של אסתר שבה אוהבים גלידה ויותר מכל, אוהבים את פרוטי, הגלידה המתוקה שאוהבת לישון ולקטר.

אבל מעבר לכך, קסטרו היא אחת הדמויות המסקרנות ביותר בתעשייה. בראיון מרתק היא מספרת על התחנות בקריירה, הנישואין לשבי זרעיה, להקת חמסה, שיתופי הפעולה בדרך, הקשר לעילי בוטנר ואמיר פיי גוטמן, הזוגיות הנוכחית שלה עם בן זוג המבוגר ממנה ב-17 שנה, היעדים שהיא חולמת לכבוש ומי האישה שהיא מודל עבורה לרגל יום האישה.

חמסה הייתה להקה מאוד מוכרת בתחילת שנות ה-2000, תכנית הילדים שלך הפכה למוכרת בבתים רבים, אבל מי את בעצם אסתר קסטרו? "קודם כל, אני נולדתי על שם סבתי אסתר וקראו לי אתי אבל רק לפני 3 שנים חזרתי למקורות ולשם המקורי אסתר. גדלתי בקרית קריניצי ברמת גן, "מאז שאני זוכרת את עצמי אני שרה, בכל מקום. גם להורי אמרתי שאהיה זמרת, עוד כילדה קטנה. ההורים שלי צילמו אותי וכל החיים שלי תועדו על ידי אבא שלי, הוא היה כמו מעריץ כזה. כבר בגיל 12 השתתפתי בפסטיבל שירי הילדים ושרתי שיר של יגאל בשן, בלהקת נוער ,ולהקה צבאית בפיקוד צפון, אני חושבת שהייתי מגדירה את עצמי כזמרת".

איך התחילה הקריירה שלך?
"אחרי השחרור הופעתי עם ענקי זמר כמו יורם גאון ושמוליק קראוס כזמרת ליווי דיבבתי עשרות סדרות (ווינקס, חבורת החצר, תותית ועוד). ועד היום ילדים מזהים את הקול שלי ואפילו הופעתי בפרק אחד של 'החיים זה לא הכל'".

רגע, החיים זה לא הכל?
"הופעתי בעונה השנייה וקיבלתי בפרק הסיום תפקיד ראשי, הייתי נשואה בפרק לעידן אלתרמן. הסדרה הזו פתחה לי דלתות ואחרי הפרק הזה התקשרה אליי מלהקת שרצתה להביא אותי לסדרה. בלהקת חמסה לא אפשרו לי את זה, לא הלכתי לאודישן ולא יכולתי לעזוב, אבל אני מבינה את זה. היום לפעמים אני שואלת את עצמי, מה היה קורה אם הייתי הולכת על זה?".

תתארי את החוויה לעבוד עם יהורם גאון ושמוליק קראוס?
"קיבלתי יחס מדהים, התחלתי כבחורה צעירה ומי שהיה הגיטריסט של קראוס עוד בחזרות היה עילי בוטנר, שהיה אז בן17. היינו עושים חזרות יחד. קראוס היה אדם מדהים. ויהורם גאון מקסים, הופענו יחד בסיבוב ההופעות שלו 'שלום לך ארץ נהדרת', אפילו שרנו דואט".

ואז הקריירה בחמסה יצאה לדרך.
"אחרי כמה הופעות שעשיתי, המנהל המוזיקלי של חמסה ראה אותי ושאל אם אני רוצה להצטרף ללהקת בנות חדשה, באתי סקפטית כי אני לא זמרת ים תיכונית ובסוף זו הייתה חוויה ענקית".

מתי החלה הנפילה של הלהקה?
"היינו ילדות צעירות ואני מודה שלא קיבלנו מספיק תגמול על ההשקעה שלנו. אמיר פיי גוטמן עבד אתנו פעם והיה כמו מנטור שלנו, לא וויתר עלינו, היה צמוד אלינו וליווה אותנו, אבל בסופו של דבר הלהקה התפרקה בגלל דברים שקשורים בעיקר לכסף".

מה את זוכרת ממנו?
"אדם פשוט מדהים, עד היום יש פעמים שאני לא מאמינה שהוא איננו. לפני כמה שבועות הייתי אצל הוריי וראיתי תמונה שלי אתו מאז וזה העציב אותי מאוד".וברמה האישית קרה לך משהו חשוב לא פחות בימי חמסה.
"הכרתי את בעלי לשעבר שבי זרעיה, יש לנו ילדה ביחד, נועה בת 13 ,הכרתי אותו בתכנית של דודו טופז, זו התכנית הראשונה שהופענו ביחד".

ואיך נראתה הקריירה אחרי חמסה?
"אחרי חמסה בעצם הוצאתי שני שירים לרדיו אחד מהם 'כוכב מפלסטיק',הקליפ היה פשוט מדהים, היה לי עוד שיתופי פעולה מוזיקליים מעניינים, עד שהחלטתי לחזור לעולם הילדים".

ספרי על החזרה לעולם הילדים
"חזרתי לזה בכל הכוח והופעתי בכל הארץ, עד שהחלטתי לעשות משהו לבד. למה העדפתי לא להתמקד בקריירה המוזיקלית? כי זה זרם לי יותר לעולם הילדים, ראיתי שאני ממש אוהבת את זה והגיע הזמן לייצר מותג של עצמי. פניתי לקובי מחט שאלתי אותו אם יש לו רעיון לדמות לתוכנית טלוויזיה והוא הציע לי את הרעיון של אוטו גלידה וזה מה שרציתי, משם יצאה הסדרה "האוטוגלידה של אסתר" שמשודרת גם ביוטיוב שלי. ולפני שנתיים קיבלתי תכנית יומית בערוץ בייבי". (גן הצוציקים עם אסתר)

התכנית החדשה שלך שעולה ב-20.2 נקראת 'אסתר ופרוטי', מה תוכלי לספר עליה?
"זו תכנית חדשה בערוץ הכוכבים וב YOUKID, עם פרוטי בובת הגלידה שהילדים יתאהבו בה. אני שמחה ונרגשת מהצטרפותי למשפחה המפוארת של NMC".שגם השקיעו בסדרה. וגם חברת הבוקינג שלי להזמנת הופעות.

מה השאיפות שלך קדימה?
"אני לא נחה לרגע ותמיד מנסה לעשות דברים חדשים, מסתובבת בכל הארץ ומתחילה בשיתופי פעולה עם מותגי גלידה בעקבות הסדרה החדשה. התכניות שלי הן לעבוד על מופע חדש עם בובת הגלידה, חנוכה 2022 יכול בהחלט להיות יעד, צריך לשאוף ולהאמין"

את הולכת ALL IN על קריירת הילדים או שיש מקום לקאמבק לעולם המוזיקה?
"אני למדתי בחיים שצריך להתמקד, כי להתפזר זה לא טוב. אבל לא אשקר ואומר שזה לפעמים מדגדג. אמרתי לאחרונה לחברה טובה כמה שאני רוצה לשיר, זה באמת בוער בי בפנים, אבל נראה לגבי זה, אני זמרת בסופו של דבר וזה בנשמה".

היו צעדים שקירבו אותך חזרה לעולם המוזיקה?
"חמסה אמורה הייתה להופיע באיחוד בתכנית אקס פקטור לאירוויזיון ברשת 13. אבל הנקודה הכואבת היא שהיינו בפגישות וסגרנו אתנו ימי צילומים ובדקה ה-90 אחת הבנות התקפלה ".

ומה עם הזוגיות היום, מה תוכלי לספר על הזוגיות שלך עם יעקב כהן, בן זוג שמבוגר ממך ב-17 שנה?
הוא גבר מדהים. אנחנו יחד כבר עשור, אני לא מרגישה את הפערים. הוא תמיד אופטימי ותמיד מאזן אותי, יש לי הפרעות קשב, אני מאוד קופצנית והוא השפיות שאני צריכה. אולי זה דווקא יתרון שהוא מבוגר ממני. לאהבה אין גיל.

לקראת יום האישה, איזו אישה השפיעה עלייך יותר מכל?
"מדונה. זה נכון שהיא אחרי השיא, אבל היא עברה דרך. ההתחלה הקשה שלה לא עצרה אותה ועם המון נחישות בנתה את עצמה ב-10 אצבעות וגם אני כזו, אני לא מוותרת. אנחנו בתחום מאוד אכזרי שמזמן יכולתי להרים ידיים ולוותר, אבל לא אני. זה משהו בנשמה, זה לא יכול להיות מבחינתי שאעשה משהו אחר".