עמוד הבית » פורים הגיע: חג גדול לנצנצים

פורים הגיע: חג גדול לנצנצים

איפור ירין פורים ונצנצים שחף צילום הילה אלקיים.
איפור פורימי מזוהה יותר מכל עם נצנצים. אם או בלי מסיכה, בזום או בשטח הפתוח, הם תמיד יהיו שם. ירין שחף מסביר איך לנצנץ בלי למצמץ?

מאת: ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות

פורים הוא זמן נהדר להדגים את כל מה שנוצץ. איפור, שיער או בגד, זה לא באמת משנה – העיקר שיהיה בוהק, יחזיר אור, ויסנוור. בצל מוטציות הקורונה: אירועי פורים 2021 עוברים לזום. למרות העלייה בשיעור המתחסנים, התקהלויות ענק ככל הנראה לא יתאפשרו, וכך גם המסיבות המסורתיות. במקום מסיבות המוניות – החליטו ברוב הערים לקיים תחרות תחפושות און-ליין.

האם בא לכם לנצנץ? הנה המדריך:

מי אתם הנצנצים?

הנצנצים עשויים ממיקרו-פלסטיק – פולימרי, שמופיע כפיסות זעירות בגודל של גרגיר חול. בין אם אתם חובבי פעילות יצירתית מנצנצות, או אוהבים מראה איפור זוהר, ודאי התאהבתם באפקט הבוהק של הנצנצים. הזעירים מחזירי אור במגע עם תאורה ועושים פלאים. במרוצת השנים האחרונות הם הפכו לחלק בלתי נפרד ממוצרי האיפור.

איפור תמר שללה ל'ירין שחף' צילום באדיבות יקין שחף

המרקם שלהם נע בין אבקה לקרם. הנצנצים נועדו להאיר באור רך ומנצנץ אזורים גבוהים בפנים כמו מצח, עצמות הגבה, עצמות הלחיים וגשר האף, במטרה ליצור מראה קורן ומהבהב. ניתן למצוא אותם במגוון גוונים זהובים, כסופים, או פסטלים צבעוניים. ודאי הבחנתם שהנצנצים האבקתיים (בתפזורת) אוהבים להישאר במקום שעליו מוקמו. הם מגלים התנגדות מפתיעה לניסיונות לנקות אותם מהפנים מהבגדים ומכל מקום שעליו נחתו.

 המלכודת הנוצצת

איפור הנצנצים הכל כך מזוהה עם איפורי פורים, מסוכן במידה ומצא דרכו אל תוך העין. הנצנצים נצמדים לגלגל העין ולא ניתנים להסרה, אלא על ידי שטיפה מסובכת בבית חולים. יש להשתמש אך ורק בנצנצים על בסיס קרם או ג’ל, כך שאין סיכוי שיגיעו לאזור לא רצוי. ניתן להיעזר במכחול או להשתמש בהם בעזרת כריות האצבע. פורים שמח ונוצץ!

איפור תמר שללה ל'ירין שחף' צילום יחצ

לאתר ירין שחף: https://www.yarin-shahaf.co.il