עמוד הבית » פלורויטל TO GO, פתיבר דובוני שוקולד,סופר פוד

פלורויטל TO GO, פתיבר דובוני שוקולד,סופר פוד

צילום יחצ

חברת MORAZ משווקת את מוצרי חברת GRAMSE  ,משיקה את תוסף התזונה פלורויטל TO GO.התוסף  הינו  ברזל נוזלי הנספג בקלות וביעילות בגוף על בסיס תערובת צמחים ייחודית ורכזי פירות, כמו: חלמית, קמומיל, שומר, תרד וגזר, אגסים, דובדבנים, פטל שחור, ויטמין C ו-B . כל אלו תומכים במערכת העיכול ומשפרים את ספיגת הברזל. המוצר הינו כשר ,אינו מכיל גלוטן, שמרים ודבש  מה שהופך אותו כמוצר המתאים לטבעוניים, לילדים החל מגיל שנה ואילך ולשומרי הכשרות.

אנשים הסובלים ממחסור בברזל מבין את חשיבותו ותרומתו לבריאות. חוסר בברזל (אנמיה) גורם לעייפות, נשירת שיער מוגברת, חיוורון, דכאון, רגישות לקור ועוד. לברזל חשיבות רבה בתפקוד התקין של הגוף. הברזל תומך במערכת החיסון ומאפשר לכדוריות הדם האדומות לשאת חמצן לתאים ולרקמות בגוף. כמו כן, ליצירת אנרגיה מן המזון ולתפקוד תקין של הלב, הכבד, מערכת העיכול, השלד, השרירים והמוח. הברזל בגופנו מגיע מהמזון ונמצא בעיקר בבשר, עוף, קטניות, דגנים מלאים, זרעים וירקות ירוקים. אולם לא כל הברזל מהמזון נספג בגוף.

מארז פלורויטל TO GO  מכיל 10 בקבוקונים , 10 מ"ל כל אחד.

המידע הנ"ל אינו מהווה התוויה רפואית ובכל מקרה של מחלה יש לפנות לרופא המטפל.

מחיר מומלץ:79.90 שח

ניתן להשיג בבתי טבע ורשת B בלבד.

נסיינית מערכת: הבקבוקונים הגיע במארז נוח לשימוש, מי שמכיר את טעם הברזל הוא לא נעים בחך,בבקבוקונים התמיסה מתוקה ומרגישים את טעם הצמחים יוצר אפקט טעים של הנוזל.

פתיבר דובוני שוקולד

מותג אסם פתיבר הוא מותג שמרביתנו גדלנו עליו מילדות באוגוסט 2020 אסם הרחיבה את המותג לעולם העוגיות המפנקות עם סדרת פתיבר פינוקים- זוג ביסקוויטים וביניהם קרם שוקולדי מפנק, סדרת מוצרים אשר זכתה להצלחה גדולה בקטגוריית העוגיות.

כעת החברה ממשיכה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות ,פתיבר דובוני שוקולד – ביסקוויט פריך בצורת פתיבר ועליו 2 דובוני שוקולד חלב הממולאים בקרם חלב.

המוצר החדש זכה בציונים גבוהים במבחני הטעימה שנעשו בקרב צרכנים אך הטועמים הנלהבים במיוחד היו ילדים.לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "לאור הצלחת פתיבר פינוקים, אנחנו מתרגשים להרחיב ולהעמיק את מותג פתיבר בקטגוריית העוגיות המפנקות ולהעניק לצרכנים רגעי פינוק מרגשים עם חוויות סנסוריות ייחודיות המשלבות בין הביסקוויט האהוב ובין שוקולד טעים ומפנק, והפעם בצורת דובוני שוקולד מקסימים ומתוקים שמעלים חיוך גדול על פניהם של הילדים ושל הוריהם"

פתיבר דובוני שוקולד קרדיט צילום סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: משולש K (חלבי)

נסיינית מערכת: בכל בית בישראל אכלו פתיבר, כולנו טעמנ ואכלנו את המוצר הכי אהוב בקרב האוכלוסיה בארץ, גם לקראת חג השובעות השימוש במוצר בעוגות גבינה הוא חשוב. המוצר החדש ראשית מראהו מעניין כבר ממבט ראשון בא לך לטרוף, שנית הטעם מעודן אין יכולת להפסיק. ראו הוזהרתם !

סופר פוד 

חברת ברא צמחים משיקה מגוון רחב וחדש של סופר פוד, המספקים מענה לצרכים השונים ותמיכה לאורח חיים בריא.

הסדרה מגיעה בתצורות של טבליות, פירות מיובשים ואבקות אשר מאפשרות להשתמש במוצרים בקלות, ללא מאמץ ולהוסיפם למזון.קיים מגוון רחב של מוצרי סופר פוד: עשב שעורה, עשב חיטה, מאקה טריקולור, ספירולינה 5, מורינגה, סרפד, אסאי, גוג'י ברי, גולדן ברי, ארוניה ברי, אצת כלורלה ועוד…

עשב שעורה – "העשב הקדמון" הידוע בתרומתו לניקוי רעלים. אחד הגידולים העתיקים בעולם, נחשב לאחד מארבעת הירוקים רבי העוצמה שיש על כדור הארץ. ערך תזונתי יוצא מן הכלל ותכונות תראפויטיות רבות. הוא מכיל עושר של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, סוגים של אנזימים חיים וכלורופיל בכמות וזמינות גבוהה. שתיית משקה עשב השעורה הירקרק מעניק תחושה של קרירות ורעננות, התחדשות אביבית והרגשה כללית של ניקוי וטיהור. ייחודיות במוצר שהאבקה מופקת מתמצית יבשה של מיץ עשב שעורה אורגני וללא תוספת סוכר.

צילום יחצ

מאקה טריקולור – להזנה טבעית של מאגרי האנרגיה! זהו צמח המאכל הנחשב ליחידי בעולם, אשר מצליח לשרוד בגובה של כ- 4000 מטר מעל פני הים בתנאי אקלים קיצוניים. פקעות המאקה מכילות אחוזים גבוהים של מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחלבונים, פחמימות מורכבות וסיבים תזונתיים בעלי ערך תזונתי גבוה. ייחודיות המוצר שהאבקה מכילה שילוב סינרגטי של שלושת פקאות המאקה: מאקה צהובה – המזינה מכולן:  עושר רב של רכיבים תזונתיים; מאקה שחורה – הנדירה מכולם:  מומלצת מאוד  לספורטאים! מאקה אדומה – המתוקה מכולן:  מגוון רחב של רכיבים צמחיים וטעם המתאים במיוחד לילדים (מעל גיל 3).

צילום יחצ

הסדרה בהנחה מיוחדת  40% הנחה ברכישת המוצר השני *תקף בין התאריכים 18.4-31.5 רכישה ברשת מרכזי ברא צמחים, באתר ובבתי הטבע.

תוסף תזונה.

(למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש)

נסיינית המערכת: אני באופן אישי אוהבת תוספי תזונה, מעשיר וגם מנקה את הגוף רצוי לקרוא את הוראות היצרן.