עמוד הבית » פרו ללא תוספת סוכר, סדרה ישראלית של קפה, קפה קר ללא סוכר

פרו ללא תוספת סוכר, סדרה ישראלית של קפה, קפה קר ללא סוכר

משקה פרו ללא סוכר, צילום: סטודיו שטראוס
מוצרים חדשים ומעניינים על המדף לטעום ולנסות.

משקה פרו ללא-סוכר בטעם תות ושוקולד לבן

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מיוחדת את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר בטעם תות ושוקולד לבן". מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון ללא הסוכר של יטבתה Pro – משקאות חלב עשירים בחלבון (25 ג'), ללא תופסת סוכר ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן, בנוסף למשקאות המפנקים שקיימים בסדרת פרו של יטבתה.

משקאות מבוססי חלבון נמצאים בצמיחה והחלבון הפך למנוע צמיחה בכלל בשוק המזון. יטבתה מובילה את קטגוריית המשקאות החלב ועל כן יש צורך לתת לצרכנים מוצרים מצוינים, טעימים ועשירים בחלבון. בהשקה זו הורחב המגוון של מוצרי פרו ללא תוספת סוכר מופחתי קלוריות. טעם חדש ומרענן ובנוסף גם ללא גלוטן.

משקל: 350 מ"ל, כשרות: הדאיה, אלרגנים: מכיל חלב. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: משקה מעורר, בטעם מעודן של תות. שפכתי את המשקה לקערה הכנסתי גרעיני צ'יה המתנתי כמה דקות ערבבתי ושתיתי. שילוב מעין מילקשייק עדין. אין תחושה בחך שחסר סוכר .להקפיד שהמשקה יהיה קריר .אהבתי.

קפה- הסדרה הישראלית 

קפה עלית, בשיתוף עם בתי קפה שפונו ונפגעו בעקבות המלחמה, יצרו סדרת קפסולות מיוחדת – "הסדרה הישראלית":  3 קפסולות קפה בהשראת תערובות הקפה של בתי הקפה. בחזית אריזות הסדרה מוצגים סיפורי בתי הקפה והבעלים שלהם. 10% מההכנסות של המהדורה יועברו לשיקום בתי הקפה

  • קפה בסיבוב – בית קפה שממוקם בשער הנגב – דרגת חוזק 07.הוקם ב-2021  על-ידי חגי הורביץ באנדרטת "חץ שחור" שבשער הנגב. חגי נולד בכפר עזה ועבורו הקמת בית הקפה הייתה הגשמת חלום ילדות, בתוף שנתיים הפך בית הקפה לנקודת ציון ולמקום מפגש קבוע עבור תושבי האזור, מטיילים וחיילים. ביום שבת, ה-7 באוקטובר, בית הקפה נבזז והוצת ורבים מלקוחות הקפה, חלקם חברים קרובים, נרצחו ונחטפו. חגי, משפחתו וחבריו הקרובים כבר מתכננים את הפתיחה המחודשת של "קפה בסיבוב", מתוך רצון להמשיך את מורשת הוריו, ממקימי כפר עזה, להפריח את השממה
  • קפה Oryosss – בית קפה בקיבוץ ארז ובשדרות – דרגת חוזק 10. הוקם ע"י אור שוקרון- אור התאהבה בקיבוץ ארז שבעוטף עזה במהלך שירותה הצבאי כקצינת שלישות ומאז חלמה להקים שם בית קפה- קונדיטוריה, לפני כ-10 שנים עברה להתגורר בקיבוץ ופתחה שם את המקןם. קונדיטוריה המתמחה בקינוחים שהפך למוקד לעליה לרגל לכל חובבי הקפה והמתוקים, לאחרונה היא גם פתחה סניף נוסף בשדרות. בבוקר ה-7 באוקטובר אור שהתה בממ"ד ביחד עם בן הזוג שלה במשך כ-14 שעות, מחבלים ירו על הקיבוץ והפכו את גן העדן שבו גרה לגיהינום, בזכות נחישות כיתת הכוננות של הקיבוץ הם ניצלו. אך מאז בתי הקפה שלה סגורים, בימי המלחמה אור התגייסה למילואים, אך כבר מתכננת את הפתיחה המחודשת של בתי הקפה שלה
  • "על הגבול קפה וטאבון" – עגלת קפה במושב שתולה – דרגת חוזק 14.הוקם בשנת 2020 על ידי אוהד חתן, יליד מושב שתולה שבגליל המערבי, על גבול לבנון. עגלת הקפה השוכנת במיקום פסטורלי בלב הטבע, נבנתה מחומרים ממוחזרים ונמצאת ליד "קירות מדברים" בחומות הגבול. עגלת הקפה שהפכה למפורסמת בזכות השירות והחוויה המדהימה, אהובה במיוחד על חיילים, מילואימניקים ,מטיילים ותושבי האזור, במהלך המלחמה ובעקבות פינוי הישובים בצפון גלת הקפה נסגרה. אוהד מתנדב בכיתת הכוננות של שתולה ומחכה ליום שבו השגרה והשקט ישובו לאזור והוא יכול לשוב ולפנק את לקוחותיו בעגלת הקפה שלו.
קפה עלית הסדרה הישראלית, צילום: סטודיו שטראוס

אודות קפסולות קפה עלית

הקפסולות של קפה עלית הינן קפסולות אלומיניום המתאימות למכונות NESPRESSO  בעלות קרמה עשירה וסמיכה לאורך זמן. הקפה טרי ונבחר בקפידה ממקורות הקפה המובילים בעולם. הקפה נקלה בישראל , במפעל החברה בלוד קרוב ככל האפשר למועד האריזה לקבלת קפה טעים, עשיר וארומטי כמו שהוא צריך להיות.

הקפסולות זמינות למכירה בכלל רשתות השיווק ובאתר האיקום של קפה עלית.

נסיינית המערכת: מחווה מרגשת ואצילית ליצירת שותפות עם קפה איכותי מהאזורים המושפעים מהמלחמה ולייצר קפסולות קפה איכותיות בהשראתם תוך סיוע לפרנסתם לצד סיפורים אישיים של בתי הקפה. ניתן לבחור בקפסולות קפה בחוזקות שונות: קפה עדין, קפה חזק, קפה חזק במיוחד כל אחד והעדפותיו לצד   ארומות וטעמים מיוחדים המזכירים את האזור שממנו מגיע בית הקפה, וזאת כדי ליצור חיבור רגשי ולתמוך באותם בתי קפה. בנוסף עיצוב האריזות מיוחד עם איורים של בעלי ביתי הקפה.חלק מההכנסות ייתרמו באופן ייעודי לאותו בית קפה לשיקום. כך נוכל לעזור וגם לספר את סיפורם הייחודי באמצעות הקפה שלהם.

קפה קר קלאסי ללא תוספת סוכר

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מרחיבה את סדרת האייס קפה האהובה עם קפה קר קלאסי ללא תוספת  סוכר. מדובר בהרחבת הסדרה שהושקה לראשונה ב-2019 ומציעה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק , כשמקור הקפה 100% פולי קפה ערביקה איכותיים.מנתוני מחקר באמצעות מכון המחקר SHILUV שבחן התפלגות המתקה מתוך כלל הכוסות קפה שנשתות (בבית, מחוץ לבית)- עולה כי 47% מהצרכנים שותים קפה ללא סוכר והמוצר החדש הינו אלטרנטיבה עבור קהל זה.

קפה קר ללס של יטבתה, צילום: סטודיו שטראוס

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

משקל: 230 גרם, אלרגנים: חלב

כשרות: כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

נסיינית המערכת: קפה קר הוא משקה נפוץ. קפה קר קלאסי כולל בדרך כלל אספרסו, חלב וקצף חלב. דרך נהדרת לקבל מנת קפאין מרעננת. כוסות חד פעמיות הן נוחות מאוד לנשיאה ושתייה בכל מקום. הן גם שומרות על הקפה קר.כך תוכל ליהנות מקפה קר מרענן וטעים בכל מקום! שתייה מהנה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה