עמוד הבית » צ'ק אין – עולם של טעמים נפתח לך בקלילות

צ'ק אין – עולם של טעמים נפתח לך בקלילות

המבורגר מכסיקני צילום: יחצ
מה זה צ'ק אין? כולם יודעים שזה תהליך שלפני עליה למטוס בשדה התעופה או הנמל – רגע לפני הטיסה לעולם הגדול. אז זהו שלא רק!

בדרך לחרמון, הנשקף מחלונות המסעדה בכל יפי – פסגותיו המושלגות. אפשר גם בדרך חזרה עושים צ'ק אין. במסעדה המרווחת והנעימה או אם תרצו, בקומה העליונה, באולם אירועים VIP עם תפריטים עוד יותר מיוחדים, שהם הרבה מעבר להמבורגר, על פי דודו.

צ'ק אין  – כדי שתהיה אין  – ולא אאוט:

מסעדה ברמה בין לאומית אמתית, כשרה למהדרין, מפתיעה במגוון טעמי הבשר שבה. ציפור קטנה לחשה לי שאפילו לטבעונים ולצמחונים יש מה למצוא שם ובשפע. התפריט מעוצב כפספורט – ממש מקסים. מטבח פתוח ואפשר לראות על מסכים את הנתח שלך מורכב במיוחד עבורך.

דודו:

בן 25, ילד של הגליל, אבל בפועל ילד של ישראל ושל העולם. הספיק לעבוד, לנהל וללמוד. היה באיטליה במשך שנה וכמובן באילת, פרדס חנה. יש לו ניסיון חיים של כמה אנשים, בכמה גלגולים. ניתן להגדיר אותו כיזם וכשף אינטואיטיבי, שלמד ישירות מהחיים עצמם. בעל כישורים עסקיים חריפים. הוא מנהל כמה עסקים במקביל ובהצלחה מסחררת. למד ועבד בדוריס קצבים, עובד רק עם בשר כשר למהדרין ויודע להרגיש בטעם אם האוכל שהוא מקבל ברמה איכותית וממה הוא עשוי. דודו אומר שהוא יכול להרגיש "אפילו אם הבשר הוא של עגל או עגלה". כיום הוא מקבל את כל נתחי הבשר מהם הוא מכין את ההמבורגרים והסטייקים שלו רק מ"אדום אדום" בבית שאן. המסעדה כשרה למהדרין והוא שומר שבת ומקפיד לנוח ולתת לעצמו מקום גדול בזמן הזה. לדבריו, אם יעבוד כל השבוע רצוף הוא ימצא את עצמו נשחק מהר מאד. הוא עובד במה שהוא אוהב ומרגישים את זה במנות שהוא מגיש ובאופן ההגשה והטעם העולמי, הבין לאומי. עוד נגיע לזה.

המבורגר או יצירת אמנות:

נכון יש שם קציצת בשר טחון, יחד עם זאת, נראה לי, בשלב הזה, שהשם המבורגר פשוט לא מתאים. חובה למצוא שם אחר לאמנות הזו בבשר ובהגשה, בדרך שבה העיניים אוכלות לפני הפה ושבעות רק מלראות את היופי המיוחד הזה. אתם עלולים לטעות כי סנדויץ' בצ'ק אין, זה לא רק לחמניה חתוכה לשניים ובאמצע משהו אכיל – זה מסע עולמי בכל ביס. גם חובה לשנות לו את השם. זה ייצוג אמנותי, ססגוני, טעים להפליא, מרוכז ומדויק של מאפיינים תרבותיים ייחודיים לכל מדינה בעולם שממנה באה ההשראה של דודו.

אמריקן ביוטי בורגר צילום: יחצ מסעדת צ'ק אין

כל יעד עולמי מיוצג בסנדויץ' או במנה או אפילו בנתח הבשר ממנו הוא עשוי ובדרך הטיפול בו.וזו הסיבה שדודו הגה את הרעיון של השם צ'ק אין. השם מתכתב באופן מושלם עם העולם הרחב והמגוון של טעמים וניואנסים קולינריים תרבותיים. דודו בדרך לפתוח סניפים ואני ממש מחכה לסניף שלו בנמל התעופה בן גוריון ואולי בכל נמלי התעופה הגדולים בעולם. הרעיון מבריק ממש!

  אמנות בבשר:

שמחתי שהגיע סלט רענן עם חסה פריכה ועגבניות שרי ובצל סגול בדיוק במידה הנכונה ומתובל נפלא. בהמשך היה לי קשה לבחור מבין 9 המדינות המיוצגות במנות היפהפיות עם מגוון התוספות, אז הזמנתי מנה של גמדים. יש בה טעימות של כמה סוגי המבורגרים בגודל מינימלי. כל המבורגר מורכב מחלק אחר, משילוב ייחודי עם קונפי בצל ושום אפוי, עם פטריות ובצל, עם מגוון צ'יפסים בצד: צ'יפס בטטה, צ'יפס תפוחי אדמה וטבעות בצל. שותפי הזמין סנדויץ' . הגיע סנדויץ' ענק עם אסאדו, שכבת חצילים קלויים וקישוא צלוי מעל, בתוך חלה רכה ומתקתקה עם שומשום וקצח מעליה. בשביל להספיק להנות מההיצע הנדיב של דודו, צריך מינימום שבועיים עם מנוחות לעיכול של כל הטוב הזה.

אמריקן ביוטיבורגר צילום: יחצ

קיבלנו בסיום גם קינוח. סושי שוקולד. בעיניי זה היה ענן שוקולד מתוק מלא בקצפת (צמחית) ומגולגל כמו רול של סושי.

אתם יודעים שאני מייצגת רק את האדם הפשוט, שאוהב לאכול ולא יודע ממש לבשל. בשבילי לכתוב קונפי בצל… זו האמת כי זה גם כתוב בתפריט, אך גם מצחיק כי אני לא שפית או משהו. אבל זה הרבה מעבר. זה לקבל את הכבוד, היחס וההשקעה הנדיבה בכל פרט בתפריט של צ'ק אין. זה מרגיש יותר כמו מגע של קסם, שהופך אותי למלכה מהאגדות, ביקום מקביל. תודה דודו יקר. חוויה יוצאת מהכלל.

לטוס:

אין מה לחכות. אין צורך לחדש דרכונים, או לעמוד בתורי הענק המשתרכים מול רשות האוכלוסין, אין צורך להמתין לויזה או כל אשרה מיוחדת אחרת. פשוט לקחת רכב ולסוע בנחת ובזהירות לקניון בכניסה של חצור הגלילית. אי אפשר לפספס את ההמבורגר עם הכנפיים האדירות בצבע טורקיז, מעל הכניסה שמול החניה.

דודו מספר גם על עיצוב המקום, ציורי הקיר, המזוודות שמקשטות את העולם, והמדרגות שמובילות לאולם האירועים שנמצא למעלה בקומה העליונה. המדרגות מעוטרות בשעוני קיר, כשכל אחד מראה את השעה בעיר אחרת מסביב לגלובוס. בערב כשהקניון נסגר והחניה הופכת רק שלו – דודו יודע שמי שחונה בחוץ כבר מגיע רק אליו לשבת או לקבל משלוח מחלון הטייק אוויי. משעה 16:00 זה מתחיל להיות צפוף הרבה יותר. דודו הצליח להביא למסעדה סועדים חילוניים וחרדים, חיילים וחיילות, צעירים ומבוגרים, מכל המגזרים, העדות, והתרבויות. פיוז'ן אמיתי בבישול ופיוז'ן בחיים.

בקיצור לטוס!

המסעדה נמצאת על כביש 90, בקניון הגליל העליון, רח' הבנים 1 – חצור הגלילית. המסעדה פתוחה לישיבה, לטייק אוויי ולמשלוחים, כל השבוע מהשעה 11:00 עד 24:00, שישי עד 15:00 ומוצ"ש משעה 18:00 עד 24:00.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה