עמוד הבית » קרם לחות למתבגרות בגוון טבעי

קרם לחות למתבגרות בגוון טבעי

צילום: באדיבות ד"ר עור
דוקטור עור, מקבוצת ניאופרם משיק קרם חדש בסדרת דוקטור עור YOUNG: BB CREAM YOUNG קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, המתאים גם לעור הנוטה לפצעונים!

הקרם מתאים עצמו לגוון הטבעי של העור. ההתאמה לגוון  נעשית באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה כך שמתאפשרת התאמה לכל גווני העור. בניגוד לקרמי BB שאנו מכירים  המצריכים לבחור את הגוון שמתאים לעור הפנים, הקרם החדש לא מצריך לבחור את הגוון, אלא מאפשר להשתמש באותו מוצר – אשר מתאים עצמו בצורה אופטימלית לגוון העור ומעניק כיסוי עדין וקליל.

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.

צילום: באדיבות ד"ר עור

BB CREAM YOUNG מכיל שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת, המותאמים במיוחד להתמודדות עם המאפיינים השונים של העור בגיל ההתבגרות. בין הרכיבים המובילים: פיקוסכריד ACהרכיב הינו שילוב ייחודי של פוליסכרידים המופקים מהאצה Laminaria Digitata,  יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ, לטיפול בעור מעורב עד שמן. מטהר, מרגיע ומשפר את מראה העור, Blue Oléoactif תרכובת פטנט המסייעת בהגנה מהאור הכחול הנפלט ממסכים, הידוע  כמאיץ את הזדקנות תאי העור. רכיב זה רלוונטי במיוחד לבני הנוער אשר שוהים שעות ארוכות מול המסכים השונים, וכן, InfiniTea רכיב פטנט ייחודי שהינו סרום תה המפחית את האדמומיות בעור ומשווה לו מראה בריא וזוהר.

מחיר מומלץ : 99.9 שקלים 30 מ"ל

ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

 נסיינית המערכת: מאחר והקרם לשימוש לנערות מתבגרות העברתי את הקרם לביתי בת 13.5 עם אקנה בפניה, בכדי  לבחון את הקרם ולראות האם ישנה השפעה לטובה על העור. עור הפנים של המתבגרים הוא שמנוני, ונוטה לפצעונים ואקנ בתוספת האקלים בארץ לחות ושמש חזקה מאוד המצב עלול גם להחמיר. ביתי השתמשה במוצר ולהלן ההתרשמותה: " הקרם קליל ונעים, העור פחות שמנוני פחות עם פצעי אקנה, פחות גירויי בפנים. הגוון של הקרם עוזר למראה הפנים שנראות יותר חלקות וגורם לי לחיוך, חברותיי אמרו לי רומי מה עשית בפנים? נראות חלקות".לי כאימא נותר לחייך ולהבין שברגע שהנערה שלי מחויכת וללא פרצוף זועף אין יותר שמחה ממני, בנוסף מבחינתי המוצר איכותי וביתי לא צריכה לשים על פניה כל מני מקייפים להסתיר את הפצעים כאן התכשיר מטפל מסתיר ומפחית את הפצעים, מבחינתי הצלחה!