עמוד הבית » תאגידי הקרוזים בעולם בשיתוף פעולה במגפת הקורונה

תאגידי הקרוזים בעולם בשיתוף פעולה במגפת הקורונה

צילום נורוויג'ן קרוז ליין
שני הגופים הקימו גוף בלתי תלוי שבראשו מזכיר המדינה לענייי ביטחון לשעבר ומושל יוטה, מייק לאוויט, ויושב ראש ראשות התרופות האמריקנית לשעבר (FDA), ד"ר סקוט גוטליב. הגוף יגבש עם מומחים בינלאומיים המלצות לחברות הקרוזים איף לפעול ולהבטיח ביטחון מירבי לשטים.

שני תאגידי הקרוזים המובילים בעולם, נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות (NCLH Ltd) ורויאל קריביאן
(Royal Caribbean Group), הודיעו על שיתוף ביניהן שנועד לפתח סטנדרטים שיבטיחו פתרונות לתעשיית הקרוזים כנגד למגפת הקורונה.

מושל יוטה לשעבר, מייק לאוויט, ויו"ר רשות התרופות האמריקנית (FDA) לשעבר, דר' סקוט גוטליב, יכהנו כיושבי ראש קבוצת המומחים ב"פאנל השיט הבטוח". על הפאנל יחד לפתח המלצות לחברות הקרוזים כנגד להתפשטות מגפת קורונה העולמית ולשיפור התקנים על הסיפון לכדי מוכנות מלאה לחזרה בטוחה ובריאה להפלגה.

פאנל המומחים פועל כבר מזה חודש ויגבש עד לסוף חודש אוגוסט את המלצותיו הראשוניות. חברות הקרוזים הוסיפו כי ינגישו את התובנות המדעיות והרפואיות של הפאנל, באופן חופשי, לשימוש כל חברה בתעשיה שתרצה בכך.

"המגפה הבלתי צפויה הזו דורשת מאיתנו לפתח תקנים חסרי תקדים בתחום הבריאות והביטחון", אמר ריצ'ארד פיין, יושב ראש ומנכ"ל קבוצת רויאל קריביאן. "איגוד המומחים המכובדים הללו לכדי פאנל שיעזור לנו להתקדם, ממחישה את המחויבות שלנו להגן על האורחים שלנו, הצוותים שלנו והקהילות ביעדים בהם אנו מבקרים."

"אנחנו נמצאים בתחרות עסקית על הלקוחות הנופשים, אך לעולם לא נתחרה על רמת הבריאות והבטיחות", אמר פרנק דל-ריו, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות, "ענף הקרוזים היה תמיד קפדני בדרישות הבריאות שלו, אך האתגר המיוחד שנגרם כתוצאה מהתפשטות מגפת הקורונה, הביא הזדמנות להעלות את הרף אף גבוה יותר."

"בריאות ובטיחות הן בראש סדר העדיפויות של כל חברי איגוד חברות הקרוזים הבין לאומיות CLIA, כפי שהוכח על ידי יוזמה זו של שתיים מהחברות הגדולות ביותר של האיגוד שלנו.

אנו משבחים את היוזמה וכלל המאמצים המקבילים שנעשים על ידי חברי האיגוד שלנו, מהחברות הקטנות ועד לגדולות, שעובדים ללא לאות לפיתוח פרוטוקולי בריאות מבוססי תשומות של רשויות בריאות ומומחים רפואיים בארה"ב ומחוצה לה", אמר קלי קרייגהד, נשיא ומנכ"ל איגוד חברות הקרוזים הבין לאומיות CLIA.

פיין ודל ריו אמרו כי יזמו את הפאנל כדי להבטיח שהתוכניות אותן יגישו לרשות לבקרת מחלות ומניעת מחלות בארה"ב (CDC) ולרגולטורים אחרים ייישמו את התובנות הנכונות ביותר בנושא בריאות הציבור. בהרכבת "פאנל השיט הבטוח"  העדפנו לגייס קבוצה מגוונת של מומחים מובילים בתחומי המדע ובריאות הציבור שדעתם רלוונטית לשיקולי האיסור על ההפלגות", אמר המושל לאוויט. "אנו רואים בעבודתינו מאמץ חשוב מאוד לבריאות הציבור. בריאות ובטיחות הנוסעים, הצוות, והתושבים ביעדים בהן מבקרות חברות הקרוזים הם עיקר הדברים בהם נתמקד בפרויקט זה."

דר' גוטליב אמר: "אנו יודעים שעניין בריאות הציבור הוא מורכב, ובזמנים מסוימים אף ידרוש גישות ופתרונות חדשים. בהרכבת צוות מומחים זה המטרה שלנו הייתה פיתוח של שיטות העבודה הטובות ביותר שיוכלו לשפר את הבטיחות ולספק מפת דרכים להתמצאות והתמודדות עם הסיכונים שהביאה מגפת הקורונה."

בראש הפאנל יכהנו המושל מייק לאוויט, לשעבר מזכיר המדינה לענייני מחלקת הבריאות (HHS), בממשל של הניא ג'ורג' בוש, וד"ר סקוט גוטליב, לשעבר יושב ראש מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

חברי הפאנל הינם מומחים מוכרים ברחבי העולם מתחומים מגוונים, כולל בריאות הציבור, מחלות זיהומיות, ביטחון ביולוגי, אירוח ופעולות ימיות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה