עמוד הבית » תכשיטי יהלומים בתפיסה חדשה בעולם

תכשיטי יהלומים בתפיסה חדשה בעולם

levnaro צילום שיר לוסקי ומיטל אטקיס
מותג התכשיטים LEV N ARŌ מייצג את הדור הבא של חברות התכשיטים בארץ ובעולם ומשלב בין עולם היהלומים המסורתי לעולם החדש, הדיגיטלי ומציע תכשיטים קלאסיים עם ניחוח אדג'י צעיר ועכשווי.

המותג LEV N ARŌ  מציג תפיסה חדשה בה הוא מציע קולקציות תכשיטים בזמינות מיידית  NEXT DAY DELIVERY  המגיעים לבית הלקוחה ביום שלמחרת עם שליח אישי לצד תכשיטים בהתאמה אישית שזמן אספקתם הוא עד 3 שבועות. המותג פונה לנשים צעירות וצעירות ברוחן שמחפשות עיצובים חדשים ומעודכנים, שיודעות להתרגש מפריטים קלאסיים .נשים שמעריכות איכות גבוהה ורמת גימור מדויקת בדגש על זהב ויהלומים.

את המותג הקימה הילה הפלס ביחד עם בן זוגה יוני לפני כארבע שנים בשם HILAJEWELRY.

צילום שיר לוסקי ומיטל אטקיס

המותג זכה להצלחה רבה והפך להיות חביב הפשניסטות.

הילה, בת ליהלומנים דור רביעי ממקימי הענף בישראל, בוגרת לימודי אמנות , גמולוגית בהכשרה והמעצבת הראשית.

צילום שיר לוסקי ומיטל אטקיס

יוני הפלס, עם רקע בהייטק, בכיר לשעבר בפייסבוק ישראל, ניהל תחום פרסום וסייע לסטרטאפים לצמוח בארץ ובעולם. מנהל את הפעילות העסקית והשיווקית.

ביחד הם בונים מותג תכשיטים חדש שמשלב בין עולם היהלומים המסורתי, שהיה מאבני היסוד של הכלכלה והיצוא של מדינת ישראל בעבר לעולם החדש הדיגיטלי שמייצג את מנוע הצמיחה העתידי.

צילום שיר לוסקי ומיטל אטקיס

השקת קולקציית LEV.

להשקת השם החדש מתלווה קולקציה חדשה שמסמלת את ערכי המותג ומתאפיינת במוטיבים סימטריים ומדויקים מצד אחד ונשברים ע״י צורות של יהלומים שונים כגון לבבות ובאגטים מצד שני וככל מאופיינות בעיצוב מינימליסטי לצד עיצוב גרפי, בולט ומדויק.

הקולקציה מייצגת עולם חדש ועדכני ששובר את השגרה ומייצר תחושה אלגנטית ובועטת שמתאימה לאורך חיים יומיומי אורבני וגם יוקרתי ומלא בשיק. זוהי קולקציה מודולרית בה ניתן לשלב תכשיטים שונים אשר משלימים האחד את השני באופן מושלם ומייצרים המשכיות וקשר ישיר בין הפריטים השונים.

LEV N ARŌ  השם

השם נובע ממונח מקצועי hearts and arrows  בעולם היהלומים שמסמל את היהלום המושלם. כדי לדעת שיהלום הוא מושלם, בזכוכית מגדלת נראה מצד אחד של היהלום חיצים ובצד השני לבבות.

כל תכשיט של המותג ישובץ בלפחות יהלום אחד סמלי כאות לשורשיות החזקה לתעשיית היהלומים הישראלית.

להשיג באתר www.levnaro.com

תגובה

הוספת תגובה