עמוד הבית » איך להיות מאסטרית בסקס?

איך להיות מאסטרית בסקס?

צילום: unsplash
הכרת גבר ואחרי מספר דייטים נכנסתם למיטה. את מתוסכלת לגלות שהוא לא מצויד כהלכה וכל המידות הטובות שלו שנראו בפגישות הקודמות לפתע מתגמדות.

איבר המין שלו קטן. ולא רק זה את מגלה אצלו חוסר ביטחון או בעיית זקפה לא ממושכת ותחושה כללית שהבחור לוקה בחסר.
מה את עושה? 
קונפורטי יהודית מורה רוחנית וקופירייטרית בעברה, מאמנת ומטפלת בנלפ עונה לסוגיה באופן הבא:

אם את נמשכת אליו, תחליטי שאין נקודת יציאה. זה נכון מה שהסבתות לימדו אותנו – תני צאנס לביטוי המיני ביניכם באמצעות הזמן. "אם פעם גם אני חשבתי שגבר אמור להיות המאצ'ו שמגיע חדור תשוקה כדי להבקיע ולכבוש היום יותר ויותר ברור לי ש….גם גברים כמו נשים רגישים לדימוי העצמי שלהם וזקוקים לזמן לעיתים כדי לחוש בטוחים ומוגנים. גם גברים מודאגים לגבי ביטוי הרצונות העמוקים או הכמוסים שלהם בעת המגע המיני גם גברים מגלים חשש לגבי כמה הם יכולים "להיפתח".

צילום: עצמי

 

מה צריך לעשות עם גבר עם איבר מין לא מרשים והתנהגות לכאורה פחות גברית. גבר מהסוג שלא בא רק כדי לייצר חדירה.

ראשית לא לקחת את הסיטואציה כאקט של דחייה. מאוד קל ליפול למחשבה שאת לא מספיק מושכת ושהוא לא חושק בך. עליך לעשות בדיוק מה שהיית עושה בכל חוויה של דחיה לכאורה – כלומר, לא לוקחת את זה אישית!! זה שהוא לא מסתער עליך לא בהכרח קשור אליך. זה לא אומר בהכרח שאת לא סקסית או לא מושכת. אחרי שאת שקטה לגבי העובדה הזאת עליך לחזק רק את הטוב שיש במגע ביניכם. את האופן שבו הוא מחבק אותך ומלטף ואת התחושות הנעימות שיש לך בנוכחותו

צילום: unsplash

מה לא לעשות?
לא לתת הנחיות בשלב הראשון של "עשה ואל תעשה". לא ככה לא ככה אלא רק חיזוקים על מה שנעים בקרבה הפיזית. לא להשתמש בעזרים כמו ויברטורים למיניהם בהתחלת הגילוי המיני ביניכם. את לא רוצה להרוג אותו נפשית ולשדר לו שהוא לא מסוגל לספק אותך!

מה עוד?
תתחילי ליהנות ממה שהוא מעניק בתחושות החיבוק והאהבה ותני לעצמך באמת להרגיש.

מה יכולה להיות התוצאה?

הוא יחוש יותר ביטחון ויוכל להיפתח ולמצוא אותך את כל האפשרויות שמגע אירוטי יכול להציע עבורך ובא לציון גואל.

יהודית קונפיטי, צילום: עצמי

מאת יהודית קונפורטי מטפלת זוגית
NLP TRAINER@MASTER
יועצת עיסקית ומתקשרת
רמת גן. 054-6240131