עמוד הבית » מדוע חשוב ללמוד את הסוד שמאחורי הסקס הפרקטי?

מדוע חשוב ללמוד את הסוד שמאחורי הסקס הפרקטי?

צילום: אלעד קיואטק
השבוע יצא לאור הספר השביעי בסדרה שלי – הסוד שמאחורי הסקס הפרקטי, שהוא מדריך מיני מעשי לגברים.

כמו בכל תחום בחיים, גם בתחום הסקס ישנם כלים וטכניקות שכדאי להכיר ולהשתמש בהם, על מנת להפוך את חיי המין לדבר מדהים. גברים לעתים קרובות אינם מתחשבים בצורה מספקת בצרכי הנשים שלהם, אינם פועלים בצורה הנכונה ולפעמים גם האישה עצמה אינה מדברת איתם על כך. תכנים כמו התמצאות במיטה, טכניקות הערצת האישה, והבנת צרכיה – וזאת למרות שאינה מבטאת את רצונותיה במיטה, חשובים ביותר לגברים שרוצים להיות מאהבים יוצאי דופן שמעוניינים למנף את הזוגיות שלהם בכמה צעדים קדימה. אני יכול לומר בפה מלא, שאני מאמין שסקס טוב משפיע על איכות חיים טובה אצל כל אחד ואחת מאתנו.

צילום: pexels

נשים עובדות בדינימיקה של 'תגמול מיני'

הן בדרך כלל ירצו להחזיר לך לאחר שהן קיבלו. במילים אחרות – אם אתה נותן לאישה שלך הנאה מינית מדהימה (אורגזמות רבות), היא תרצה 'לגמול' לך הנאה מינית מדהימה עבורך חזרה.  מנגד – אם אתה לא מצליח לענג אותה, האישה שלך לא תהיה כל כך מוטרדת להגשים את כל המשאלות והפנטזיות המיניות שלך. אז כשזה מגיע לאישה שלך במיטה, אסור לך להיות אנוכי! אתה חייב להבין שהצעד הראשון כדי לגרום לה לעשות כל מה שאתה רוצה במיטה הוא להעניק לה הנאה מדהימה של כל מה שהיא רוצה במיטה.

הנאה מינית יוצאת דופן היא לא לתת לה אורגזמה אחת בדגדגן במהלך יחסי מין, אורגזמה אחת בדגדגן אינה מספיקה. המאהבים הגדולים מבינים שהמינימום שהם צריכים לתת לנשים שלהם במהלך יחסי מין זה אורגזמות נרתיקיות. כאשר אתה נותן לאישה שלך אורגזמות נרתיקיות במהלך קיום יחסי מין, אתה נותן לה את מה שלרוב הנשים אין. כך בערך תתנהל השיחה בתת-המודע של האישה עם עצמה: "לעזאזל הבחור הזה טוב במיטה. אני רוצה לגרום לו להרגיש טוב כמו שהוא גורם לי להרגיש!"

לעומת זאת, כאשר גבר לא מצליח לתת לאישה שלו אורגזמה כלשהי, או נותן לה רק אורגזמה דגדגנית בודדת בכל אקט מיני (כמו שרוב הגברים עושים), נשים נוטות לנהל שיחה תת-מודעת שונה בתכלית עם עצמן, שהולכת יותר כך: "הבחור הזה משעמם במיטה, אז למה שאצא מגדרי להשקיע ולתת לו את ההנאה שלו?"

כמו גברים עם קשיי שפיכה, לחלק מהנשים האורגזמיות לוקח לא מעט זמן להגיע לשם – הבעיה שחלקן הגדול מרגישות חוסר נוחות ולחץ מהחשש שאולי הגבר מתעייף, משתעמם, או מתמרמר על הזמן הרב שלוקח לה לגמור. עצם מחשבה זו גורמת לנשים לפעולה הפוכה שמעכבת את יכולתן להגיע לשיא או שהיא מכבה אותן לחלוטין.

יש גברים שהם באמת מאהבים טובים בענין הזה ונותנים לה את כל הזמן שהיא צריכה, מרגיעים אותה ומביאים לידיעתה שהעונג הגדול שלהם הוא להשקיע בה. בעוד אחרים-  מאהבים גרועים וחסרי סבלנות שיאיצו בפרטנרית שלהם: "קדימה, תגמרי כבר . . . ". גבר שהוא מאהב טוב יודע להרגיע את אהובתו בידיעה שהוא מחויב ליצור את הסביבה הרגשית והפיזית שמאפשרת לה להביע אורגזמה, גם אם זה ייקח זמן מה. ואל תשכחו לכוון להתמקדות בחושניות מלאה יותר של הגוף שלה לפני שאתם מתמקדים באיברי המין שלה.

צילום: pexels

האם כל אשה יכולה לגמור?

ישנם סוגים רבים של אורגזמות נשיות. הפופולריות ביותר הינן האורגזמה הדגדגנית והאורגזמה הנרתיקית. ניתן להשיג אורגזמה של הדגדגן על ידי שפשוף הדגדגן שלה עם האצבע שלך, או על ידי ליקוק הדגדגן שלה עם הלשון שלך. ניתן להשיג את האורגזמה הנרתיקית על ידי קיום יחסי מין, או על ידי שימוש באצבע או בדילדו כדי לשפשף את החלק הפנימי של הנרתיק שלה.

המטרה הפיזית הטבעית של האורגזמה הנשית היא לגרום להתכווצויות שרירים, ובכך להעביר את הזרע דרך צוואר הרחם כדי שייכנס לרחם. עם כל זאת, קשה להבין – מדוע לנשים מודרניות רבות אין אורגזמות? סקרים מגלים ש30% מכלל הנשים לעולם לא חוו אורגזמה. כמה אחוז מהגברים לדעתכם לא חווה אורגזמה בחייו…?

70%  מכלל ה"גומרות" לא חוו אורגזמה מחדירה. עד כמה אתה חושב שאישה תהיה אסירת תודה לך כשתיתן לה את האורגזמה הראשונה שלה, או האורגזמה הראשונה שלה בעת קיום יחסי מין? היא תהיה הכי אסירת תודה!

רוב הנשים משתמשות רק בגירוי הדגדגן כשהן מאוננות. למעשה, במשך שנים של אוננות דגדגן בלבד, רוב הנשים הפכו תלויות בדגדגן שלהן כדי לקבל אורגזמה ואז כשהן הכירו גבר וקיימו יחסי מין, הן לא הצליחו לגמור מחדירה. נשים רבות טועות לחשוב שזה בגלל שהן פשוט לא מאמינות שהן אחת מ"ברות המזל" שזכו לאורגזמה. לזה קוראים אמונה מגבילה עצמית. בעבר טענו רבים שאישה זקוקה לגירוי הדגדגן כדי לקבל אורגזמה, זה לא נכון. אישה יכולה לקבל אורגזמה מגירוי נרתיקי בלבד, ללא נגיעה בדגדגן. אישה יכולה לקבל אורגזמה מגירוי אנאלי בלבד. אישה יכולה אפילו ללכת למופע היפנוזה ולקבל אורגזמה מיידית בפקודה, ללא גירוי כלשהו. אין שום דבר שמונע מאישה לקבל אורגזמה נרתיקית מלבד האמונות המגבילות שלה עצמה.

האמת היא שכל אישה בריאה פיזית ונפשית מסוגלת להגיע לאורגזמה נרתיקית דרך הנרתיק בלבד. חלק מהנשים שמכירות את עצמן כיכולות לקבל אורגזמת דגדגן אך לא אורגזמה נרתיקית, ידאגו שהדגדגן יתעורר איכשהו במהלך קיום יחסי מין, זה דורש גירוי דגדגן תוך כדי האקט.

אבל כדאי להניח כאן עובדה קיימת: כל הנשים הבריאות פיזית ונפשית מסוגלות לקבל גם אורגזמה דגדגנית וגם אורגזמה נרתיקית, בנפרד או בו-זמנית. אל תתנו לחוסר האורגזמות באקטים הקודמים עם האישה שלכם, לעצור את הנחישות שלכם לתת לה אורגזמות מרובות של דגדגן ונרתיק. כדי להביא אשה לאורגזמות נרתיקיות, ללא צורך בגירוי הדגדגן, נדרש יידע בסיסי. להבין מהי האנטומיה הווגינלית הנשית, ולהכיר את הטכניקות הנכונות במהלך האקט שגורמות לנשים להטיב, להשפריץ, להידלק ובעיקר לחוות אורגזמות נרתיקיות דרך הנרתיק.

צילום: אלעד קיואטק

על כך הרחבתי בספר החדש שכתבתי: 'הסוד שמאחורי הסקס הפרקטי' שבו חשפתי סודות וטיפים רבים, שלימדתי שנים באופן פרטי. עתה החלטתי להעלות את כל התובנות והטכניקות שלימדתי – במדריך אחד!

בספר תמצאו הסברים וטכניקות נדירות רבות:

מהי טכניקת החתול? (Cat technique)

מהי שיטת הטאו? (Taoist)

מהו ה – oral A?

כניסה יציאה או תנועה עצירה?

השפיכה הנשית – מציאות או דמיון?

מה הן חמשת הנקודות האורגזמיות הנשיות?

וזהו רק קצה המזלג כולל טכניקות בתנוחות, מין אוראלי, אנאלי ועוד. הגיע הזמן להוכיח לאהובתך שאתה הגבר המושלם עבורה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה