עמוד הבית » ככה הזוגיות שלנו גם יכולה לחוות מהפך וגם להעניק לחטופים שלנו כוחות מרחוק ולהשפיע על חזרה הביתה

ככה הזוגיות שלנו גם יכולה לחוות מהפך וגם להעניק לחטופים שלנו כוחות מרחוק ולהשפיע על חזרה הביתה

צילום: unsplash
כולנו מייחלים לרגע בו כל החטופים שלנו יחזרו הביתה בריאים שלמים בגוף ובנפש וכל עוד זה לא קורה אנחנו נחלשים נוכח המחשבה שאין לנו יכולת לפעול ולהשפיע על גורלם ו "האמת היא שכן יש לנו" מבשרת זהרה זהבה בן חמו, חוקרת תודעה ומצילת זוגות מגירושין ומסבירה שמכיוון שבשורש הרוחני שלנו כולנו אחד ויש חוק רוחני שאומר ש"עולם פנימי מקרין לעולם חיצוני" החטופים שלנו בעצם משקפים לנו את המקום החטוף בקרבנו, אותם מקומות עמוקים בנפש שלנו בהם אנחנו "נחטפנו" בעצמינו ואנחנו עדיין "שבויים בידם" וברגע שאנחנו עצמינו נחזור הביתה זה עשוי להשפיע עליהם באופן רוחני וישיר.

אז מה בדיוק חטף אותנו ואיך חוזרים הביתה?

תראו, חשוב שנדע שאנחנו חיים בעולם דו-קטבי, וכל הבריאה כולה מורכבת משתי מהויות, שתי איכויות, שני כוחות שונים, מנוגדים ומשלימים זה את זו – מהות זכרית משפיעה ומהות נקבית מקבלת. אין פה טוב או רע, יותר או פחות, זה לא אישי!יש לכל אחד מאתנו את שני הקטבים אך לכל אחד מאתנו יש הקוטב הטבעי שלו, גברים הזכרי ונשים הנקבי ושני הצדדים עובדים יחד, עזר כנגדו, למציאת נקודת האיזון ויצירת חיים.

צילום: pixabay

 

שמש וירח, אור וחושך, יום ולילה, שאיפה ונשיפה, אור וכלי, גבר ואישה 

האיחוד המקודש בין שתי מהויות אלו הוא זה שברא וממשיך לברוא את כל מה שאנו רואים וחווים כחיים כולל אנחנו עצמנו והוא זה שיוצר את חווית השלם בתוכנו ואת תחושת השלום והמגנטיות בינינו במרחב הזוגי. הן מפעילות זו את זו, מאזנות זו את זו, מפרות זו את זו ומשלימות זו את זו.אך, לצערנו, זה לא סוד שהעולם שלנו, לאורך תקופה ארוכה קידש את הכוח הזכרי, שהלך ויצא מאיזון.

כשהכוח הזכרי סוטה מתכונתו הטבעית הוא ייחטף לאנרגיה הנקבית ויהיה עסוק בעצמו ואו שהוא יהפוך להיות תוקפני, אלים זורע הרס, מעורר מלחמות, מעודד תחרות על משאבים, מכתיר מנהיגים וראשי תאגידים בעלי אגו המבקשים לכבוש לעצמם עוד שליטה ועוד כוח או שזה יקבל מופע של גבר מוחלש, מרצה, נטול כוחות ורצון שאפילו יחווה כקורבני. חוסר איזון זה גרם למלחמה ולהרס אותם אנו חווים כיום, בדיוק כפי שהוא גרם לכך בעבר.

לשמחתנו הוא הוליד את המהפכה הפמיניסטית שהתקוממה ונלחמה על מנת לתקן מצב זה ולהקנות ביטחון ושוויון ערך והזדמנויות גם לנשים. לצערנו, בפועל, במהלך השנים, התנועה הזו יצאה מאיזון בעצמה ואחד ההשלכות המצערות והכואבות שנוצרו בעקבותיה זה שנשים הלכו ממהותן הפנימית הנקבית ונשבו בקוטב הזכרי. מצב זה נקרא היפוך הקוטביות. גברים נחטפו לאנרגיה הנקבית ונשבו בה ונשים נחטפו לאנרגיה הזכרית ועדיין לצערנו שבויות בה.

צילום: pixabay

ומה הבעיה בזה?

שזה מצב הפוך, לא מאוזן ולא טבעי לנו וככזה הוא לא רק יוצר בלבול סדרים בעולם שלתוצאותיו אנו עדים כיום במלחמה, אלא הוא גם מחליש את הכוחות הטבעיים שנטועים בנו כבני אדם, מרחיק אותנו אחד מהשנייה, שוחק את המשיכה והמגנטיות בינינו ומחריף את פצעי העבר ותחושת החוסר והתסכול שיש לנו במרחב הזוגי.

ולכן, אם יש משהו אחד שהעולם שלנו זועק וזקוק לו יותר מתמיד כעת, זה שנחזור הביתה. שכל אחד מאתנו יאזן בתוכו את 2 האיכויות הללו ובמרחב הזוגי נשוב לפעול מתוך הקטבים הטבעיים שלנו. גברים מהזכרי המתוקן והמשפיע מנהיגות ואחריות ולא כוחנות ושליטה ונשים מהקוטב הנקבי החומל, המרפא והמקבל שמהווה רחם פורה לבריאת חיים חדשים.

במקור, תכונת האנרגיה הזכרית היא להשפיע ולהיטיב. ולכן, כשהאנרגיה הזכרית מאוזנת, מתוקנת ובריאה אנחנו נפגוש גבר זקוף, חזק, בטוח שכל רצונו הוא לשמח את האישה שלצידו לכבוש את ליבה ולטעת בה בטחון וגם כשהוא יתקל במכשולים בדרך אליה, הוא יקח אחריות, יצליח לגבור מעליהם בנחישות וימשיך לדבוק במטרה בה. במצב זה האישה תרגיש שהאיש שלה מכוון אליה וההשפעה שלו מטיבה איתה ולכן, היא תוכל להתמסר, להרפות לנכוח ולקרון נחת ושמחה בו וממנו , שאלו הם רק חלק מביטוייה של האנרגיה הנקבית הרגשית, המרפאת והממגנטת.

צילום: פרטי

וכך, ברגע שאנחנו נשוב הביתה, לקטבים הטבעיים והמהות הפנימית שלנו, אנחנו גם נחזיר את האיזון והסדר לעולם, גם נהפוך את הקרב לקרבה זוגית וגם נשפיע על המציאות החיצונית באופן רוחני וישיר ונסייע לחטופים שלנו גם להשתחרר מהשבי ולשוב לביתם.עוד מגלה לנו זהרה שכך בדיוק פועל מנגנון הקוטביות גם בלא מעט מקרים בהם רק אחד מבני הזוג מגיע להציל את הנישואים ועל ידי עבודה רגשית ותודעתית פנימית הוא מצליח להשפיע על הצד השני גם מבלי שהצד השני מגיע ו\או שותף פעיל בטיפול. ולכן, היא טוענת שלטנגו צריכים שניים אבל כדי להציל נישואים, ברוב המקרים, מספיק רק אחד, זה שלוקח אחריות על עצמו ועושה את הדרך הביתה, לקוטב הטבעי שלו.

מאת זהבה בן חמו, חוקרת תודעה ומצילת זוגות מגירושין

ליצירת קשר:  0528464610

הוספת תגובה

הוספת תגובה