עמוד הבית » אל הפרא הקפריסאי: היער הסודי שמציע נתיב לחיבור עמוק עם הטבע

אל הפרא הקפריסאי: היער הסודי שמציע נתיב לחיבור עמוק עם הטבע

מבנה עתיק שמשמש חדרי אירוח, צילום: נורית חסון לוי
אין מילים היכולות לבטא אנרגיה, המרחב שאותו אתאר שוכן בעמק נפלא, בלב הרי קפריסין בין ערי החוף פאפוס שבדרום ופוליס אשר בצפון מערב האי, למרגלות כפר עתיק יומין מסורתי ויפה שמרטיט את חדרי הלב, הכפר MILIOU הידוע ברחבי אירופה בשל מרחצאות המינרלים והגופרית שלו.

״היער הסודי״ מונח מעדנות בשטח הכפר, בינות לחורש ים תיכוני וצמחי בתה והפלא ופלא בינות לעצי הדר עומסים כתום של תפוז עסיסי ומגיר מיץ מן השפתיים לצוואר…. כשהאוטובוס שאסף אותנו משדה התעופה פלט אותנו בלב החורש, הבטתי סביב בשקט מפעים, חפשתי את השלט:
״ ברוכים הבאים לגן עדן״, כל זה הרגיש לי בבואי ותחושה זאת לא נמוגה ימים רבים אחרי שובי לארץ.

מבט מלמעלה, צילום: נורית חסון לוי

 

>>>בלעדי: סיפורים מחדר השינה דרך עדשת המצלמה, בראיון אישי עם שרית חביב

לגודל התפעמותי מן ״היער הסודי" אחראי קונספט מאוד ייחודי והדוק של הבעלים יוני כהנא וצוות מנהלים מסור מאין כמוהו למען מתן חוויית נופש שלמה ומושלמה. כשמעל הכל ריחפה תחושת שליחותם למען בני הארץ ועשיית מלאכת קודש למענם. המקום כאמור פרוס על פני שמורת טבע נדירה ביופייה, Anerades המשלהבת את החושים עם שלל הצמחים האתריים המעורבים בניחוחות הדרים. שם נטועים חדרים, סוויטות ווילות צמודות בריכה פרטית היכולות לגרום לטוסקנה להחוויר. החממה ההידרופונית של המקום מספקת את הירקות האורגניים הטעימים מאוד המוגשים יחד עם הארוחות הים-תיכוניות,המשובחות על טהרת הדגים ומוצרי החלב שברובם עשויים מחלב עיזים הרועים בכפר הסמוך.

מפגש טיפולי, צילום: נורית חסון לוי

במתחם הספא המפנק יש שלוש בריכות בטמפ' שונות היושבות על נביעה נדירה שמקורה בעומק מאות מטרים באדמה של מי גופרית ומינרלים עם כל הידוע אודות התועלות הבריאותיות והאנטי-אייג׳יניות. במתחם אף 3 סוגי סאונות רטובות ויבשות וגם חדרי עיסוי וטיפולים חדשניים. אם בגוף עסקינן אזכיר בחטף את תוכניות היוגה, הפילאטיס והצ׳יקונג.

ספא במתחם, צילום: נורית חסון לוי

 

והרוח? הו הרוח כמה פעילות של הרוח וכמה תכנים וכמה לב מוכנס שם בכל. בסדנאות, במדיטציות במעגלי השיח, בקירבה באהבה המורעפת מצד המטפלים למטופלים לחלל המשותף ממש אפשר להדליק מכח זה את השמש. הרגשתי נעטפת וחבוקה בימים לא פשוטים העוברים עלינו ויחד עימי שהו במרחב אלמנות צעירות ואימהות לילדים עם צרכים מיוחדים וכולם חשו בתדר הזה העטוף אור האהבה.
ועוד לא אמרתי דבר על הנדיבות האירוח, על השייקים הפירותיים המגניבים והאקזוטים, על היין הנמסך אל הגביעים ועל האלכוהול המשובח הבא עם שפע של שקדים ואגוזים.

נורית חסון לוי, צילום: פרטי

 

אין היריעה יכולה לכסות את גודל החוויה בשובי הבנתי של הספקתי לכסות את כל האפשריות שהוצעו שם.
לכן החלטתי שאני שוב שם בתחילת מאי♥️ ואתם? באהבה לכם♥️

מאת נורית חסון לוי