עמוד הבית » ערכת מוצרי חיטוי שאסור לפספס

ערכת מוצרי חיטוי שאסור לפספס

סדרת Proactive Care צילום יחצ
שנת 2020 הייתה שנה שמרבית עיסוקה עסק בשמירה על ההיגיינה האישית, והובילה לעלייה במודעות החשיבות הרבה שיש לשמירה על ההיגיינה שלנו כחלק משמירה על בריאותנו ואימוץ הרגלים חדשים, שלא היינו מודעים אליהם קודם.

עד פרוץ מגפת הקורונה מרבית העולם התמודד עם סיכונים בריאותיים באופן ריאקטיבי, ללא הקפדה יתרה על היגיינה אישית.  מגפת הקורונה יצרה את ההבנה כי ההגנה על הבריאות, חייבת להיות יזומה באמצעות שמירה עקבית ובלתי פוסקת על ההיגיינה האישית. קלינקס (Kleenex), מותג הטישו הראשון בעולם מבית קימברלי קלארק, פיתח במהלך החודשים האחרונים סדרת מוצרים שנועדה לענות לצרכים וההרגלים החדשים לשמירה על ההיגיינה מצד אחד והגנה על העור מאידך.

הפיתוח התבצע תוך התבססות על מחקרי שוק, שהעלו כי מוצרי ההיגיינה הקיימים כיום בשוק אינם עונים לצורכי כלל הצרכנים, שחלקם זקוקים לפתרונות היגיינה איכותיים יותר מהקיימים בשוק.

סדרת Proactive Care החדשה כוללת מגוון של 4 סוגי מוצרים שנועדו לסייע בצורך החיוני של שמירה על ההיגיינה, תוך שמירה על העור ומתבססת על מבחני איכות ומבדקים דרמטולוגיים, כיאה למותג המספק מוצרי היגיינה כבר למעלה מ-95 שנה.

  1. מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים

מסכות הפנים ההגייניות למבוגרים וילדים מסייעות בהפחתת התפשטות של נגיפים, ומיוצרות בטכנולוגיה ייחודית של 3 שכבות התורמת לנשימה קלה. המסכות החד פעמיות של קלינקס נבדקו דרמטולוגית ובעלות לולאות אוזניים אלסטיות להתאמה נוחה. השכבה הפנימית ביותר של המסכה אינה ארוגה ונוחה לעטיה, השכבה האמצעית משמשת כשכבת בקרה ומונעת חדירה של טיפות, והשכבה החיצונית ביותר מסייעת במניעת חדירה של זיהומים חיצוניים דרך האף והפה. בנוסף, המסכות מגיעות עם נרתיק לסגירה חוזרת ושמירת על היגיינת המסיכה בתיק ומותאמות  לילדים לשימוש החל מגיל 3 ומעלה.

*5 יחידות באריזה

  1. ג'ל ידיים

ג'ל הידיים החדש של קלינקס מכיל 70% אלכוהול ומיועד לניקוי הידיים, במידה ואין סבון ומים בסביבה.המוצר מגיע בניחוח לימון עדין, מועשר בתוספת לחות ולכן עדין לעור הידיים, מתייבש במהירות ואינו מותיר שאריות ג'ל.

*ג'ל הידיים מגיע בבקבוקון 50 מ"ל המתאים במיוחד לנשיאה בתיק או בבקבוק 220 מ"ל

  1. מגבות ידיים היגיינית

שימוש משותף במגבות ידיים בחדרי אמבטיה או במטבח, עלול לגרום להיווצרות של מיליוני חיידקים ובקטריות. בדיוק לצורך כך פותחו מגבות הידיים ההיגייניות המסייעות בשמירה על ההיגיינה ומאפשרות שימוש במגבת אחת, נקייה רעננה ויבשה בכל שימוש. המגבות החד פעמיות החדשות של קלינקס מהוות אמצעי לסיוע בשמירה על בריאות בני הבית. שימוש במוצר הינה הדרך ההיגיינית ביותר לייבוש הידיים, בהשוואה למגבת בד היות והדבר מסייע בהפחתת התפשטות חיידקים. כמו כן, המגבת בעלת כושר ספיגה גבוה, עדינות לעור הידיים, ומיוצרת בטכנולוגיה המוגנת בפטנט ייחודי. האריזה הייחודית של המגבות עמידה בפני לחות, מתאימה במיוחד לשימוש בחדרי אמבטיה ומאפשרות שליפה מהירה והיגיינית.

  1. מגבונים פנים וידיים

מגבוני הניקוי החדשים לניקוי היגייני של הידיים והפנים מנקים ביעילות את העור העדין ללא שימוש באלכוהול. המגבונים מיוצרים מבד רך בעל מרקם עבה ומושרים ב-95% מים טהורים, זאת בהשוואה למוצרים הקיימים בשוק המבוססים לרוב על אלכוהול ועל כן אינם מתאימים לשימוש לעור הפנים.

הודות לעובדה כי הם אינם מכילים אלכוהול כלל,ומתאימים לשימוש על פני עור הפנים הרך אך חזקים מספיק לניקוי הידיים, מתייבשים במהירות ואינם מותירים שאריות דביקות  על פני העור. בנוסף, המגבונים מגיעים באריזה קומפקטית נוחה לשימוש מחוץ לבית ולנשיאה בתיק.

*24 מגבונים באריזה

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

ביקורת המערכת: סדרת המוצרים חשובה בכל בית ולנשיאה בתיק, נר המוצרים מוקפדים  וזאת לפי הוראות הכתובות ומספקים מענה לכל משפחה. המסכות עבות יותר, הג'ל עם ריח לימון ואינו מיבש את הידייםלי לי חשוב שיהיה לי את כל המוצרים במקום אחד עם חברה מעולה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה