עמוד הבית » ביטוח רכב לא חייב להיות מעמסה, ככה עושים את זה נכון

ביטוח רכב לא חייב להיות מעמסה, ככה עושים את זה נכון

צילום: שאטרסטוק
לפני רכישת רכב חדש, אנחנו בוחנים מה הן ההוצאות הצפויות לנו, בין אם זה בהקשר של הרכישה עצמה ובין אם זה במהלך השנים שנחזיק ונשתמש בו. אנחנו מנסים לחשב כמה כסף נצטרך להוציא עבור שימוש ברכב מדי חודש ובאופן כללי, ובהתאם מחליטים האם זה אפשרי ומשתלם מבחינתנו.

בעיקרון, הוצאות על הרכב מתחלקות לארבעה חלקים עיקריים. הוצאה חד פעמית על רכישת הרכב, הוצאה שנתית על רכישת ביטוח רכב, הוצאה שבועית על דלק, והוצאות על טיפולים, תיקונים, רישיון רכב וטסט. מדובר על הוצאות שמתבצעות פעם-פעמיים בשנה (בהנחה ואין בלאי ותקלות שצריך לטפל בהן). אנחנו נבחן כיצד נוכל לצמצם ככל הניתן את ההוצאות באופן אפקטיבי.

אחת הדרכים לצמצם את העלויות לאורך הזמן שאנחנו מחזיקים ברכב, היא דרך קנייה חכמה של פוליסות ביטוח עבורו. נהוג לחשוב שמדובר במעמסה כספית שיכולה לעלות לנו אלפי שקלים מדי שנה, אך אם נדע לעבוד נכון, הרי שנוכל לחסוך בעלויות ולא נצטרך להתמודד עם הוצאות יקרות.

כיצד מחשבון ביטוח רכב יכול לעזור לנו

אחד הכלים שיכולים לעזור לנו לחסוך בהוצאות, הוא מחשבון ביטוח רכב. מדובר על מחשבון שאוסף נתונים שונים על הרכב שלנו ועל הרגלי וצרכי הנסיעה שלנו, ובהתאם יכול להציג בפנינו ערך של פוליסות ביטוח לרכב. כך אנחנו נדע כמה עלינו לשלם, מה תיחשב הוצאה סבירה ומה עלולה להיות הוצאה גבוהה מדי. בצורה כזו אנחנו יכולים לצמצם באופן ניכר את ההוצאות שלנו.

היום, לשמחתנו, יש לנו אפשרות גם לקבל את כל המידע על פוליסות ומסלולי ביטוח רכב, גם להשתמש באמצעים וכלים אובייקטיביים כמו מחשבון ביטוח רכב, ולהשתמש במידע שעומד לרשותנו בשביל לבצע השוואות מחירים ולקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורנו.

כיצד אנחנו משתמשים במידע בצורה נכונה

זה לא מספיק רק לבחון דרך מחשבון ביטוח רכב, כמה עלינו לשלם עבור פוליסת ביטוח כזו או אחרת. אנחנו צריכים לדעת כיצד להשתמש בצורה נכונה במידע שעומד לרשותנו. לשם כך, אנחנו יכולים לפנות אל Wobi סוכנות ביטוח המובילה בישראל להשוואה ורכישת ביטוח רכב, אשר מספקת לנו מידע על פוליסות ביטוח, ולא פחות חשוב, מאפשר לנו לקבל הצעות מחיר עבור פוליסות של חברות שונות ולרכוש את המשתלמת ביותר.

אחרי שאנחנו בוחנים דרך מחשבון ביטוח רכב כמה עלינו לשלם עבור פוליסה כזו או אחרת, אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר עבור פוליסות ביטוח לרכב שלנו ולהחליט איזו מהן רלוונטית ואטרקטיבית עבורנו. כך נוכל לצמצם באופן ניכר את עלויות הביטוח באופן ישיר ואת עלויות השימוש ברכב בכלל.

זה כמובן רק אספקט אחד דרכו אנחנו יכולים לחסוך בעלויות השימוש, אך הוא אספקט משמעותי מאחר ובאופן רגיל פוליסות ביטוח רכב יכולות להגיע לסכומים גבוהים של אלפי שקלים בשנה. שימוש בכלים שעומדים לרשותנו, יעזור לנו ליהנות מפוליסות אטרקטיביות בעלויות נמוכות יותר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה