עמוד הבית » מה ההבדל בין כרטיסי אשראי שונים?

מה ההבדל בין כרטיסי אשראי שונים?

צילום:depositphotos

ישנם לא מעט כרטיסי אשראי בשוק אשר ניתן דרכם לבצע מגוון נרחב של פעולות ואף לצבור נקודות או חוויות איתם אפשר לרכוש מוצרים או שירותים במחירים נוחים ונגישים ולקבל הנחות רבות. אך חשוב להבין בין כרטיסי האשראי הבנקאיים לבין הכרטיסים החוץ בנקאי ולוודא אילו הנחות יש בכל כרטיס וכרטיס בטרם הזמנת הכרטיס עצמו.

אילו כרטיסי אשראי אפשר למצוא בארץ?

אם אתם רוצים כרטיס אשראי כדאי שתדעו שישנם שלוש חברות אשראי מובילות בשוק הכוללות את לאומי קארד, ישראכרט וויזה כאל. כל אחד מהחברות מציעה מגוון נרחב של כרטיסי אשראי אשר כוללים דמי כרטיס, עמלות ומסלולים שונים. כרטיסים אלה מתחלקים לרוב לשני סוגים כרטיסים אשראי בנקאיים אשר ניתנים דרך הבנק והפעילות איתם היא בתוך הארץ וכרטיסים חוץ בנקאי שלא קשורים לבנק אלא ניתנים דרך חברות האשראי. לכרטיסים אלה מסגרת נפרדת ממסגרת האשראי הבנקאית ואפשר לבצע איתם קניות בחו"ל בנוסף לקניות בארץ. כרטיסים אלא משתלמים יותר במיוחד אם אתם טסים הרבה לחו"ל או מבצעים קניות דרך אתרי האינטרנט בחו"ל. אחד מכרטיסי האשראי המכובד בעולם והמומלצים ביותר הוא כרטיס מאסטרקארד.

אילו כרטיסי אשראי קיימים בשוק?

כרטיסי האשראי הקיימים בשוק כוללים את כרטיס האשראי מאסטרקארד וויזה כלא ואמריקן אקספרס. כאשר מאסטרקארד וויזה כאל הם הכרטיסים המובילים ביותר בשוק ואפשר לבצע בהם את רוב הקניות. מדובר על כרטיסים שמכבדים אותם לא רק בארץ אלא גם בעולם כולו, וכך אם בא לכם לעשות איתם קניות בחו"ל תוכלו לעשות איתם בקלות רבה כל עוד הם חוץ בנקאיים.

מה ההבדל בין כרטיסי האשראי?

ההבדל העיקרי בין כרטיסי האשראי אלה האם הם בנקאיים ואפשר להשתמש איתם במדינה עצמה או שהם חוץ בנקאי ואפשר להשתמש איתם בחו"ל? בנוסף לכך, כל חברת אשראי מקנה הטבות והנחות ללקוחותיה על כרטיס האשראי השונים. כך שאם יש לכם כרטיס מאסטרקארד תוכלו ליהנות ממגוון הטבות, הנחות ומבצעים לבעלי כרטיס זה שיחסכו לכם לא מעט כסף.

איך יודעים באיזה כרטיס אשראי לבחור?

כדי לדעת איזה כרטיס אשראי לבחור חשוב להתאים את סוג הכרטיס לצרכים האישיים שלכם ולמצבכם הפיננסי, וכך אם אתם אנשים שעושים את רוב הקניות בארץ ולא קונים מאתרים מחו"ל, כרטיס בנקאי יתאים לכם מאוד. אך אם אתם אוהבים לעשות את הקניות שלכם בחו"ל תוכלו להוציא כרטיס חוץ בנקאי של מאסטרקארד שמכובד בכל רחבי העולם ואף בארץ ובכולל לא מעט הטבות, מבצעים והנחות מדי חודש. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מהטבות שונות של חברי ישראכרט שלא תמצאו בכרטיסי אשראי אחרים בשוק. את ההטבות תוכלו למצוא בפירוט החשבון שלכם שמגיע מדי חודש או באתר של ישראכרט עצמו. הטבות והנחות אלה יחסכו לכם לא מעט כסף.