עמוד הבית » בירה קרומבאכר, בירה אלכסנדר, בירה בלוברי אייל ג'מס,פריכיות THIN

בירה קרומבאכר, בירה אלכסנדר, בירה בלוברי אייל ג'מס,פריכיות THIN

מארז בירה קרומבאכר ליום העצמאות. צילום: איל קרן

בירה קרומבאכר

קרומבאכר, הבירה הנמכרת ביותר בגרמניה (ע"פ דוח IWSR, גרמניה, 2022),משיקה לרגל פתיחת עונת הקיץ, מארז קרומבאכר PILS, בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר. המארז המעוצב והחגיגי כולל שישיית בקבוקי קרומבאכר PILS וכוס זכוכית ממותגת בנפח 330 מ"ל.

קרומבאכר PILS היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים וקריספיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. מבשלת קרומבאכר נחשבת למבשלת הבירה הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה ומובילה את קטגורית הבירה בשוק הגרמני עם למעלה מ-200 שנות ניסיון ומומחיות.

אחוזי אלכוהול: 4.8%

מחיר מומלץ לצרכן : 32.90 ₪, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות.

נסיינית המערכת: בירה טעימה זוהי בירה שיוצאת קרה ממקרר ורצוי לשים אותה 24 שעות. הבירה איכותית וטעימה להפליא,בהחלט משדרגת את ערב יום העצמאות מגיע במארז מהודר המתאים לאירוח ולהתארח בחגיגות 75 שנה למדינה. תנסו תבינו.

בירה אלכסנדר 

במבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת ליום העצמאות.המארז כולל חמישה בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה: אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית. ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8% שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג-  במתנה!

BLONDE:אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי.הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות.

אחוזי אלכוהול: 5.3%

חיטה ישראלית:חיטה ישראלית, היא בירת חיטה קלה ומרעננת, החיטה מגיעה משדות הנגב והיא מאוזנת להפליא עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים שהופכים אותה לבירה שקשה להפסיק לשתות.

אחוזי אלכוהול: 5%

בירה חזקה :בירה זהובה עם ראש קצף לבן, מאלטית, חלקה וקרמית, מתחילה עם מתיקות מרומזת וממשיכה עם מרירות מדויקת, עגולה ומאזנת וסיומת יבשה, בירה שתיה עם טעם של עוד שקשה להבחין שטומנת בחובה 8% אלכוהול. חלק מהאופי המיוחד של הבירה והטוויסט הישראלי נובע משימוש שנעשה בחיטה ישראלית כאחד ממרכיבי הבירה. בירה שכיף לשתות ועושה שמח.

אחוז אלכוהול: 8%

מארז יום עצמאות של בירה אלכסנדר. צילום: איל קרן

מחיר מומלץ: למארז המיוחד 48 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

נסיינית המערכת: בירה ישראלית מעולה איכותית ולאוהבי הבירות מובטח הנאה לחך. הבירה חזקה עם מרירות קלה שגורמת ליהנות מכל לגימה. המארז מהודר עבור יום העצמאות. נוח לשאת אותה כשי אירוח.

Jem’s Beer Factory

מבשלת Jem's המייצרת בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת, בתהליך מוקפד ומקצועי.לקראת החגיגות, משיקה מבשלת  Jem's BLUEBERRY ALE, בירה עם אוכמניות טריות. לבירה החדשה מרירות קלה, ובעלת ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות 7.5% אלכוהול.

בירה בלוברי אייל של ג'מס. צילום: אייל קרן

מחיר בקבוק מומלץ : 15 ₪, מהדורה מיוחדת. ניתן להשיג בסניפי רשת ג'מס בלבד.

בנוסף, מציעים במבשלת ג'מס לשלב עם הבירה החדשה את שלושת סוגי הבירות המובילות של המבשלה:

PILS – בירה בסגנון לאגר צ'כי בעלת צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית, מרירות עשירה. 5% אלכוהול.WHEAT – בירה בסגנון חיטה בווארית בעלת צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן.5% אלכוהול.8.8 – בירה בסגנון אייל בלגי בעלת צבע אדמוני עם טעם מתוק ועשיר.8% אלכוהול.

מחיר מומלץ : 15 ₪, להשיג ברשתות השיווק, בחנויות המשקאות הנבחרות, ברים ברחבי הארץ וסניפי רשת ג'מס.

 נסיינית המערכת: בירה איכותית בעלת קצץ נפלא, ריח פירותי ארומטי. טעימה

פריכיות THIN שלFitness  

המותג Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה better for you המוביל בקטגוריית המאפה, מציע סדרת מוצרים רחבה בעולמות העוגיות, הפריכיות והקרקרים. מוצרי Fitness מביאים לצרכן את השילוב בין טעם מצוין וייחודי, תזונה טובה יותר עם חומרי גלם בעלי ערך תזונתי גבוה ( דגנים מלאים, קטניות וירקות ) והמלצה על מנה מדודה של קלורית. בשנים האחרונות המותג עשה מהפכה של ממש עם קרקר THIN, סדרת מוצרים שכבשה את קטגוריית הקרקרים. כעת המותג מביא בשורה דומה גם אל עולם הפריכיות עם פריכיות פיטנס THIN – פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות

המוצרים בסדרה החדשה:

  • מיקס דגנים אפונה וסלק 80 גרם
  • מיקס שלושה דגנים וקינואה 80 גרם

הפריכיות מציעות חווית אכילה מרעננת בעולם הפריכיות-  דקות, קריספיות ומתפצחות בפה, משלבות טעמים מרגשים לצד ערכים תזונתיים גבוהים: מכילות דגנים מלאים ותוספות כגון קטניות וירקות, ומציעות מנה מדודה של כ – 13 קלוריות ביחידה. מעניקות לצרכנית חווית אכילה מפתיעה ומהוות פתרון נהדר בארוחות כתחליף לחם, עם מטבל טעים או סתם כנשנוש.

פריכיות פיטנס THIN קרדיט צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. כשרות : הרבנות הראשית ראשון לציון ובד"צ העדה החרדית.

נסיינית המערכת: הדבר הראשוני תחליף ללחם המספק שובע, בנוסף הפירכיות טעימות, קרספיות ומתאימות לאורך היום כנשנוש או כמוצר נלווה לארוחה. שימו לב רק 13 קלוריות לפירכית ומגיעה במארז סגור השומר על הטריות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה