עמוד הבית » בית האופנה משכית בתצוגת אופנה קורנית 2022

בית האופנה משכית בתצוגת אופנה קורנית 2022

משכית בעיצוב שרון טל צילום: אבי ולדמן
בית האופנה משכית הציג בשבוע האופנה את ההשראות נוסטלגיות של חופשות בעיירות חוף בניינטיז לכבודה וזכרה של מייסדת המותג רות דיין אשר הלכה לעולמה בגיל 104 בשנה שעברה. בתצוגה צעדו דוגמניות עבר מובילות כמחווה למייסדת המותג.

בית האופנה משכית מביט בערגה אל שנות התשעים ונזכר איך היינו בעבר שהיינו נערים/ות, איך היינו מתלבשים ומתגנדרים לארוחת הערב קסומה  לטיול לילי בטיילת המקומית עם בין הזוג ,איך היינו מתאמצים לחגוג חופשה כאירוע חגיגי ומשמעותי. תקופה אופטימית עם המון נעם וחן שילובי ידיים ברחובות צרים, צחוק מתגלגל ורוח נושבת ומעיפה את שערנו הארוך ומבט קדימה אל החיים האמתיים.

כאמור מדובר על קולקציה בפעם ראשונה במנעד מלא של כל הליינים השונים של בית האופנה אשר יצעדו יחדיו על המסלול. כחלק מהייחודיות של משכית, הבא לידי ביטוי באורח חייה של שרון טל המעצבת, בקולקציה קיימים פריטים מגוונים אשר מתאימים ללבישה מהבוקר ועד הערב, מפריטי קוטור מושקעים ורקומים בעבודת יד בהשראת פסיפסים המכסים את הבניינים בערי החוף של ישראל, ועד להדפסים מקוריים של פרחים אשר צוירו ביד ועל רקמות איקס מסורתיות שרקומות על קולקציית הג'ינס.

משכית צילום: אבי ולדמן
משכית צילום: אבי ולדמן
משכית צילום: אבי ולדמן

נשות משכית לובשות משכית לאורך היום כולו, הן משלבות את הפריטים בצורה חכמה כך,תוך כדי חיבור של פריטים נכונים והתוצאה מושלמת. הבדים בקולקציה רכים שיפון, שמלות ארוכות המבליטות ברוך את קווי המתאר של הגוף הנשי "ונשפכות" על הגוף בעדנה ורוך המתאים לאקלים הישראלי, רגעים של אופטימיות וטוב בעולם. צבעים בקולקציה: כתום, ורוד, שחור, לבן, חרדל.

משכית צילום: אבי ולדמן
משכית צילום: אבי ולדמן
משכית צילום: אבי ולדמן

תצוגה יעלו דוגמניות שמככבות מאז ועד היום: שירז טל, עמית מכטינברג, רונית יודקביץ, מיקי ממן ושירלי בוגנים. ביחד איתן צעדו הדוגמניות העולות בעולם האופנה הישראלי כיום: סאן מזרחי, אביה מלכה, אביטל לנגר, עלמה הר זהב ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה