עמוד הבית » בראנץ' של קיץ

בראנץ' של קיץ

טייסטינג רום בראנץ, צילום: מאיה זאן
אחד האירועים שמעניקים הרגשה חו"לית הוא הבראנץ'. עת מגיע הקיץ אני מתאבזרת בחברות או בילדים או בשניהם ומוצאת מקום מפנק שמזרים אוכל לשולחן בין שעות הבוקר לצהרים. המנהג הנינוח הזה משכיח את הצרות ומשמח את החך.

הטייסטינג רום במתחם הטמפלרים בשרונה שבתל אביב, מציע בראנץ' חדש. הטייסטינג רום הוא מעין מרתף יין ייחודי בו יש ברזי יין אותם אפשר למלא (ועל כך בכתבה אחרת). עתה, ניתן להנות מדי יום שישי החל משעה 11.00 בבוקר ועד שעה 16.00 אחר הצהרים, מבראנץ' שמהווה אסקפיזם טהור. אתם במרתף, מרגישים בחו"ל, ולמעלה העיר ממשיכה להתנהל ומתכוננת לסוף השבוע שלה.

הארוחה הזוגית שלנו כללה אגז רויאל – סלמון גרבלקס, בריוש, ביצה עלומה, רוטב הולנז ; ביצים עלומות, מטבוחה, קרם פרש, כוסברה וחלה ; מקושקשת כמהין על חלה קלויה וחמאה, שהיתה כל כך טעימה עד שהייתי צריכה להתאפק כדי לא להזמין עוד אחת כזאת. המקושקשת מוגשת עם צנוניות, עגבניות שרי ועשבי תיבול במסגרת משחק טעמים וטמפרטורות.

צילום: עוז אוחיון

במסגרת הבראנץ', כל זוג נהנה משתי מנות פתיחה שמגיעות למרכז שולחן ובהן אפשר למצוא פוקאצ׳ה שמוגשת עם רוטב עגבניות-פלפל חריף ופסטו בזיליקום-פרמז’ן ; נשנוש בריוש סנט מור, גבינת סנט מור צלויה על בריוש עם דבש, טימין ושמן שום, ועוד שלוש מנות לבחירה וגם שתייה חמה ושתי כוסות יין לבחירה (לבן/רוזה/אדום).

תפריט הבראנצ׳ הזוגי עומד על 260 ₪ לזוג (למזמינים עד יום חמישי יש הנחה בסך 50 ₪), שזהו מחיר זניח כדי להרגיש לגמרי בחו"ל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה