עמוד הבית » בריזה מעל הגלים- מסעדת "חוף פרישמן" המפנקת

בריזה מעל הגלים- מסעדת "חוף פרישמן" המפנקת

צילום: חוף פרישמן
למרגלות הים הגענו למסעדת "חוף פרישמן" למקום מושלם להתרפות וליהנות מהאווירה הרומנטית בערב, אל מול ריח האוויר של הים וקולות המים המלחשים. עומדת מסעדת "חוף פרישמן" החדשה מספקת חוויה בוהמית של אוכל טעים ומרגש.

המסעדה מתהדרת בסגנון בוהו, כאשר העיצוב והאווירה יוצרים תחושה של נינוחות ושקט עם ספות נמוכות, שולחנות עץ תאורה רכה ומוזיקת קאברים ללהיטים מוכרים ברקע המתאים לסגנון הבוהו אשר משדרגים את האווירה ומוסיפים למסעדה את הניחוח הקסום של החוף וכל הטוב הזה בלב העיר בטיילת חוף תל אביב.

צילום: נעמה משיח כהן

השף הצעיר והמוכשר דותן שלום שינה את התפריט לא רק אוכל לחוף הים אלא, מנות של אוכל ימי טרי ואיכותי. השף דותן מביא לשולחן את מיטב הפרודוקטים הימיים הטריים כל יום בכדי ליצור מנות ים טעימות ומעודנות.

פתחנו במנות פתיחה מקוריות טעימות להפליא ומרתקות התחלנו בסלט סלק עם גבינת טולום מעל מעושנת, קרפצ'ו חציל, סלט קיסר, סאשימי טונה אדומה בשמן ירוק וסלסלת לחמים שנאפתה במקום המוגש עם טחינה. למי שאוהב סאשימי טונה זו אחת המנות המדהימות שטעמתי עם טקסטורה מרגשת בתיבול נגיעות תפוזים. מנה מעניינת מומלץ לנסות.

ימין, סלט סלק, סלט חצילים
צילום: עצמי
סאשימי ברוטב תפוז, צילום: עצמי

בהמשך למנות הפתיחה המסעדה מציעה מנות עיקריות משובחות של אוכל ים טרי המתאימות לחובבי הדגים. כחלק מהתפריט הוגש לנו פילה דג מטוגן על הפלנצ'ה, דג לבראק. המנות מוגשות עם תוספות מפתיעות ומעודנות שמשדרגות את הטעם והחוויה הקולינרית. להוסיף לכך, המסעדה מציעה גם ארוחות צהרים של מנות חוף ים קלילות , שניצלים, קבבים, צ'יפס  ותפריט לילדים.

דג לבראק, צילום: עצמי
דג פילה דניס, צילום: עצמי

השף דותן מסביר פנים שמקדיש תשומת לב לכל לקוח, הוא ניגש לשולחנות האורחים ומתשאל על המנות ואם יש צורך מסביר על כל מנה. השירות מתוחזק ברמה הגבוהה ונעשה כל מרמץ לספק ללקוחות חוויה מהנה ומפנקת. צוות מקצועי וידידותי. ובטח אתם שואלים מה עם הקינוחים? האמת  שהיינו כל כך שבעים ולא נותר בנו מקום לנשנוש אחרון. אם אתם מגיעים למסעדה, טיפ קטן: תשאירו מקום לקינוח.

מסעדת חוף פרישמן

טיילת שלמה להט 17 ת"א

המסעדה פתוחה משעה 08.00-24.00

מיום א'- שבת כולל