עמוד הבית » מסעדת FRAME מעל 20 שנה של אוכל סושי מושלם

מסעדת FRAME מעל 20 שנה של אוכל סושי מושלם

צילום:אנטולי מיכאלו
ברמת החיל נצבת לה מסעדת פריים, מסעדה שבנתה את שמה ומעמדה בעולם הקולנרי בתחום הסושי. מאז שהחלה את דרכה בשנת 2003 לפני 20 שנה ועד היום ממשיכה לכבוש את הקהל הישראלי בטעמים מופלאים לחך.

אוירה רומנטית המופקת מתוך עיצוב המסעדה של הפריים אשר מביאה חוויה נוספת לאורחי המסעדה. הבר בכניסה מעוצב בצורת ח' המספקת פרטיות ואינטימיות, לאורך המסעדה ישנם שולחנות מרובעים וכיסאות נוחים המקנה תחושה של נוחות ורוגע. התאורה רכה ומחממת את הלב לצד תקליטן חי המגיש מוסיקה נעימה ומחסירה פעימה בלב. השירים נבחרים בקפידה המותאמים לאווירה הרומנטית.

צילום: נעמה משיח כהן

יוסי רון מבעלי המסעדה מספר " התפרצות מגפת הקורונה הובילה ביום בהיר לסגור את המסעדה, היינו נחושים למצוא פתרון ללקוחות שמתארחים באופן קבוע במסעדה".

מסעדת פריים הבינה את האתגרים עם השפעת הקורונה על עולם הקולינריה ושינתה את דרכי הפעולה שלה כדי להתמודד עם המצב החדש הלא מוכר. כשהמסעדות נסגרו, הם עשו שימוש מקסימלי באפשרויות של משלוחים כדי לאפשר ללקוחות להנות מהאוכל שלהם גם בבתים מאחר אינם יכולים להגיע פיזית למסעדה. המסעדה פתחה שלוחה נוספת  בקצה העיר על מנת לספק את האוכל המצוין שלה ללקוחותיה ובזמינות מידית. ובתקופה זו נחשפה המסעדה לפוטנציאל עיסקי לספק ארוחות לבית הלקוח ובעקבות כך, הביקוש להזמנות החל לעלות. השלוחה נפתחה במסגר בתל אביב וההזמנות הגיעו בהמוניהם. כיום, לסניף יש תעודת הכשר ובנוסף ישנן מנות טבעוניות ללא גלוטן.

טאקו יפני, צילום: נעמה משיח כהן

בעודי יושבת ונהנית מהאווירה שהמסעדה מציעה מתחילה לטעום את המנות  שבחרתי לצד כוס יין אדום, חייבת לציין את חשיבות השירות המהיר והיעיל ומקצועי המקל על הלקוחות בהזמנת המנות ובבחירת האוכל המתאים להם. המסעדה מציעה תפריט דיגיטלי אשר בעזרתן יכולים לראות את מגוון המנות, תיאורן ותמונות.

צילום: נעמה משיח כהן

פירוט המנות שטעמנו: פתחנו במנה ראשונה: טאקי סלמון צרוב עם סלק, באן אסאדו בקרטאקו יפני, לחמניות מאודות עם נתח אסאדו בקר, איולי שום, אורולוגה, מנה עיקרית קומבינציות של מנעד רחב של סושי ולקינוח גנאש שוקולד חם בלגי חצי מריר בליווי גלידה, המנות טריות ומפנקות והאמת שלא הפסקתי לאכול.אני נהנתי מה איתכם?

צילום: נעמה משיח כהן

 

במסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות סושי המותאמים לטעמים ולדרישות של כל סועד. אפשרות בישיבה במקום, טייק אווי ומשלוחים.

פריים רמת החייל
א-ד, שישי ושבת 11:30-00:00
יום ה' 11:30-01:00
ראול ולנברג 2, תל אביב

קניון עזריאלי ראשונים
א-ש 11:30-00:00
הראשונים 2 ראשון לציון

פריים אורבן המסגר תל אביב (כשר)
א-ש 11:30-23:30
המסגר 38, תל אביב