עמוד הבית » רשת "הפריקסה של חיימיקו" מתרחבת ונוחתת לעיר האורבנית

רשת "הפריקסה של חיימיקו" מתרחבת ונוחתת לעיר האורבנית

צילום: איל קרן
רשת חיימיקו פתחה השבוע סניף שביעי השייך לחיים רופא היזם ומייסד הרשת. כיום הרשת מונה 7 סניפים של "אוכל רחוב" אוכל מהיר ואותנטי המלא בשפע כל טוב וחמים. כל ביס שלמות בפה. הכירו את הפריקסה המושלם.

חיים רופא פתח את הסניף הראשון הפריקסה בהוד השרון לפני כעשור עבור הוריו. רצה להקים דוכן אוכל קטן בהוד השרון עבור אמו לתעסוקה ועבור אביו אשר היה בעסקי ההובלות לקראת פנסיה ועם זאת היה נחוש להמשיך לעבוד. אלא שעד מהרה הפך המקום למוקד עלייה לרגל. תוך זמן קצר גמלה בליבו של חיים ההחלטה להצטרף לניהול העסק המשפחתי המשגשג.

הפריקסה מגיע היישר מתוניס.הסנדויץ' התוניסאי עבר מספר שדרוגים והפך למעדן ייחודי שכבש את בטנם ולבם של הצרכנים וכעת מגיע גם אל סניף ת"א ( קינג ג'ורג 81 ),בניהולם של שירן ועוז כהן.

צילום: איל קרן

בסניף החדש תמצאו תפריט מגוון וטעים הסובב סביב הפריקסה ואפשרות למנות צמחוניות וטבעוניות ואף גירסה מתוקה לקינוח. הבצק של הפריקסה עובר דרך שמן רותח, חיים מסביר : "יש פטנט במתכון הסודי, כך שהפריקסה לא סופח הרבה שמן ועם זאת יוצא תפוח וקריספי בחוץ ונימוח מבפנים".

צילום: איל קרן

הייחודיות בתפריט לענייני הטעם שבנינו הינו בוריקסה: בוריק הממולא בביצה/תפו"א המוטמעים בפריקסה, כאשר אליו מוסיפים מגוון ירקות וגם מטבלים – מטבוחה, צ'ירשי, רוטב פלפלים, לימון כבוש ועוד…שכבה על שכבה, כשכל נגיסה משחררת שכבה נוספת של טעמים. בכל ביס הבוריקה מתפצחת אל חלל הפה וכל התוספות משתחררות במלוא ההנאה לחך.

צילום: איל קרן

סניפי הרשת

כיום קיימים בארץ סניפים בחדרה, פתח תקווה, 2 בראשון לציון, הוד השרון, ירושלים וכעת נפתח הסניף השביעי בת"א- כולם בכשרות בד"צ בית יוסף. ובקרוב ייפתח סניף שמיני.

חיים רופא ממליץ להגיע רעבים עד מאוד כי כל מנה היא בגדר ארוחה גדושה ומשביעה וכפי שמסכם  "רק מי שטועם מבין".

הפריקסה של חיימיקו
סניף קינג ג'ורג' 81 ת"א
שעות פעילות:
ראשון-רביעי – 10:00-00:00
חמישי- 10:00-01:00
שישי – 10:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת
מוצ״ש – שעה לאחר צאת שבת ועד 01:00
שירות משלוחים: https://haimiko.orderss.co.il
נייד ‎052-3436364

תגובה

הוספת תגובה

  • "חיים רופא ממליץ להגיע רעבים עד מאוד כי כל מנה היא בגדר ארוחה גדושה ומשביעה"
    הוא מוכן להתחייב? אם אני עדיין רעב הוא יתן לי עוד מנה?