עמוד הבית » גישור על הפערים – ההבנה בין הכלב לבעליו

גישור על הפערים – ההבנה בין הכלב לבעליו

מתוך מבחן BH, צילום: באדיבות מור בר
הכתבה האחרונה הייתה בנושא החשיבות להבין את שפת הכלבים שלנו והסתיימה עם האמירה "כלבים הם כלבים ויש לכבדם ככאלה. אז איך באמת נדע מה זה אומר לכבד אותם?

אני רוצה שתבינו בצורה עמוקה יותר איך כלבכם רואה את העולם ומה הוא באמת רוצה וצריך כדי לחיות חיים שלווים, מאושרים ומאוזנים. אני מאמינה שרוב הכלבים נולדים מאוזנים כשהם מחוברים לעצמם ולטבע. משהו שלמדתי מאיש יקר בתחום ומניסיוני האישי, הדבר הכי חשוב שאני צריכה לקחת איתי לכל החיים וגם אתם: "לעולם אל תלך נגד אמא אדמה".

בעזרת ההבנה העמוקה הזו ובעזרת טכניקות מדהימות שאני מעבירה בתהליכים אצלי אפשר להתבונן בעצמנו ולהבין את עצמנו טוב יותר. ככל הנראה שתתמכרו לשיטה ודרך החיים אחרי שתמצאו את עצמכם משנים את הדרכים שבהן אתם מתייחסים לילדיכם, לבני הזוג שלכם ולסביבה שלכם. כלבים מסייעים לנו בכל כך הרבה דרכים: בדידות, איזון, כלבי שירות, כלבי עבודה, כלבים טיפוליים, מנטלי, נפשי וכ'ו.

צילום: מור בר

אבל מה באמת אנחנו נותנים להם בתמורה? מקום לישון, אוכל, חיבה.. אבל האם זה מספיק להם? הם כל כך טהורים ובלתי אנוכיים כשהם חולקים את החיים שלהם איתנו. האם אין לנו את הכוח ואת היכולת להתבונן לתוך ראשם ולבם באופן מעמיק יותר ולגלות מה הם באמת רוצים. בייתנו את הכלבים אלינו ולרוב אנחנו בוחרים בשבילם.

הרבה אנשים מפנקים את החיה שלהם ומרעיפים עליה חיבה ללא גבולות וחושבים שהכלב יסתפק בזה. ישנם כלבים שמקבלים המון אהבה ועדיין הם עדינים וסבלנים ולא מראים סימנים חריגים לבעיית התנהגות כלשהי וזה אומר הרבה על רמת החיים של הכלב ובעליו בנושאים שונים , אבל בעולמם של כלבים חיבה לא מבוקרת משבשת את האיזון הטבעי שלהם. אם אתם מחפשים את הדרך לאיזון בחיים שלכם תנו לי לגלות לכם שדרך אימון עם הכלבים תשיגו איכות חיים גבוהה מאד.

לכתבה נוספת בנושא:>>>

ישנם מאמני כלבים מצוינים בכל מקום אך יש לזכור שחשוב לבחור את האחד שלכם בקפידה. איך תדעו שבחרתם נכון ? אתם צריכים להתחבר לאישיות של בעל המקצוע לאהוב את הגישה ולהתחבר לדרך. הרבה ילמדו את הכלבים איך להגיב לפקודות כמו: "שב", "הישאר", "ארצה" ו"בוא אלי". זה לא רע וזה מוסיף כשעושים את זה נכון, אבל חשוב להבין שמרבית העבודה היא אצלנו הבעלים בנו בני האדם.

צילום: מור בר

השינוי צריך לבוא מאתנו אנחנו צריכים לקבל את תפיסת העולם שאנחנו כל כך מנותקים ממה. תלמדו להשתמש באנרגיה ובמגע.  תבינו איך להפוך למנהיגי להקה. תלמדו איך תקשורת תקינה פותרת לנו הרבה בעיות. תזכרו שכלבים עובדים יחד כלהקה גם אם הם שונים זה מזה. האינסטינקט הראשוני שלהם טבוע בהם עמוקות ומנחה אותם ללכת בעקבות "מנהיג הלהקה" לציית ולשתף פעולה. כשאנחנו עוסקים בפעילות נכונה עם הכלבים הקשר איתם מתחזק עוד יותר. כך התכוון הטבע שכלב הוא חלק מלהקה יעבוד.

מאת מור בר ייעוץ, הכוונה ותהליך לשיפור איכות החיים לכל בני הבית.

צרו קשר 0509082888

 

תגובה

הוספת תגובה

  • הכלב טוב לבעליו
    בגלל שהוא אוכל חינם
    ישן חינם לא משלם ארנונה
    לא חשמל
    לא מים
    הכל חינם .
    וגם לשרותים משרתים אותו לחרבן
    אין לו דאגות הכל בטוח.
    ומי שרוצה לדעת מה זה כלב באמת
    אל תתנו לו אוכל 3 ימים ותראו באמת מה זה כלב באמת החייה הכי מסוכנת תעשו נסיון