עמוד הבית » הבירות שמחברות בין אנשים המשאירות את החיך פנוי ללגימה הבאה

הבירות שמחברות בין אנשים המשאירות את החיך פנוי ללגימה הבאה

שישיית סטארופרמן, צילום: אייל קרן
יקבי כרמל משיקים את שיתוף הפעולה עם תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS)) לצד הפצת מותגי בירות הפרימיום סטארופרמן ומילר בישראל

חברת מולסון קורס, הוקמה בשנת 1873 ועוסקת בייצור שיווק והפצה של בירות בארה"ב, קנדה ואירופה. החברה מפעילה מבשלות בירה בארה"ב וקנדה וכן ביצור ושיווק בירות בבריטניה. מותגי הדגל כוללים את בירת הפירמיון הצכ'ית מספר 1 בפראג Staropramen ובירת הפרימיום האמריקנית Miller ועוד. בירת הפרימיום סטארופרמן Staropramen היא מותג בירה מהגדולים בעולם והבירה המובילה בפראג, הקיימת למעלה מ-154 שנה ומיוצאת למס' רב של מדינות בעולם. בירת פרימיום בסגנון פילזנר צ'כי מסורתי שנרקח תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר המיוצרת בשילוב מסורת וטכנולוגיה מודרנית לצד חדשנו., הבירה הצ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן מרענן.

>>> חיינו טלטלה 

בירה לאגר גוון זהוב עמוק ובהיר מאיר את הכוס, עם קצף לבן וגס היוצר שכבה משכרת. באף ניחוחות פירותי. הטעמים  פוגשים את החיך בעדינות, עם סיומת מרירה ומתובלת קלה המאזנת את המתיקות. תחושת הגוף הוא עשיר אך לא כבד מדי, עם רמז קל של חמיצות נעימה ורכה. הסיומת ארוכה ומשכרת, משאירה לאחר כל לגימה משאיר טעם לעוד. השימוש בתהליכי הכנת הבירה במבשלה המסורתיים. חומרי גלם איכותיים יוצר בירה מרוכזת ומלאת טעם, המועדפת על בוגרים המחפשים חוויה אמיתית ואיכותית לצד היסטוריה ארוכה ועבודת אהבה, בירה לאגר מספקת טעם אמיתי של צ'כיה בכל בקבוק.

5% אלכוהול.

מחירים:

מארז שישייה, בנפח 330 מ"ל – 40 ₪

בקבוק בנפח 500 מ"ל" – 12 ₪

פחית בנפח 500 מ"ל – 12 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות המשקאות הנבחרות, בברים ומסעדות נבחרות.

בירה מילר Miller Genuine Draft (MGD) היא בירה אמריקנית מהנמכרות ביותר בעולם, המיוצרת ע"י מבשלת מילר, הנחשבת למותג השני בגודלו בארה"ב. מדובר בבירה קלילה לרגעי כיף, הנחשבת לאחת הפופולריות בארה"ב. כפי ששמה מרמז, היא מתיימרת להעביר את טעמה של בירה טרייה מהחבית. הבירה עוברת תהליך של סינון קר המתבצע על ידי לוחות קרמיים בטמפרטורה של °-4C שחוסך את הפסטור בחום שפוגע בטעמה וברעננותה – ובדרך זו מתקבל הטעם של בירה מהחבית הישר מהבקבוק.

צבעה זהב מושך את העין לצד קצף לבן קליל. ריחות מעין תפוחים ירוקים המבשרים על חוויה רעננה וקלילה. בטעם, מילר חלקה ומרעננת עם סיומת תפוחית קלה. גופה הקליל והרענן יוצר משקה קל לשתייה, מתאים לצריכה ממושכת בחברת חברים. סיומת קצרה ורעננה משאירה את החיך פנוי ללגימה הבאה.

מילר היא בירה אידאלית לאירועי ספורט, מסיבות אלקטרוניות, וכל הזדמנות לבילוי אורבני וצעיר. היא מחברת בין אנשים לרגעים בלתי נשכחים של שמחה, אנרגיות גבוהות וזיכרונות טובים. עם הסגנון הקליל והנגיש שלה, מילר מאפשרת לך להרים כוסית ולחיות את הרגע ולהעניק חחויה רעננה בלתי נשכחת..

4.7% אלכוהול.

שישיית מילר, צילום: אייל קרן

מחירים:

מארז שישייה בנפח 330 מ"ל – 40 ₪

פחית בירה בנפח 500 מ"ל – 12 ₪