עמוד הבית » שוקו בתחפושת פורימית, מארז שוקו בשקיות, עוגיות מיני שוקוצ'יפס

שוקו בתחפושת פורימית, מארז שוקו בשקיות, עוגיות מיני שוקוצ'יפס

שוקו פורים, צילום: סטודיו שטראוס
מוצרים חדשים על המדף.

בקבוק שוקו בתחפושת פורימית

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מוגבלת את השוקו המוכר עם עיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג הפורים שקרב ובא. המהדורה המיוחדת כוללת תווית צבעונית וחגיגית בעיצובו של  שגיא יהוד סטודיו BRAND LAND כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו האייקוני של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג.

כ-58% מבתי האב נוהגים לשלוח לפחות משלוח מנות אחד בפורים. השוקו של יטבתה ישדרג כל משלוח מנות ויהווה פתרון מושלם למשלוח מנות איכותי ומרענן עם השוקו האהוב – הצרכנים מחפשים פתרונות יצירתיים וייחודיים לגיוון במשלוחי המנות ושוקו פורים של יטבתה הוא פתרון מעולה לכך.

פרטי המוצר:  משקל: 1 ליטר, כשרות: רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: על גבי הבקבוק מצויירים דמויות עם פנים מצוירות עליו לחג פורים הקרב ובא. הדמויות גדולות בעלות עניים גדולות ומחייכות ופה רחב מעין אף  אדום באופן קצת מבדח. האיורים משדרים אווירה קלילה, צבעונית ומשמחת במיוחד לחג הפורים.מקסים.

מארז 6 שקיות שוקו בטעם בננה 

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת.  ניתן להשיג את טעם הבננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל. עכשיו משקה הבננה האהוב והמוכר יגיע גם במארז שמאפשר פינוק לכל המשפחה.

>>> הנהג של מדלן 

משקה בננה בשקית, צילום: סטודיו שטראוס

 

פרטי המוצר: משקל: 225 מ"ל ליחידה, 1,350 מ"ל למארז, כשרות: רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית מערכת: שוקו בננה מעורר תאבון, יתרון שהשקיות אישיות ניתן לקחת בתיק לכל מקום, סטרילי וחיסכון עם נוחות לצד טעם נפלא.

עוגיות מיני שוקוצ'יפס / עוגיות שוקו 

אחת מהעוגיות האהובות של אסם היא עוגיות המיני שוקוציפס. אסם מרחיבה את מגוון עוגיות המיני תחת מותג אסם עם 2 מוצרים חדשים וטעימים:

עוגיות מיני שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד: העוגיות המיני האהובות, עכשיו גם עם מילוי קרם בטעם שוקולד מפנק. שוקוציפס בחוץ, קרם בטעם שוקולד בפנים.

מיני עוגיות שוקו במילוי קרם שוקולד : עוגיות קטנות ועגולות, בצק פריך בטעם שוקו ומילוי קרם בטעם שוקולד.

כשרות: בדץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: עוגיות קקאו קלאסיות במרקם פריך. טעם עשיר.