עמוד הבית » הכירו את מזגני מיצובישי Heavy

הכירו את מזגני מיצובישי Heavy

צילום באדיבות קבוצת טורנדו -Heavy מזגן מיצובישי
קבוצת טורנדו, חברת מיזוג האוויר בישראל,מאתגרת את שוק המזגנים מחוללת כעת מהפכה נוספת כשלראשונה היא מציעה לצרכנים מזגני יוקרה.

את המהלך מובילים רונן בזזי, הבעלים ויו"ר הקבוצה ועודד בזזי, בעלים ומנכ"ל משותף, שמתחילים בימים אלה לשווק את מזגני היוקרה של מותג מיצובישי Heavy מבית תאגיד התעשיות היפני Mitsubishi Heavy Industries (MHI).

רונן ועודד בזזי הבעלים של קבוצת טורנדו: "בחרנו במזגני מיצובישי Heavy בשל מגוון פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים שהם מציגים. מספר יתרונות עמדו לנגד עיננו כשהחלטנו לשלב את המותג החדש בקבוצת טורנדו; הראשון הוא התרומה המשמעותית לערכי המקצועיות, האיכות, השירות והאמינות השני הוא ההזדמנות לפנות לקהלים חדשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, והשלישי הוא הפוטנציאל הרב הגלום במותג מיצובישי Heavy שיקדם אותנו ליעד שהצבנו לעצמנו – להגיע למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות."

המזגנים המובילים בתחום המיזוג בעולם מיוצרים תחת סטנדרטים גבוהים ביותר ובלתי מתפשרים תוך דיוק והקפדה בהלימה למסורת הייצור היפנית רבת השנים, המקדשת את ערך המצוינות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המוצרים שלה חסכוניים באנרגיה ותורמים לשמירה על איכות הסביבה ובנוסף הם מאפשרים שליטה מדויקת על הטמפרטורה ורמת הלחות ומבטיחים פעולה שקטה ונעימה.

מזגן מיצובישי דגם SRK20-60ZSX-WT צילום – באדיבות קבוצת טורנדו

קבוצת טורנדו תנסה להרחיב את קהלי היעד של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים פרטיים, יזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים ומעצבים שמחפשים פתרונות מיזוג אוויר יוצאי דופן באיכותם ובמגוון האפשרויות שהם מציעים. הן הקהלים המקצועיים והן קהלי המטרה (מעמד סוציו-אקונומי גבוה) תופסים את מזגני מיצובישי כאיכותיים ויקרים – סמל סטטוס.

פאנל הפעלה Touchצילום באדיבות קבוצת טורנדו

 הדור הבא של מערכות מיזוג VRF

המותג מציג את הדור הבא של מערכות VRF בישראל. סדרת 2KXZ החדשה, שתשווק בארץ בין המדינות הראשונות בעולם, בעלת טווח תפוקות של עד 60 כ"ס, אורך צנרת כולל של 1,000 מ', הפרש גובה מרבי של 160 מ', פעולה בטווח טמפרטורות חוץ של C°46 עד (C°15-) ומגוון רחב של יחידות פנים.

מערכות ה-VRF מתאימות במיוחד למגמת האורבניזציה והבנייה לגובה של מגדלי דירות ומשרדים (מערכות מקוררות מים במגדלים) ובעלות מגוון אמצעי שליטה ובקרה חכמים. המזגנים המיני מרכזיים בטכנולוגיית אינוורטר חסכונית בחשמל, בעלי מנועי DC לפעולה חרישית ומגוון תפוקות ליישומים ביתיים ומסחריים.

סדרת הדגל מזגנים עיליים קרויה ZSK והיא בעלת עיצוב מודרני ומתקדם, שזיכה אותה בפרס A' design award, יעילות אנרגטית יוצאת דופן של COP קרוב ל- 6.0, טכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק ופעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל. בכל המזגנים קיימת אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה בהתאם.

המיצוב והאסטרטגיה

יגיל וויט, מנכ"ל משותף של קבוצת טורנדו: "הקו הפרסומי של מיצובישי Heavy יציג את הפן היפני של יצירת מופת איכותית, יתמקד במוצר ככוכב, וידגיש את העליונות והחדשנות הטכנולוגית שלו. אנו נשווק את מוצרי מיצובישי Heavy תחת הסלוגן "Every piece is a Masterpiece".

המוצרים משתייכים כאמור לסגמנט מזגני היוקרה והם מוצעים בישראל בקשת רחבה של מחירים, בהתאם לסוג ולמערכת המיזוג שבוחר הצרכן. המחירים יהיו דומים למחירים בשוק היוקרה.