עמוד הבית » הספא האטרקטיבי באירופה

הספא האטרקטיבי באירופה

Dr Irena Eris SPA באדיבות אדיבות לשכת התיירות של פולין
שלזיה תחתית: יעד הספא האטרקטיבי ייחודי באירופה שרובכם לא שמעתם עליו .

במרחק נסיעה קצר מוורוצלב, אחת הערים העתיקות והמיוחדות בפולין, שוכנת פרובינציית שלזיה תחתית (Lower Silesia) היפהפייה.

מלבד היותה יעד אטרקטיבי לחופשות סקי, בית לשני פארקים לאומיים מרהיבים ביופיים, 12 פארק נוף ו-66 שמורות טבע ועוד, בשלזיה תחתית יש מגוון רחב של אתרי ספא יוקרתיים, מודרניים, יפהפיים – ובמחירים אטרקטיביים.

זה הזמן להכיר את אתרי הספא הטובים ביותר באזור שלזיה תחתית בפולין.

Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel

המלון היפהפה והייחודי שוכן ברחק 40 דקות נסיעה מוורוצלב. המבנה הוא למעשה טירת רנסאנס מהמאה ה-16. עיצוב הפנים של המלון נעשה בסגנון מודרני ומרהיב.

Uroczystko
באדיבות לשכת תיירות פולין
Uroczystko
באדיבות לשכת התיירות פולין

במלון שוכן מתחם הספא הראשון אי פעם של חברת L'Occitane, אשר נוצר בשיתוף עם החברה הצרפתית. המלון מציע חווית הירגעות אמיתית, עם מטבח בריא ואיכותי, אווירת טבע, חדרים ומתחם ספא מעוצבים ומפנקים, מנוחה ושלווה מוחלטת.

Dr Irena Eris Hotel Spa Polanica Zdrój

מלון 5 כוכבים אשר ממוקם סמוך למגוון מסלולי הליכה בחיק הטבע. המלון מושלם לאורחים רוצים ליהנות מהנופים המדהימים שמציעה שלזיה תחתית, בשילוב עם חוויה נינוחה, מפנקת ויוקרתית.

במלון יש חלל ספא מסוגנן שנועד לספק רגיעה עמוקה והשגת הרמוניה אמיתית של הגוף והנפגש.

עם נוף יפהפה להרי הסודטים, האפקט המרגיע של המים מסביב ועיצוב הפנים שכל מטרתו הוא להפיג מתחים ולהרגיע את מערכת העצבים – מתחם הספא הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להשיג שלווה אמיתית וכוחות מחודשים.

Zamek Topacz Resort & Art SPA

המלון ההיסטורי ממוקם כ-20 דקות נסיעה בלבד ממרכז וורוצ׳לב ושדה התעופה הבינלאומי. למלון הייחודי היסטוריה עשירה במיוחד, אשר מתוארכת עוד למאה ה-14.

המלון משלב בין אווירת טירה עתיקה יחד עם יוקרה, מודרניות ונוחות. בחלל הפנים ההיסטורי של המלון ישנו מתחם ספא יוצא דופן המשלב מגוון יצירות אמנות המוצבות בכל עבר, ומעוצב באווירה של שנות העשרים העליזות.

באדיבות לשכת תיירות פולין
באדיבות לשכת תיירות פולין

הספא מציעה מגוון רחב של טיפולים להזנת הגוף והנפש, אלו ניתנים לאורחים בהתאמה אישית, ומשלבים שימוש במרכיבים טבעיים ויקרים במיוחד, כמו קוויאר, פנינים, יהלומים, פרחים, עשבי תיבול, פירות, חימר, שמנים ייחודיים ועוד. טיפולים נוספים משלבים מוצרים יוקרתיים כמו 'מריה גלאנד והמותג היוקרתי ״אינגריד מילט״, אשר מהווה שם נרדף למותרות ולטיפול ברמה הגבוהה ביותר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה