עמוד הבית » הצונאמי האנרגטי – הזדמנות של פעם ב-2000 שנה

הצונאמי האנרגטי – הזדמנות של פעם ב-2000 שנה

צילום: pexels
לתפוס גל תנופה קוונטי – בקלות

צונאמי אנרגטי?

יש דבר כזה והוא קורה פעם באלפיים שנה בערך. שינוי של עידנים. אני  מזמינה אתכם ולא בפעם הראשונה, להצטרף לגל אנרגטי שמתחולל בכל שנה מ א' בניסן אך השנה עוצמתו שווה לעוצמתה של קריעת ים סוף. כל הכוחות של הבריאה ניצבים איתן כדי להאיר לנו את הדרך בעמוד אש ועמוד ענן. אז לפני כ – 4000 בתום עידן השור (עגל הזהב, זוכרים?), החל עידן הטלה. לפני כ – 2000 שנה החל עידן הדגים (נס הלחם והדגים של ישו, זוכרים?), כעת אנחנו על סיפו של עידן הדלי. שרים עליו כבר מעל 60 שנה, יודעים שהוא מתקרב ורואים את העדויות. כולנו בחרנו להיוולד בתקופת מעבר עוצמתית זו וכל מי שחי וער למתרחש סביבו, מבין שזו הזדמנות נדירה, שלא מתרחשת בכל תקופת חיים.

קריעת ים סוף:

קרתה אמנם פעם אחת, כנראה, אך חכמינו נוהגים להשוות שני מרכיבי חיים שגרתיים, לכאורה, כקריעת ים סוף. פרנסה וזוגיות. מאז ועד היום הם שלובים אלה באלה ואחד הברומטרים שלהם הוא השינה הרצופה. האם יש אפשרות להשיג שנת ישרים ולנוח באמת כל לילה כל הלילה. לרוב כששני המרכיבים הללו הרמוניים, הבריאות איתנה והשינה רצופה. כן, התמונה אף פעם לא כל כך פשוטה ותמיד יהיו עוד גורמי משנה שעלולים להדיר שינה מעינינו. והיי, הלילה של קריעת ים היה לילה לבן, לא ישנו כל הלילה אפילו לא לדקה.

צילום: pexels

יום חמישי הגדול:

על משקל שבת הגדול, הוא א' ניסן, אולי הראשון בעידן הדלי המלא. שבו כל הכוכבים עברו את השער האנרגטי של מזל דלי והעוצמה של הימים האלה בארץ ובעולם, מעידה על האירועים הדרמטיים שקרו ושעוד יקרו. אם ניצמד לאנלוגיה של יציאת מצרים, לא מיד נגיע אל הארץ המובטחת. יחד עם זאת בעידן הדלי, הכל קורה במהירות שיא.

QUANTUM LEAP:

היא אותה קפיצת אמונה, שעשה נחשון בן עמינדב, כשקפץ ראשון לים סוף, לפני שנחצה. פעולה שאומרת "אני אחראי למעשי ואני מחליט על צעדיי". אני לא מחכה ל"חברת ביטוח", יש בי אמונה מלאה שהדברים יסתדרו בהתאם לרצוני, כי זו הדרך שבחרתי בה. כמו שנאמר: "צדיק גוזר והקב"ה מקיים". זוהי עבודת צוות בין בני האדם לבורא עולם. לא יחסי עובד מעביד. הבחירה של הבורא היא שכל בני האדם יהיו בני חורין ולכן העניק לכולם את חופש הבחירה. רק כך הם יכולים להיות בצוות ביחד ולא עבדים נרצעים.

צילום: pexels

הבחירה להיות בן חורין:

נושאת בחובה מחירים עצומים ואחריות בלעדית, להוביל ולהיות המנהיג/ה של חיי. הבחירה בעבדות גם היא בחירה, מסוג ברירת מחדל. גם לה יש מחירים כבדים מאד, אך לכאורה נוח יותר להתנהל כמו ילדים כאשר מישהו אחר מנהל את העניינים – לרוב לטובתו ולא לטובת העבדים. אז הוא אולי גם האשם, אבל זה רק בראש של העבדים.

שליש ושני שליש:

לפי הפרשנים רק שליש מבני ישראל יצאו ממצרים. שני שליש בחרו להישאר ליד סיר הבשר ולהישאר עבדים לנצח. הם בחרו להוציא את עצמם מעם ישראל. עכשיו אנחנו 4000 שנה מאוחר יותר. "כולנו חכמים, כולנו נבונים וכולנו ויודעים את התורה" האם נדע לבחור נכון? לראות את הצונמי הגדול ביותר ב – 2000 השנים האחרונות עובר לדרכו ומציף אותנו – או האם נבחר לרכב עליו כל הדרך מחוץ למצרים הפרטית שלנו? לכל אחד ואחת מאיתנו יש מצרים פרטית או ציבורית, ממנה יש צורך פנימי, שלא ניתן להכחשה, להשתחרר. יום חמישי הקרוב – אין זמן אחר, יוצאים לדרך.

צילום: pexels

"דרך ארץ" או "חכמה הדרך מן ההולך בה":

התהליך יחל מיום רביעי בשעה 21:00. ישלח בקבוצת ווטסאפ ייעודית תהליך הכנה משמעותי לקראת יום חמישי. החל מהשעה 05:00, קצת לאחר כניסת שעון קיץ, ישלח תהליך של התכווננות לקראת 12 הימים הבאים. 12 הימים הראשונים של חודש ניסן המשולים ל – 12 החודשים של השנה. למי ששומעים בליבם את הקריאה שהנדירה והחד פעמית הזו של הדורות, קומו צאו מתוך כל מה שאוסר אתכם, חונק את האוויר בריאותיכם, משתק את הדם בעורקיכם, משעבד אתכם, זה הזמן המיוחד שלכם.

איך לדעת מי זו המצרים שלי?

פעם זה היה קל. היתה מצרים חיצונית. כיום היא פנימית. זוהי עבודת עומק שבה אנחנו בכוחות שווים מול עצמנו. ההזדמנות הנדירה לחמוק מהתקיעות הזו שנוצרת בין כוחות שווים, היא לתפוס גל.  בואו. נצא למדבר.

המדבר:

המדבר של ימינו, איננו מדבר פיזי שחון בו השמש קופחת ביום ובלילה קור מקפיא. זהו מדבר מלשון דיבור.

נדבר בינינו לבין עצמנו.

כן, יש כמה החלטות קשות וכואבות לקחת. נדבר ביחד, נגבש דרך אישית,כל אחד ואחת בדרך המיוחדת שלהם.הדרכים לא נראות דומות, אך עקרונות הפעולה זהים.נזרע את זרעי השינוי של 12 חודשי השנה ב – 12 הימים הראשונים של חודש ניסן התשפ"ג.

יש המשך?

ההכנות ממשיכות עד חג שבועות חג מתן תורה. עד אז ישנן הכנות לקבלת התורה שכוללות את היזון כל 7 הספירות התחתונות של עץ החיים הקבלי שהן ספירות המידות: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד ומלכות. נגלה בתמצית כיצד לאזן אותן ולהכין את הכלי שאנחנו, לשינוי הקוונטי אליו אנו שואפים. זה הזמן לתכנון וחשיבה תחילה, רק אחר כך לפעולה ועשיה. האש של מזל טלה רוצה הכל אינסטנט, כאן, עכשיו ומיד. הראש של מזל זה אומר "סוף מעשה במחשבה תחילה". לכן יש להכניס את האש למסגרת ברזל ואז היא מקרינה חמימות ומפשירה את קרחוני העבר לקראת השינוי. לאט זה מהר. הדרך הקצרה ארוכה.

איך מצטרפים?

כותבים לי בפרטי: "אני רוצה לעלות על הצונמי האנרגטי" ואשלח מיד קישור להרשמה והצטרפות לקבוצת ווטסאפ ייעודית שתהיה פתוחה בשבועיים הבאים בלבד. למי שיבחר להצטרף לתהליך הניקוי, האיזון, ההחלמה וההטענה של 49 הימים עד שבועות יוכל להצטרף לקבוצת ווטסאפ ייעודית אחרת.

הוספת תגובה

הוספת תגובה