עמוד הבית » השקת חנות הדגל של המעצבת אליזבט פראנצ'י

השקת חנות הדגל של המעצבת אליזבט פראנצ'י

ELISABETTA FRANCHI כובע 1608 שח חגורה 1668 שח תיק 2112 שח צילום: יחצ
אליזבטה פרנצ'י, מעצבת האופנה שגרמה ליצור מותג מוביל בעולם האופנה וייחודי דרך הסגנון שלה, אופנה שנוצרת מתוך תשוקה פנימית.

לדברי אליזבט "אישה שמתרגשת מעצימה נשיות ובטחון עצמי וחיה את חייה במלואם. אישה שיש לה מטרה אחת בלבד: להפוך את החלומות של אותה ילדה קטנה שראתה באופנה תמיד את עולמה ואת המהות האמיתית שלה מתגשמים".

המותג ELISABETTA FRANCHI נחשב לאחד המותגים המשגשגים באיטליה. המופץ ברחבי העולם לבוטיקים הממוקמים בערים החשובות בעולם: פריז, מילאנו, מדריד, מוסקבה, דובאי ועוד. בנוסף, המותג משתתף בשבוע האופנה הבינלאומי המתקיים מדי שנה במילאנו. מיטב כוכבות הוליווד וביניהן אנג'לינה ג'ולי, קייט האדסון, ג'סיקה אלבה, אמילי בלאנט, ג'ניפר לופז, ליידי גאגא, קנדל ג'אנר, קורטני קארדישאן ועוד רבות לובשות את השמלות של המותג לאירועי שטיחים אדומים וצילומי אופנה.

מטה בית האופנה ממוקם משנת 2008 על פני שטח של למעלה מ-6,000 מ"ר באזור הכפרי של בולוניה. המטה, המעוצב בצורה מגה מודרנית תוכנן ופותח כדי לשקף בארכיטקטורה שלו את המאפיינים המיוחדים של המותג: קוהרנטיות, דיוק, עקשנות ואיכות נטולת פשרות. השואו רום של המותג ממוקם במילאנו בלב רובע האופנה של העיר בבניין שלם.

מותג עם סטייל:

פריטי המותג מעוצבים בקווים נקיים המשתלבים בהרמוניה שיוצרת איזון מושלם. הבגדים משדרים יוקרה מתוחכמת, שילוב של אלגנטיות, זוהר ועידון בקונספט מתוחכם הרבה גלאם, ומתכתבים עם מגמות האופנה המובילות של העונה.. אליזבטה פרנצ'י. יוצרת בגדים בגזרות מקוריות ואיכותיות ומבדים מובחרים. כל יצירה היא הוט קוטור. רמת התפירה הייחודית  כולל גימורים היא מופתית. קהל היעד הוא נשים פאשניסטות שהאופנה היא חלק בלתי נפרד מהן, נשים מעודכנות שמתלבשות מדי עונה את מיטב הפריטים החדשים בהתאם לצו האופנה.

ELISABETTA FRANCHI שמלה 4692 שח צילום: יחצ

על המעצבת:

אליזבטה פרנצ'י, נולדה בבולוניה ב-1968 וסיפור חייה מזכיר סיפורי אגדה. משפחה צנועה בת 5 ילדים שחיו ללא מותרות, לאליזבטה הייתה בובה אחת אותה היא הלבישה ואותה וחלמה לכבוש את עולם האופנה. בהמשך היא למדה אופנה, פרנסה את עצמה ועבדה כמוכרת בחנות, מקצוע שלימד אותה את מהות תשומת הלב לטעמם וצרכיהם של הלקוחות שלה. לימים היא סיפרה שזהו סוד הצלחתה המקצועית. בשנת 1995 פתחה המעצבת אטליה קטן, שם החלה לתת ביטוי לרעיונות שלה וליצור את היצירות הראשונות שלה. בשנת 2012 החליטה המעצבת לחתום על יצירותיה בשם שלה ויסדה את המותג בעל השם, ELISABETTA FRANCHI.

קיץ 2022:

קולקציית THE EXPLORER

קולקציית אביב קיץ 2022 מסמלת את הלידה מחדש של האישה שאוהבת לטייל, אישה החולמת לחקור, לחוות את העולם ולבקר ביעדים חדשים בעיניים סקרניות. התפיסה הבסיסית מבוססת על אישה עצמאית וחסרת פחד שחושפת את נשמתה ונותנת דרור לדמיונה בהשראת הסביבה שמשתנה ללא הרף. הסגנון הנשי מהדהד אלמנטים של טיול ספארי עם דפוסים והדפסים בהתאם, שמלות בשילוב גווני אדמה טבעיים בבדים קלילים, שילובי גוונים רכים והדפסי חיות שמחזירים את הנפש לימים שטופי השמש בארצות רחוקות.

צילום: נעמה משיח כהן
צילום: נעמה משיח כהן

בנוסף ניתן למצוא בקולקציה מגוון של חגורות, תיקים, שרשראות באורכים שונים מעוטרים באלמנטים שונים שמשלימים את סיפור הקולקציה ומתאימים לרוח ההרפתקנות של המוזה שלנו ולכמיהתה ליעדים ייחודיים מעוררי חושים. הנשים של אליזבתה פרנצ'י צועדות קדימה, נועזות ונשיות בדיוק לפי ה DNA של המותג.

חנות הדגל צילום: נעמה משיח כהן

טווח מחירים: 450-7000 שח, למותג אתר סחר

חנות הדגל ה' באייר 52 תל אביב

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה