עמוד הבית » חגיגת פורים – מדריך שובב לאיזון האלכוהול ונשנושי העוגות והעוגיות חג!

חגיגת פורים – מדריך שובב לאיזון האלכוהול ונשנושי העוגות והעוגיות חג!

צילום: unsplash
ברוכים הבאים, חבריי חוגגים לפורים, לאירוע האולטימטיבי של שמחה וששון! בעודנו מתכוננים לחג היהודי המשמח ביותר בשנה, הגיע הזמן להתמודד עם החידה עתיקת היומין: איך להתפנק עם שפע האלכוהול והעוגות מבלי לאבד את האיזון (או את קו המותניים). אל תפחדו, כי הכנתי מדריך כיפי ומעניין שיעזור לכם לחצות את חג האלכוהול של פורים עם עדינות וחן.

שתו, שתו, שתו!: בואו נתחיל בשוט הראשון עם היגיון פשוט. בין אם מתחשק לכם יין משובח, או קוקטייל מתוק, זכרו שמתינות היא המפתח. תיכנסו לאווירת פורים מבלי להגזים עם האלכוהול. והיי, אם אתם מוצאים את עצמכם קורעים את רחבת הריקודים עושים, נצלו זאת לרקוד עוד בשביל שריפת קלוריות מוגברת.

צילום: unsplash

 

>>>פירוק חידת השומן הבטני: סיבות, השלכות ואסטרטגיות להיפתר ממנו

אוזני המן (או סינוואר): אחח, אוזני המן האהובות – אותם מאפים משולשים מענגים אשר מלאים במגוון הפתעות מתוקות. אבל כשטעמים כמו פרג, שוקולד ומשמש קורצים מכל פינה, איך אפשר לעמוד בפיתוי ולא לטרוף את כולם? פשוט: להגדיר שטועמים רק אוזן המן אחת מכל טעם. אל תשכחו לשתף את החברים כי מי שאוכל לבד, אוכל יותר!

תרקדו כאילו אין מחר: פורים הוא הזמן המושלם להשתחרר ולנער את הגוף כמו שצריך. אז תלבשו את התחפושת האהובה ביותר, עלו על רחבת הריקודים ותרקדו עד שתיפלו מהרגליים. בין אם אתם מוציאים את המהלכים הטובים ביותר של "בומבה" או "לטינוס" או מנסים את המקארנה בפעם המי יודע כמה – זכרו לשמור על רמות האנרגיה הללו גבוהות בשביל לשרוף יותר הקלוריות.

צילום: unsplash

 

קסם המאנצ': בתוך הכאוס של התלבושות והקוקטיילים, זכרו לתרגל מינצ'וס מודע. קחו את הזמן להתענג על כל ביס מהפינוקים והקשיבו לסימנים של הגוף שלכם. אם אתם מרגישים שובע, קחו הפסקה ותרקדו את כולה לפני שתיכנסו לסיבוב נוסף של מינצ'וסים.

מצעד פיקניק פורים: למה להגביל את החגיגות למפגשים במקומות סגורים כשאפשר לקחת את המסיבה החוצה? אספו את החברים שלכם, ארזו סלסלת פיקניק מלאה בכל טוב לפורים וצאו לפארק ליד הבית ליום של כיף באוויר הפתוח. אל תשכחו להביא כמה משחקים בשביל להעביר את הזמן בכיף.

צילום: unsplash

הפיצו את השמחה: פורים הוא זמן לנתינה, אז למה לא להפיץ את השמחה על ידי שיתוף של פינוקי פורים האהובים עליכם עם חברים ובני משפחה? תכינו מנה של אוזני המן תוצרת בית או תשלחו את האנשים האוהבים עליכם הביתה עם בקבוקים של הקוקטייל שהכנתם אחרי הכל, משכנס אדר, מרבין בשמחה!

טריקים לאפטר-פארטי: כשהשעון מצלצל בחצות וחגיגות הפורים מסתיימות, המשיכו את המסיבה עם שיטוטים והליכות בשעות הלילה המאוחרות, כמה שיותר צעדים יותר טוב ואני מבטיח שככל שתצעדו יותר, תהנו יותר.

הבוקר שאחרי: בוקר אור חיות לילה – זה הזמן להתמודד עם האנגובר קל (ואולי כאב שיניים), אבל אל תפחדו, כי יש לי את התרופה האולטימטיבית להנגאובר: ארוחת בוקר דשנה של אלופים. זה זמן לביצים, טוסט טעים והרבה מים כדי לחדש את רמות האנרגיה שנגמרו בלילה ולבעוט את ההנגאובר הזה לשנה הבאה.

צילום: pexels

 

אז הנה לכם, חוגגי פורים חברים – מדריך כיף, קליל ומטורף לאיזון האלכוהול והמינצ'וסים. שיהיה לכם חג פורים שמח, מלא בצחוק ומבדח. הרבה אהבה ושפע של אוזני המן. לחיים!