עמוד הבית » חדר הכושר הראשון בבני-ברק – שלחנו את אבנר אברהם להתרשם

חדר הכושר הראשון בבני-ברק – שלחנו את אבנר אברהם להתרשם

גזירת הסרט וחנוכת חדר הכושר, צילום: באדיבות אבנר אברהם
בין שלל האירועים וההשקות, בלתה השבוע במיוחד חנוכת 'חדר הכושר הראשון בבני ברק', בהובלתו של מיקי חייט, המוכר כאלוף קפוארה ישראלי בעל שם.

את מיקי אירחתי לראשונה בתכנית הרדיו שלי ובהמשך נפגשנו באירוע גדול בירושלים – תערוכת צילומים המציגה שילוב של נערים ונערות עם מוגבלויות בתנועה ו'קפיצה' תרתי משמע. מיקי הופיע שם לא רק בתמונות, אלא במופע קפוארה מרהיב עם חניכיו. אני נקראתי להנחות את האירוע, והגעתי בחפץ לב.

אם עד היום במגזר החרדי התעמלות וספורט היו בחזקת "מוקצה" הרי שהיום עמותת 'חרדים לקצב' משיקה את חדר הכושר הראשון בבני ברק, מתוך תפיסה שניתן לעבוד את הבורא על ידי שמירה על נפש וגוף בריאים. ההתעמלות, כשהיא מגיעה במטרה לשמור על הבריאות היא מצווה של "ונשמרתם מאד לנפשותיכם".

אהוד בנאי ומיקי חייט, צילום: באדיבות אבנר אברהם

אמנם התפיסה עדיין לא רווחת ב"מיינסטרים" החרדי, אבל ניכרת תנועה בכיוון ובעמותה מקווים להביא לשינוי מגזרי בכל הנוגע לאורח חיים בריא.חדר הכושר יפעל בימים ושעות נפרדים לגמרי עבור גברים ונשים. בחדר הכושר יעבוד צוות מדריכים ומדריכות מקצועי, לצד חדרי סטודיו מפוארים המציעים מגוון חוגי סטודיו החל מפילאטיס ועיצוב וכלה בחוגי מחול וקפוארה.

מיקי חייט ורעייתו, צילום: אדיבות אבנר אברהם

בערב ההשקה המרגש השתתף הזמר אהוד בנאי ששר כמה משיריו בליווי הגיטרה. את הסרט גזרו דני חכים, לצד הפוסק החרדי הידוע הרב עמרם פריד שקבע מזוזה בחדר הכושר החדש ועודד את הפעילות הברוכה. חדר הכושר ממוקם בבניין מודרני עם חניה תת קרקעית צמודה ונגישה. לצד חדר הכושר המרכזי והמודרני הוקמו חדרים נוספים המאפשרים פעילות מקבילה.