עמוד הבית » חוויות קולינריות חדשניות לארוחות בייתיות עם זוגלובק

חוויות קולינריות חדשניות לארוחות בייתיות עם זוגלובק

סדרת מאדאם פרז. צילום: אסף קרלה
סדרת התבשילים "מאדאם פרז" כוללת שבעה תבשילים ביתיים, בקונספט של ארוחה לשניים. כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית - בישול פסטה, אורז, נודלס או קוסקוס מהיר הכנה, וחימום מהיר במיקרוגל של התבשיל הבשרי. פתרון לארוחה מהירה וטעימה בבית. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים.

התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט ומביאים בשורה קולינרית ללקוח הישראלי. הרעיון הינו חיבור בין טכנולוגיות מתקדמות לבישול ביתי. לצד פיתוחים חדשניים של המוצר. הבישול נעשה באמצעים טכנולוגיים מודרניים, אך יחד עם זאת המטרה היא להביא מנות ביתיות ובריאות לשולחן המשפחתי. הבישול של המנות נעשה באדים  ע"י טכנולוגיה החדשנית, תוך כדי שמירה על ערכים תזונתיים ואריזות וואקום חדשניות למניעת התקלקלות המזון. הייצור נעשה באמצעות מפעל ללא מגע יד אדם לבטיחות המזון.יתרון האריזות מאפשרות לחמם את המנות בנוחות ובבטחה במיקרוגל לצד נוחות עבור הצרכן.

מאדאם פרז עוף בקארי אדום. צילום: אסף קרלה

 

>>> שינה רצופה – המקום בו יקומים מקבילים יכולים להיפגש 

רונית זוגלובק, סמנכ"ל פיתוח וחדשנות בזוגלובק מסבירה:  "המטבח הוא המקום בבית בו מעורבים כל החושים. כל תבשיל הוא יצירה הבאה להעניק אהבה ליקירינו, ככה פשוט. ריחות הסירים המתבשלים, מעלים בנו זיכרונות וגעגועים לנשים שבישלו לנו בילדותנו, ואהבו אותנו ללא תנאי, הסבתות שלנו.  בחרתי להקדיש את סדרת התבשילים לסבתי האהובה רחל, שכונתה על ידי סביבתה הקרובה 'מאדאם פרז'. היום אני יודעת להעריך את הכישרון הגדול שלה. הזמן שלי איתה במטבח היה יקר מאוד, וממנה קיבלתי בעיקר את התשוקה ליצירה הזאת שנקראת בישול.

שנים חלמתי על היום שבו הטכנולוגיה תגיע לנקודה שתאפשר לי להנגיש את אותם סירים ותבשילים, עם אותם חומרי גלם שיש לכולנו בבית, לכל אחד ואחת במחירים הוגנים. 'מאדאם פרז' הינו מיזם קולינרי אותו אני מובילה, כשלצדי עומד ותומך בעלי אלי זוגלובק – דור שלישי למייסדי החברה, יזם בנשמתו, שלא מפסיק לחלום. המיזם משלב בישול ביתי אותנטי ולא מתחכם, לצד טכנולוגיה חדשנית.  בזכות טכנולוגיה פורצת דרך, המבוססת על בישול באדים ויצירת ואקום, ניתן לשמור באופן מושלם על הטעמים, הצבעים, הטריות והערכים התזונתיים, ללא שימוש בחומרים משמרים. התבשילים נולדו בהשראת המתכונים של סבתי, ושל בשלניות ובשלנים שפגשתי במהלך השנים, ואותם אני מבשלת לבני משפחתי כיום. חומרי הגלם הם כאלו הנמצאים בכל בית ישראלי, והגישה היא של בישול פשוט, טעים, טרי ומזין, שמאפיינת את המטבח שלי."

מאדאם פרז רוטב בולונז. צילום: אסף קרלה

 

התבשילים פותחו על מנת לספק מענה לארוחה ביתית טעימה ומזינה, במחיר נוח ובקלות הכנה, גם בימים עמוסים, שבהם יש לכולנו פחות זמן למלאכת הבישול. הסדרה כוללת: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר.

ארוחות הבית החדשניות מתאימות למגוון רחב של קהלים:

  • משפחות עמוסות – הורים עובדים ומשפחות רבות שמחפשות פתרון מהיר, בריא וטעים לארוחת הערב לאחר יום עבודה וההסעות.
  • סטודנטים/צעירים העוזבים את הבית – מאפשר להם ליהנות מארוחות ביתיות איכותיות ללא צורך בבישול מורכב.
  • קשישים או אנשים המתקשים לבשל – מנות מזינות וטעימות שניתן להכין בקלות במיקרוגל.
  • אוהבי בישול שמחפשים חוויה מהירה ואיכותית – דרך להינות ממטעמים ביתיים איכותיים ללא ההשקעה הרבה.
  • מי שמקפיד על תזונה בריאה – המנות עשירות בערכים תזונתיים משום שהטריות והרכיבים האיכותיים נשמרים.

החל מהימים הקרובים ניתן יהיה להשיג את סדרת מאדאם פרז ברשתות השיווק.

המחיר המומלץ לצרכן: 34.90 ₪. (המוצרים יוצגו במקרר לצד סדרת הדיינר של זוגלובק).