עמוד הבית » שינה רצופה – המקום בו יקומים מקבילים יכולים להפגש

שינה רצופה – המקום בו יקומים מקבילים יכולים להפגש

צילום: pixabay
היקום שלנו בישראל:

פצוע, מדמם, כואב, מיוסר, המתח והמלחמה גובים מחירים בלתי נסבלים. קמים בבוקר בתפילה לראות חטופים, שבויים ונעדרים בחזרה בבית, לראות את כל החיילים וכוחות הביטחון שבים בהקלה ובידיעה שהחיים שבים למסלולם, לראות את כל המפונים חוזרים לבתיהם, לעסקיהם, לעבודתם, לבתי הספר, לגנים, למכללות. שגרה מבורכת ששוב לא תהיה כשהיתה, אולי במשהו נסתר, מיטיבה יותר, מעצם היותה לא מובנת מאליה, מוערכת ומקודשת בקדושת החיים ובמורשת החללים.

צילום: pixabay

כל היקומים המקבילים האחרים:
יד מושטת אל מעבר למסך הכבד שירד על כולנו. מתוך אותם יקומים מקבילים, מלאך מופיע עם חיוך, חיבוק והזמנה מפתיעה. סדק נוצר, ודרכו פורץ אור לחופש ודרור, דרך מעטה העלטה הכבד מנשוא.
באורח פלא זה מספיק, כדי לגרום לשרשרת אירועים מיטיבה, להתרחש. הכל בתזמון מדויק כאילו הכל מתייצב לקריאה בשירות הבריאה, להביא מזור ומנוחה לנפש יגעה.

יעלת חן עם כנפיים זוהרות:
לפעמים בחלומות מתוקים, היא מופיעה, מקשיבה, מעניקה מחכמתה העתיקה, מגישה מרק מנחם, מזון לנשמה ותה חם ביום קר, מסייעת למלאך אח, להכין חדר חם, מיטה נוחה ורכה מצעים נקיים, מקלחת חמה. הצרכים הבסיסיים והפשוטים כל כך מקבלים משמעות עמוקה.

צילום: pixabay

האיכות המחלימה של שינה רצופה:
בתוך התנאים הללו, ביקום מקביל, מרוחק מספיק, בטוח ונינוח, השינה ללא תנאים, מערסלת ומחלימה. כל פצעי הנפש מפסיקים לדמם, מתכסים ברקמה עדינה וחדשה של "גלד אנרגטי". משהו מבפנים, מתחיל לנשום מעט יותר עמוק, רחב וחזק, כמו ראוי לחיים המתחדשים בהדרגה.

צידה לדרך:
הסוללה האנושית טעונה במלואה. מתקרב המועד לקראת החזרה ליקום הישראלי האהוב שלנו. תודה לכם מלאכים מיקומים מקבילים, על הזדמנות להחלמה במחיצתכם.

צילום: pixabay

היו ברוכים בכל הטוב והמיטיב, מי יתן ונתברך במקומות מחלימים ראויים שכאלה, לסייע ביד רחבה. אמן

הוספת תגובה

הוספת תגובה