עמוד הבית » לחות ורכות טבעית: שמני קוקוס וארגן מתגברים על יובש העור

לחות ורכות טבעית: שמני קוקוס וארגן מתגברים על יובש העור

אפקטיב קר שמנים צילום: יעל האן
המותג ד"ר פישר, ידוע בזכות מוצריו האיכותיים לטיפול בעור הפנים, מציע סדרת מוצרים ייחודית המיועדת לטיפול בבעיית העור היבש. סדרה זו כוללת מגוון רכיבים חיוניים להזנת העור וספיגת הלחות החסרה.

סדרת EFFECTIVE CARE של ד”ר פישר הינה סדרת מוצרים רחבה ומובילה בתחומה, המטפלת ומונעת באפקטיביות יובש עור, מעשירה אותו בלחות ומעניקה לו מראה בריא יותר. הסדרה כוללת תחליבי רחצה לגוף, תכשירי אל סבון לידיים, קרמי גוף, תרחיצי פנים ומגבונים להסרת איפור, המתאימים למגוון סוגי עור.

קרם גוף, צילום: pexels

 

>>> מהי מהות המרפאה – שיכולה להחזיר שינה רצופה? 

הסדרה כוללת 6 קרמי גוף ו-4 קרמי ידיים אשר נבדקו במעבדה חיצונית באירופה ונמצאו מעשירים את העור בלחות אפקטיבית ל-72 שעות. תכשירי הסדרה היפואלרגניים, אינם מכילים פרבנים ומועשרים בקומפלקס מרכיבי לחות, ויטמינים ונוגדי חמצון ללחות אפקטיבית ולמניעת יובש

סדרת אפקטיב קר שמנים המציעים סיוע בהתאם לסוג העור:

  • קרם גוף מועשר בשמן קוקוס לעור רגיל-יבש: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הקוקוס, העשיר במינרלים ואנטי-אוקסידנטים להענקת לחות והזנה, לסיוע בשמירה על מאזן הלחות בעור ובהגנה על העור מפני נזקי סביבה. תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן אבוקדו לעור יבש במיוחד: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את הייחודיות של שמן האבוקדו העשיר בחומצות שומן (אומגה 9 ואומגה 6) הידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור.  תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן ארגן לעור יבש במיוחד: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הארגן, העשיר בחומצות שומן ואנטי-אוקסידנטים להענקת לחות והזנה ולסיוע בשיקום עור יבש. תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן כותנה לעור יבש ומגורה: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הכותנה, העשיר באנטי-אוקסידנטים ובחומצות שומן, וכן אלאנטואין ותמצית הממליס להרגעת עור יבש, מגורה ואדמומי. תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן המפ: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן ההמפ, העשיר בחומצות שומן, בשילוב עם ויטמינים. למראה עור בריא יותר ולתחושת רכות קטיפתית במרקם עדין הנספג במהירות. תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בחמאת קקאו לעור יבש ומגורה: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הכותנה, העשיר באנטי-אוקסידנטים ובחומצות שומן (אומגה 6 ו-9). להזנה, להעשרה בלחות ולסיוע בהרגעת עור יבש ומגורה. תכולה: 450 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
  • קרם ידיים מועשר בשמן ארגן לעור יבש במיוחד: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הארגן, העשיר בחומצות שומן ואנטי-אוקסידנטים לסיוע בשיקום עור יבש ושמירה על מאזן הלחות לאורך זמן. תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.
  • קרם ידיים מועשר בשמן כותנה לעור יבש ומגורה: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הכותנה, העשיר באנטי-אוקסידנטים ובחומצות שומן להרגעת עור יבש, מגורה ואדמומי. תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.
  • קרם ידיים מועשר בשמן קוקוס לעור רגיל-יבש: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את תכונותיו הייחודיות של שמן הקוקוס, העשיר במינרלים ואנטי-אוקסידנטים להענקת לחות והזנה, לסיוע בשמירה על מאזן הלחות בעור ובהגנה על העור מפני נזקי סביבה. תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.
  • קרם ידיים מועשר בשמן אבוקדו לעור יבש במיוחד: בעל נוסחה ייחודית המשלבת ביעילות את הייחודיות של שמן האבוקדו העשיר בחומצות שומן (אומגה 9 ואומגה 6) הידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור.  תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.

 

קרם ידיים, צילום: pexels

 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק ובאתר ד"ר פישר.

נסיינית המערכת: שמן קוקוס הוא אחד הרכיבים הטבעיים הנפלאים ביותר עבור טיפול בעור יבש. הוא עשיר בחומצות שומן רוויות, המעניקות לחות עמוקה ומגינות על העור מפני אובדן נוזלים. בנוסף, יש לו תכונות אנטי-דלקתיות וממריצות ריפוי, שתורמות לשיקום העור היבש והפגוע.הקרם נתן  לא רק טיפול יעיל, אלא גם חוויה ריחנית טבעית מרגיעה ונעימה, אשר הוסיף רבדי הנאה ורוגע לחוויית הטיפוח ולהפוך אותה לזמן איכות אמיתי לנפש. לגבי קרם הארגן הוא  נלקח מפירות העץ המרוקאי ארגאניה,בשל תכונותיו המזינות והרגיעות לעור. הוא עשיר באנטי-אוקסידנטים, ויטמין E וחומצות שומן חיוניות. שמן זה מסייע בשמירה על לחות העור, מרגיע גירויים ומגרדים, וגם מונע היווצרות קמטוטים. קרם הארגן גם מעניק ריח מופלא המוסיף חוויה ארומטית נפלאה לחוויית הטיפוח.

לסיכום: הקרמים מעניקים ריח מופלא המוסיף חוויה ארומטית לצד טיפול ביובש ונתן לעור  את הלחות וההזנה שהוא זקוק להם, ללא תחושה שמנונית או משקעים על הידיים.