עמוד הבית » חוויית אימון אפקטיבית ב20 דקות

חוויית אימון אפקטיבית ב20 דקות

צילום EMS CLUB
תקופת הקורונה מספקת אתגרים רבים עבור המתאמנים המבקשים לשמור על שגרת האימונים שלהם, בייחוד בעקבות סגירת חדרי הכושר והחשש משהיה מהשתתפות באימונים בהם לוקחים חלק עשרות משתתפים יחד.

שיטת האימונים הייחודית של Ems club מאפשרת לשמור על שגרת אימונים בטוחה במינימום זמן, ובמינימום אינטראקציה וחשיפה למתאמנים אחרים. האימון מתבצע עם מאמן אישי בחלל הסטודיו הרחב, כשבכל נקודת זמן יכולים להימצא בסטודיו עד שני מתאמנים ושני מאמנים בלבד.

השיטה  פועלת באמצעות פולסים חשמליים ופותחה במקור עבור אסטרונאוטים של סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, שנזקקו להתערבות חיצונית לבניית והפעלת השרירים באופן מכני על מנת לספק להם התנגדות ולמנוע רפיון שרירים בתנאי היעדר כוח כבידה.

כיום, השיטה מיושמת גם בתחום רפואת הספורט והפיזיותרפיה ובטיפול בפציעות ספורט שונות, שיקום שריר לאחר ניתוח, בעיות כאבי גב, מפרקים ועוד. השיטה פופולארית ביותר במועדוני ספורט מובילים בעולם, כמו באיירן מינכן בגרמניה וצ'לסי באנגליה.

השיטה עושה שימוש בגירוי חשמלי של השרירים במהלך אימון. האימון מתבצע בסטודיו, באמצעות חליפה ייעודית, המשמשת להעצמת הגירויים החשמליים ובליווי מאמן אישי שהוכשר במיוחד, המדריך את המתאמן ומפקח על האימון באופן צמוד באמצעות מערכת אלקטרונית ייחודית.

אימון EMS מפעיל את מרבית שרירי הגוף בו זמנית. אימון זה אפקטיבי יותר בשל העובדה שהוא עובד בסנכרון מלא ובגיוס מרבית היחידות המוטוריות של הגוף. יתרון אשר מאפשר להשיג תוצאות יוצאות דופן בעבודה על כלל שרירי הגוף במקביל וזאת באימון חד שבועי בן 20 דקות בלבד.

האימונים  אינם יוצרים לחץ ועומסים על המפרקים ומערכת השלד בהשוואה לאימון משקולות לדוגמא, אלא גירוי חשמלי של השריר בלבד ובכך נמנעות פציעות ספורט .

במהלך שנות ה-90 אישר מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את השיטה לטיפול במצבים רפואיים שונים שבהם נדרשת הגדלת זרימת דם מקומית, גירוי לאחר ניתוח, שמירה על הגדלת טווח תנועה, הרפיה של התכווצות שרירים במצבים מסוימים ומניעת ניוון ומצבים של פקקת ורידים.

רני רוביו בעלים ומנכ"ל רשת EMS club  "- מתחילת תקופת הקורונה אנו רואים עליה תלולה בביקוש לאימונים בכל 22 הסניפים שלנו ברחבי הארץ, עם ההכרזה על סגירת חדרי הכושר אתמול, קבלנו מאות פניות נוספות, כיוון שסניפינו מציעים חווית אימון של מקסימום עד שני לקוחות בו זמנית לסטודיו של 80 מ״ר ואינם נכללים בהגדרה של חדרי כושר. שיטת האימון  שלנו המציעה אימון אישי ואפקטיבי ב20 דקות שבועיות בלבד,

לרשת  סניפים ברחבי הארץ בהם מוצעים שני סוגי אימון המלווה ע"י מאמן אישי אשר בונה למתאמן תכנית אישית המותאמת למטרותיו:

אימון כוח התורם לבניית שריר, הפעלת שרירי הליבה, מסה חיזוק, מיצוק הצרת היקפים חיטוב ושריפת שומן. באימון זה שילוב הפן הטיפולי שיקומי מאוד אפקטיבי לסובלים מכאבי גב וחיזוק שרירי רצפת האגן וטיפול בבריחת שתן.

האימון תורם גם לטיפול בכאבים: הפולס ממריץ מאוד את קצב זרימת הדם, רמת החמצן בשריר גדלה ויוצרת הפחתה משמעותית בכאבי גב וכאבים בכלל.

אימון מטבוליזם התורם לבוסט בירידה במשקל, שריפת שומנים, איזון הורמונלי וטיפול בצלוליטיס וכן לחיזוק רצפת אגן.

אימון זה עובד ישירות על השרירים ללא עומס על השלד והמפרקים ולכן אפקטיבי  ביותר בשיקום  פציעות. מתאמנים הסובלים מפריצות דיסק ובעיות גב, מדווחים כבר אחרי אימון אחד על שיפור משמעותי באיכות חייהם .

הרשת בישראל, מפעילה מרכז הכשרה בו מסמיכים את המאמנים לאמן בשיטה וכן עושה שימוש במכשירי האימון מבית miha bodytec, חברה גרמנית המובילה בתחומה, היחידה בעולם  המאושרת בחוק הגרמני DIN standard 33961-5, והמתמקדת בבטיחות בזמן האימון ואשר מכשיריה מאושרים ע"י ה FDA האמריקאי, האיחוד האירופאי ובתקן GSSR.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה