עמוד הבית » חוויית יוקרה ליולדות במלון ליס המחודש מהיסוד

חוויית יוקרה ליולדות במלון ליס המחודש מהיסוד

חידוש מלון היולדות בייבי ליס. צילום: בייבי ליס
בשורה משמחת למשפחות צעירות בישראל, מלון בוטיק ליס ליולדות בתל אביב , המלון הייחודי המציע שירותי אירוח ייעודיים לאימהות לאחר לידה, פתח שעריו מחדש לאחר שיפוץ כולל של מתחמו.

לאחר חודשים ארוכים של עבודות שיפוץ והתחדשות, מלון ליס התל אביבי הנחשב והיוקרתי פתח מהיום מחדש את שעריו לקליטת אורחים. המלון עבר שיפוץ נרחב בעלות של עשרות מיליוני שקלים שכלל חידוש כל החדרים, הלובי והמתחמים הציבוריים. המלון מציע חוויה איכותית של WELLNESS לקראת ואחרי הלידה, בדגש על שירות ברמת חמישה כוכבים הנועד להעניק ליולדת מעטפת מלאה המותאמת לצרכים שלה.

מלון ליס חווה היום לידה מחודשת," אמר אבי זק מבעלי המלון: "מלון הבוטיק המחודש מציע מענה הוליסטי, המשלב טיפול רפואי מקצועי ביילוד ותמיכה רגשית ביולדת והמלווה שלה. אנו מאמינים כי כל יולדת ומשפחתה זכאים לחוויה מותאמת אישית לאחר הלידה, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המלון המנוסה והמסור ישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל השהייה ולסייע בכל צורך".

מלון היולדות בייבי ליס. צילום: בייבי ליס

 

>>> אינדיגו- אינטואציה, חמלה ושינה רצופה 

המלון הוקם בשנת 2005 והציב סטנדרט חדש של מלון יולדות בישראל, בשל היכולת להעניק לכל יולדת מעטפת רחבה של טיפול ביילוד. עיקרי השינויים במלון המשופץ כוללים חידוש מלא של כל 22 חדשים צוות של כ- 60 עובדים. ניתן יהיה להזמין אחד מארבעה חדרים לבחירה – קלאסיק, פרימיום, חדר משפחה וכן שתי סוויטות – ״שקד״ ״וגפן״. השיפוץ בא לידי ביטוי בדגש על יצירה של מרחב נעים בעיצוב חדשני מפנק ועוטף, המבוסס על בחירה בצבעי אדמה רכים וכן על שילוב של פריטים פונקציונליים שנועדו ליצור חלל מרגיע, מזמין ונעים לשהייה של היולדת ובני המשפחה.

רצון שלנו היה ליצור חוויה יוקרתית וראוותנית בשילוב עם אווירה ביתית ומכניסה אורחים," הוסיף אבי זק. "אנחנו גאים להציג חזות חדשה ומעודכנת לצד שירות החם והאישי שאנו מפורסמים ולהפוך את הביקור במלון ליס לחוויה מפנקת ורבת-ממדים ולהצעיד את המלון צעד משמעותי קדימה בעולם המלונאי.

חידוש מלון היולדות בייבי ליס. צילום: בייבי לי

 

מלון ליס הקולינריה היא לא רק העונג הגסטרונומי, אלא גם מקור חשוב לתזונה בריאה ומאוזנת – במיוחד בתקופה הרגישה שלאחר הלידה. לכן הושקעו מחשבה רבה בפיתוח התפריטים ע"י שף תומר טל בניהול מסעדת ג׳ורג׳ וג'ון ממלון דריסקו תל-אביב ותזונאית רחלי נוימן ויצרו אוכל מזין ובריא במטרה לשלב בין טעמים עשירים לערכים תזונתיים חיוניים עבור היולדות. המנות מחומרי גלם מקומיים המותאמים במיוחד ליולדת רגע לאחר הלידה והמלווה שלה. במסעדה מוגשות מנות טבעוניות, ללא גלוטן ומנות מיוחדת ללא לקטוז בהתאם לבחירתכם. כמו כן, ניתן לצרף בני משפחה נוספים לארוחות במסעדה בתיאום מראש עם צוות המלון.

במהלך כל היום, בין הארוחות, עומדת לרשות האורחים עמדת כיבוד עם מגוון פירות, מאפים, קינוחים, שתיה חמה ושתיה קלה וזאת ללא הגבלה, וכן שירות רום סרוויס לחדר. במלון ניתן דגש הוליסטי לצרכים של כל יולדת: תינוקייה אינטימית המנוהלת 24/7 על ידי אחיות מוסמכות מבית החולים ליס, יועצות  הנקה IBCLC , הדרכת טיפול ביילוד, טיפולי רפלקסולוגיה, סאונד הילינג וכן ערוץ הדרכות לטיפול בתינוק.

כל יולדת המתארחת ב"בייבי ליס" מקבלת מעטפת הכוללת שירות מלונאי מלא המתבצע 24/7, כאשר החזון של המלון הוא לאפשר לכל יולדת לקבל מענה הוליסטי המשלב תזונה בריאה, תמיכה, סיוע ומתן דגש על מעטפת מחבקת ועוטפת ככל האפשר.

המלון איננו רק מקום ארעי ללינה זמנית אומר אבי זק: "הוא מהווה מרחב מעברי וסימבולי חשוב עבור האם והתינוק, המעבר מהלידה אל התחלה חדשה בבית. בעת השהות במלון, היולדת נמצאת בנקודת מפנה משמעותית בחייה. היא מתאוששת ומתחזקת מתהליך הלידה המכונן, וממלאת כוחות טריים לקראת שלב חדש כאם לתינוק. המלון מספק לה את החללים והתמיכה הנדרשים לה בתקופת החלמה רגישה זו. ומוסיף" אנו רואים את עצמנו כשלב גשר בין הלידה המרגשת לבין המעבר לשגרת החיים החדשה בבית. במלון היולדת יכולה למצוא מנוחה, שלווה, פינוק וכוחות מחודשים לאחר החוויה הגדולה שעברה. בכך אנו מקנים לה את התשתית הרגשית והפיזית להמשיך הלאה כאם חזקה ומלאת ביטחון עצמי."

הצוות עובר הכשרה מיוחדת לתמיכה רגישה ביולדות והבנת צרכיהן המיוחדים. המלון מציע מגוון שירותים וסדנאות הרלוונטיות לתקופה המעברית הזו – החל מעיסוי ופינוק, ייעוץ וסדנאות תזונה וכלה בקבוצות תמיכה ליולדות. כשהיולדת עוזבת את משכנה הזמני בטוחה ומחוזקת, אנו יודעים שהצלחנו במשימתנו," מסכם אבי זק: "המעבר המיוחד הזה הושלם בהצלחה, והיא מוכנה לפרק הבא".