עמוד הבית » חופשה מדברית נפלאה במלון "אבן דרך"

חופשה מדברית נפלאה במלון "אבן דרך"

אבן דרך לובי, צילום: יחצ
חשקה נפשכם לטייל בעיר השמש זו התקופה לנסוע לדרום,מזג אויר המלטף את הגוף והנשמה. מצפה רמון אחד האזורים הדרומיים של הארץ. מקום לרוח והנפש לצד נוף מדברי עוצר נשימה שקט ושלווה הנמצא בכל מקום.

מלון דרך אבן מרשת סמארט הוטלס מלון בוטיק "חכם" השוכן בלב הנגב במרכז המסחרי של מצפה רמון כולל מסעדות, ובתי קפה וחניה בשפע.המלון בעיצוב מודרני וחדשני המציע לאורחים באמצעות מערכת חכמה ביצוע צ'ק אין עצמי ב 24 שעות באווירה נעימה, צעירה ורעננה ומהווה מקום למשפחות או זוגות הרוצים לטייל באזור או בדרכם לחופשה באילת. במלון 40 חדרים זוגיים כאשר יש חלוקה לסוגי חדרים המעוצבים עם סטייל ממוזגים וגם מחוממים לפי עונות השנה. זוגי וטווין עם מרפסת. ומפוארים טווין עם טרסה. החדר מכיל מקלחון מרווח, מייבש שיער, טלוויזיה מסך שטוח, המחובר לכבלים, ערכת קפה ותה וקומקום, מקרר קטן, אינטרנט אלחוטי.

חדר שינה אבן דרך, צילום: יחצ

מהחדרים נשקף מולכם נוף עוצר נשימה אל מכתש רמון. בלובי המלון תוכלו לשתות להתרווח ולהנות מאווירה בוטיקית. בלובי קיים מכונת קפה, מים קרים ועוגיות כשירות לאורח. אין במלון שירותי אוכל לאורחים. מה שכן, ניתן לקחת ארוחה במלון סוויטות רמון הנמצא במרחק נסיעה קצרה. ייחודיות המלון שאין צוות כפי שאנו מכירים והורגלנו. צריכים דבר מה אין בעיה, התקשרו למרכזיה ותקבלו מענה.

מרפסת במלון, צילום: יחצ

אך זה עובד?

מגיעים למעלית המלון מחייגים לקבלה מקבלים אישור עליה לכניסת המלון מקבלים כרטיסים לחדר וקוד למעלית ונכנסים. שימו לב לא אפשרי להיכנס למלון כך סתם, רק עם כרטיס וקוד שאושר בצ'ק אין שבוצע באופן עצמי. ישנם מצלמות בכל מקום למעט כמובן בחדרים.ארוחת הבוקר נערכת במלון סוויטות רמון ארוחה ישראלית עשירה ומגוונת המוגשת במזנון. ישנה אפשרות גם להזמין ארוחת ערב.

צ'ק עצמי במלון, צילום: עצמי

מלון עם חוויה אישית ופרטית

מחירים נוחים, רצוי להתעדכן באתר

כתובת: בן גוריון 2 מצפה רמון 08-6213333

מקומות בילוי  

במרכז המסחרי מתחת למלון מתקיימים ערבי ג'אז בהרכבים שונים  סופי שבוע ניתן להתעדכן בערב למטה. המופעים בתשלום סימלי. ממש ליד יש בר מקומי לונדוני עם מבחר עצום של בירות, נשנושים ואוכל.

הכן מטיילים

המלון ממוקם ממש במרכז ומסביב לה נמצאים כל המקומות לטיולים כך שבנסיעה מרחק נגיעה אפשרות להתרשם לחוות ולהנות מהמקום המופלא.

שביל הכוכבים ופארק הפסלים

בכיכר לכיוון היער נכנסים לשביל כורכר יש שילוט. שביל הכוכבים מסלול שמתאים ללילה, שביל זוהר עם אבנים זוהרים ברצפה המדמה את שביל החלב  אל מול השמים המלאים בזרועי כוכבים, המראה מושלם ניתן לראות בשמים את החץ, הדובה הקטנה ואל פחד תתרגלו לחושך. הירח מספק אור והמסלול זוהר. חובה למי שלן במצפה רמון. לכתוב בוויז גן הפסלים מצפה רמון.

שביל הכוכבים,צילום: עצמי

מצפור המרפסת

תצפית עוצרת נשימה על המכתש המרהיב, טיילת לכל אורך המכתש המגיע עד הר גמל בהמשך המסלול מוצבים פסלים.

מצפור המרפסת, צילום: עצמי

מרכז מבקרים מכתש רמון

מרכז המספר את סיפור חייו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל וסיפור המעבורת קולומביה שהתרסקה לפני הנחיתהלצד סיפור היווצרות המכתש.

טיילת המכתש, צילום:עצמי

המסלולים מתאימים לזוגות, משפחות ופנסיונרים.

צילום: עצמי

שימו לב !  באזור ישנם יעלים, אנא הזהרו וסעו לאט ואל תאכילו אותם.