עמוד הבית » חטיף שברי עוגיות, סבוני ידיים, ג'ל לניקוי

חטיף שברי עוגיות, סבוני ידיים, ג'ל לניקוי

קיט קט לוטוס צילום: סטודיו אסם

Kit-Kat קרם ושברי עוגיות לוטוס

קיט קט משיקה מוצר חדש בנוסף לחמאת בוטנים, זברה ופופקורן, הטעם החדש מצתרף אילנו Kit-Kat לוטוס – וופל פריך עם שכבה מפנקת של קרם ושברי עוגיות לוטוס. שוקולד הKit-Kat  החדש מציע חוויה סנסורית חדשה ומפנקת במיוחד והטריף את העולם בזכות מוצר טעים במיוחד ושיתוף הפעולה המפתיע בין 2 המותגים האהובים.

נסיין המערכת: המוצר האהוב על מרבית האנשים מבוגרים, נוער וילדים, המוצר החדש טעים לנשנוש, רגעי קפה וסתם לשנות אוירה וטעם שונה בחך. פתחתי את החבילה התחלתי בטעימות ולא יכולתי להפסיק, הכול נגמר.

סדרת סבוני ידיים בתוספת חמאה 

סדרת אל-סבון לידיים של פינוק משיקה 2 מוצרים חדשים מפנקים ועשירים במיוחד: אל סבון לידיים בתוספת חמאת שיאה ואל סבון לידיים בתוספת חמאת קקאו. הסבונים בעלי נוסחה עדינה המעניקה לחות לעור, קצף עשיר וניחוח מרענן לחוויה מהנה. סבוני הידיים של מנקים את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו, מעניקים תחושת רעננות לעור, ובעלי pH המותאם לחומציות הטבעית של העור.

טווח מחירים סבון ידיים (ליחידה) -10.9-14.9 ₪, (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן שנקבע על ידי רשתות השיווק).

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: בתקופת הקורונה המגבלות שהיו והתובנות בהיבט ניקיון היו חשובים מאוד, השינוי דפוסי התנהגות במקומות עבודה, לעבוד מהבית יצרה התנהגות שונה וחיטוי הידיים כל הזמן. הסבון עדין לידיים גם ריחו ואהבתי את גודל הסבון 950 מ"ל מתאים למשפחה ולטווח ארוך. יעילות, חיסכון וניקיון המחיר לכל כיס.

ג'ל לניקוי אסלות

סנו משיקה את סנובון אוקסיג'ן פאוור, ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חמצן פעיל הידוע בעוצמתו לניקוי והלבנה אפקטיביים. המוצר יעיל בניקוי עוצמתי, מלבין, מחטא, קוטל 99% מהחיידקים ומותיר ניחוח רענן. מנקה בעוצמה משולשת: מסיר לכלוך בקלות ויעילות, מלבין את האסלה, קוטל 99.9% מהחיידקים. ניקוי עם אפקט החמצן הפעיל מעניק רמת היגיינה גבוהה ומבשם את חלל השירותים בניחוח רענן.

סנובון אוקסיג'ן פאואר ,צילום סנו

מחיר: 8.90-12 שקלים (לפי אתר זאפ) 750 מ"ל באריזה

להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: ישנם כמה פרמטרים שאני בודקת מוצר: דבר הראשון הפקק שיהיה בטיחותי עבור המשפחה, ילדים קטנים שלא יצליחו לפתוח למרות שאני מדגישה שתמיד חומרי ניקוי אמורים להימצא במדפים העליונים בבית ללא השיג יד לילדודס. הנוזל של הג'ל בצבע כחול, קל יותר לראות הכן הנוזל נשפך באסלה, והניקוי דבר המשמעותי. אני פיזרתי את הנוזל על האסלה המתנתי כמה דקות ולאחר מכן ניקיתי , הריח עדין אבל רואים את הלובן באסלה, הניקוי יעיל.