עמוד הבית » חטיפי תמרים, סדרת פסטה, קרמוגית, מגבוני ספא,פתי בר,עיגוליות אננס

חטיפי תמרים, סדרת פסטה, קרמוגית, מגבוני ספא,פתי בר,עיגוליות אננס

חטיפי תמרים קשיו וחמוציות בתוספת ספירולינה צילום: יח"צ

חברת טבע ירוק משיקה 2 חטיפים מסדרת ener good המוגדרים כמזון סופר-פוד, עם 3 גרם ספירולינה בכל חטיף. החטיפים מגיעים בשני טעמים: תמרים קשיו וחמוציות בתוספת ספירולינה ותמרים קקאו וקוקוס בתוספת ספירולינה. המוצר הינו מותג מזון טבעי וטבעוני המשווק מבחר מוצרים 100% טבעיים.

חטיף התמרים קקאו וקוקוס בתוספת ספירולינה מכיל ממרח תמרים, שבבי קוקוס, אבקת ספירולינה, אבקת קקאו, אבקת חרובים ועוד. חטיף התמרים קשיו וחמוציות בתוספת ספירולינה מכיל ממרח תמרים, אגוז קשיו, חמוציות, אבקת ספירולינה, אבקת חרובים ועוד. לשמור במקום קריר ויבש.

חטיפי תמרים קקאו וקוקוס בתוספת ספירולינה צילום:יח"צ

מחיר: 220 ₪ ל-20 יחידות, 40 גרם לחטיף

כשרות בד"צ העדה החרדית

ניתן להשיג: בשופרסל אונליין, בחנויות המזון המובחרות ובאתר טבע ירוק https://www.green-nature.co.il/

נסיינית המערכת: אתחיל במארז אני מאוד מתחברת למארזים אישיים סגורים כך, שנוח לשאת אותם בתיק האישי, אינם מתפוררים  יש ליבקרה על הכמות שאני אוכלת. החטיף רך טעים ומתוק יתר על המידה, החטיף משביע והצורך באחד בהחלט מספק.

סדרת פסטה טריה צוננת

סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו", בוסיאטה הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.

הסדרת כוללת 3 טעמים:

בוסיאטה קלאסי –פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'.

בוסיאטה תרד –פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'.

בוסיאטה סלק- פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם סלק, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'.

סדרת בוסיאטה של פסטה ריקו צילום: אסף אמברם

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ: 09.90 ש"ח- 14.9- ש"ח אריזה 300 גרם.

להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

נסיינית המערכת: להרגיש באיטליה בבית בארץ עם הפסטה התוצאה מושלמת, הפסטה לאחר בישול קצר בימים רתוחים יוצאת טעימה להפליא אני בדרך כלל מכינה גם תוספת רוטב להשביח את טעמי הפסטה. שלושת הטעמים החדשים ערבים לחך הישראלי, הצרכן הישראלי סקרן ופתוח לעולמות קולינרים חדשים מהעולם הגדול.אוכל הוא מחולל זיכרון עוצמתי מובטח קניה חוזרת.

קרימוגית במילוי קרם בייגלה

קרמוגית במילוי קרם בייגלה של אסם – נטלה הוא השילוב המושלם בין עוגייה מתוקה ומפנקת לבין קרם בייגלה מלוח וטעים במיוחד. הפינוק המושלם ליד הקפה או כנשנוש שבא משהו מתוק וטעים. המהדורה החדשה  מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים, קרמוגית חלבה וקרמוגית קרמל מלוח שהושק גם הוא לאחרונה.

המילוי החדש נמצא כמועדף במיוחד במבחני טעם בקרב צרכנים וזכה לציוני טעימה גבוהים.

קרמוגית בייגלה קרדיט צילום סטודיו אסם

כשרות:  בד"ץ העדה החרדית

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסינית המערכת: עוגיה ממלאת תפקיד סימבולי חשוב כנשנוש, העוגיה עוררה אצלי סקרנות לטעם מתיקות העוגה אל מול מליחות מילוי העוגיה השילוב מעניין יחד עם זאת חזרה למקורות הקרימוגית עם קריצה לטעמים המוכרים. לסקרנים שבינכם מוצר מנצח.

מגבוני Huggies Baby Spa

Huggies מבית קימברלי קלארק, משיק אריזה חדשה למגבוני פרימיום האריזה מעוצבת בצבע לבן וכוללת מארז של 4 חבילות  מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגיר חדשה ומשופרת, המדבקה נועדה לשמור על רמת הלחות במגבונים ובכך מאפשרת חווית שימוש טובה יותר. המגבונים בתוספת תחליב וויטמין E, מזינים את העור ומעשירים אותו בלחות וויטמינים, ושומרים על עורו העדין והרגיש של התינוק ומשאירים אותו רך ונעים, מרגיעים את העור ומגנים עליו מפני התייבשות. המגבונים בניחוח עדין ואהוב והם בטוחים לשימוש מהיום הראשון.

הפורמולה הייחודית מותאמת ל-pH הטבעי של העור, אינה מכילה אלכוהול, פרבנים ו-SLS כמו כן, המגבונים היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית בבדיקות מעבדה קפדניות של קימברלי קלארק.

בייבי ספא באריזה חדשה צילום: יחצ האגיס

ברישיון משרד הבריאות

תכולה: בכל מארז – 4 חבילות עם 56 מגבונים בחבילה

המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד, להשיג ברשתות השיווק הפארם

נסיינית המערכת: אריזת המוצר והמראה "נקי" כמראה ניקיון ולובן. המארז נוח לנשיאה וסגורה בצורה ארמטית כך, שרמת הלחות נשמרת ומעניקה רכות ושמירה על עור הנולד. אצלי השימוש במגבונים ללא קשר לגיל הוא יומיומי לכל בני המשפחה לניקוי בשעת הצורך.

פתיבר קרמל

פתיבר אסם  מותג הביסקוויטים המוביל בישראל עם כ- 70% נתח שוק כעת החברה החליטה להשיב למדפים את ביסקוויט פתיבר קרמל, ביסקוויט פריך ונהדר לעוגת ביסקוויטים משודרגת או כנשנוש בין הארוחות ולהכנת קינוחים ועוגות.

פתיבר קרמל צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: המוצר שגדלנו עימו ונמצא בכל בית בישראל חוזר למדפים, טעמו רך להפליא, ניחוחו בכרמל ועכשיו שאנו בעונת הסתיו אין כמו לטבול ביסקוויט בכוס תה או בנס קפה. מושלם.

עיגולי ערגליות אננס 

עיגולי ערגליות קטנטנות וטעימות המציעות חווית אכילה כיפית ומרגשת, משיקה אסם-נסטלה עיגוליות במילוי טרופי שישראלים מאוד אוהבים- עיגוליות במילוי אננס.  בביס אחד קטנטן בכל רגע שמתחשק משהו מתוק וטעים, במילוי אננס מתקתק.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סוף הקיץ מגיע ואיתו התשוקה של הצרכנים למשהו מרענן וטעים. הרעיון לעיגוליות אננס עלה מהצרכנים שדירגו את מילוי האננס כמילוי המבוקש ביותר"

כשרות:  בד"ץ העדה החרדית, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

עיגוליות אננס צילום: סטודיו אסם

נסיינית המערכת: נישנוש כייפי לאחר כל ארוחה או סתם לבילוי עם חברים, טעים ופריך.