עמוד הבית » חמאה טבעונית תוצרת הארץ

חמאה טבעונית תוצרת הארץ

ממרח בטעם חמאה צילום Sell360pro
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק ממרח טבעוני חדש ומהפכני בפיתוח ראשון מסוגו: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס

החמאה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם חמאה של "משומשו" הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא! ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה,

הממרח מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב  בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.

מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "שילוב חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו 'חטא'. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה – מעל 90%! – עם כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות שמקורן מן החלב. "מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של החברה יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק".

לדבריה, מקור השומן בממרח הוא שמן קוקוס שנחשב לשומן רווי צמחי התורם לבריאות. הממרח מכיל את אחוז השומן הנמוך באופן מובהק ביחס לחמאה ואף ביחס לממרחים אחרים בטעם חמאה המצויים כיום בשוק. המוצר ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה מאוד (3.5 גרם ב-100 גרם). כמו כן יש תוספת של סיבים תזונתיים. שימו לב, הממרח איננו מקבל מדבקה אדומה של כמות גבוהה של נתרן! יתרון נוסף של הממרח בטעם חמאה הוא כמות גבוהה של סידן, ב-100 גרם מוצר יש מעל  מעל ל-70% מכמות הסידן היומית המומלצת לאדם בוגר!

כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

ביקורת המערכת:  לי יש אהבה לחמאה וזה עוד מילדות, כל שבת אני מורחת חמאה על חלה מתוקה ולעיתים מכה בי התחושה שאכלתי המון חמאה, טעמתי מן החמאה הטבעונית על חלה חמה שאני איפיתי, היא נמרחה בקלילות וטעמה דומה לחמאה פחות קלוריות יותר בריאה החלטתי לוותר על המקורות ולאמץ חמאה יותר בריאה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה