עמוד הבית » חשוב לעזור לתיירות בארץ, בואו לאילת

חשוב לעזור לתיירות בארץ, בואו לאילת

צילום depositphotos.co
משבר הקורונה פגע בכולנו, הסגר שהוטל עלינו עצר את הכלכלה בישראל וכתוצאה מכך בתי המלון הם אלו שנפגעו ברמה קשה מאוד. התייר הישראלי צריך אוויר לנשימה, אפשר לראות זאת כאשר פתחו את השמיים לתיירות ביוון ובמקומות ירוקים. למה להרחיק אם אפשר להדרים לאילת?

מלונות באילת

אילת היא מלכת הדרום, לפני משבר הקורונה אנשים מכל העולם הגיעו כדי להנות מהנוף המדברי שיש לאילת להציע לנו. מלבד לנוף המדברי ולאכול הישראלי המדהים שיש באזור, ישנם מלונות באילת המציעים לכם שירות ואיכות ברמות הגבוהות ביותר בארץ. המלונות צמודים לטיילת המפורסמת של אילת, כל מלון מחזיק ברשותו בריכות ענקיות, הפעלות לילדים, חדרי אוכל יוקרתיים ונופים עוצרי נשימה. מלונות באילת מותאמים לציבור החילוני והדתי כאחד, בין אם מדובר על כשרות ובין אם מדובר על בתי כנסת בימי החגים ובשבתות. המחירים של מלונות באילת על אף האופי היוקרתי שיש להם, מציעים מחירים נוחים במיוחד בימים אלו.

איך מלונות באילת מתנהלים בתקופה הזאת?

בגלל משבר הקורונה נהלי המלונות בכל הארץ ובעולם עברו שינוי. על מנת שנוכל להביא תיירים למלונות שלנו ולהבטיח את בריאותם, תפוסת המלון לא תעלה על 70%, וחדרי האוכל יעבדו לאורך זמן ממושך יותר כדי למנוע התקהלות. מלבד לכך, כמו בכל ימות השנה, המלונות שומרים על אסתטיקה וניקיון.
מומלץ להזמין מלון מראש כיוון שההיצע לא גדול כמו בעבר אך הביקוש רק עולה ועולה. יותר ויותר אזרחים רוצים לנפוש בעיר הדרומית אילת.

תמיכה בעסקים ישראליים

המשבר עצמו הוא חוויה לא פשוטה עבור כל ישראלי ועבור כל עסק, אך ישנם גם דברים חיוביים עליהם נוכל להסתכל שקרו במהלך התקופה הזאת. מבחינת כלכלה, יותר ויותר אזרחים ישראליים הבינו את החשיבות שיש ברכישת מוצרים תוצרת ישראל, גם אם מדובר על עגבניה בשוק וגם עם מדובר על מלונאות ישראלית.

למה דווקא לבחור במלון באילת?

כולנו מחפשים סיבה לברוח מהארץ, אך במיוחד בגלל המצב העכשווי זה לא אפשרי. אילת היא העיר הדרומית ביותר בארץ, מסביבה מדינות זרות אשר הנופים שלהן נראים מהחוף האילתי. העיר מלאה באטרקציות שונות, אווירה אחרת מכל מה שאתם מכירים, ומה שישראלים הכי אוהבים – מחירים נמוכים.

מלונות באילת מציעים לנו את כל מה שיכולנו לבקש כדי להפוך אפילו חופשה משפחתית לחופשה חלומית ללא כאבי ראש. אילת היא עיר למבוגרים, לצעירים ולילדים כאחד ולחוד.

לסיכום

עכשיו את המיקום לנופש הבא שלכם אתם כבר יודעים – אילת! בין אם הייתם באילת ובין אם לא, סביר להניח שלא הספקתם אפילו חצי מהאטרקציות שיש לעיר החמה להציעה לנו.

אטרקציות באילת מתחילות מאטרקציות ימיות שיש רק באילת ועד טיולי זריחה במצדה. זה הזמן שלנו הישראלים לתמוך בכלכלה ובמלונאות הישראלית שכל כך חשובה לנו.