עמוד הבית » בעקבות ביטול מתווה "האיים ירוקים", מהיום ניתן להגיע לאילת ללא בדיקת קורונה

בעקבות ביטול מתווה "האיים ירוקים", מהיום ניתן להגיע לאילת ללא בדיקת קורונה

קלאב הוטל אילת צילום יחצ
רשת קלאב הוטל הודיעה היום (א) כי לאחר שלמדה לעומק את התקנות החדשות בדבר ביטול האיים הירוקים, לצד היתר למלונות להמשיך לפעול, החליטה הרשת - כי קלאב הוטל אילת ישאר פתוח כמו בסגר השני וקוראת ליתר המלונות באילת לבוא בעקבותיה.

תקנות הממשלה קובעות כי "לאירוח אורחים אשר בית המלון משמש בעבורם חלופת מגורים, בין לתקופה קצרה ובין לתקופה ממושכת, בין שהם תושבי הארץ ובין שלא" כמו כן נקבע: "… שלא יפעלו חדר אוכל, בריכת שחיה ומכון כושר" .

הקלאב פועל בצורה רציפה לאורך כל השנה, בהתאם לתקנות משרד הבריאות והתו הסגול, הסוויטות במקום הן בנות 2/3 חדרים בגודל 50/100 מטר לסוויטה, בכל סוויטה מטבחון, פינת אוכל ומרפסת, אליהם ניתן להזמין גם משלוח ארוחות. המלון ממוקם במרחק הליכה 100 מטר מהים.

בעקבות ביטול מתווה "האיים הירוקים" ניתן יהיה להגיע מעתה לאילת, ללא צורך בביצוע בדיקות קורונה, אשר הקשו על אורחים להגיע והורידו דרמטית את התיירות הנכנסת לעיר. יחד עם זאת על השוהים בבתי המלון יחולו הכללים, כאילו הם מצויים בביתם, הם יוכלו לצאת מהמלון עד למרחק של 1000 מטרים לאחת המטרות המותרות בדין (פעילות ספורט יחידנית, רכישת מוצרים הכרחיים, רכישת ציוד סלולרי וכדומה) אין מניעה לצאת ממקום המגורים על מנת להגיע לבתי המלון גם באילת.

בתקנות נקבע שמותר לצאת לצורך קבלת כל שירות שפועל בהתאם לתקנות, ללא מגבלת מרחק ומחוץ לטווח של 1000 מטר כדלקמן כך נקבע בתקנה 2 (12): "הגעה לפעילות בגופים, במוסדות או במסגרות או לפעילויות, לשירותים או לתכניות שהותרו בחוק או בתקנות לפיו". מאחר שבתי מלון רשאים לפעול, כאמור, לפי התקנות, ניתן גם להגיע אליהם.

פעילות המלונות במתכונת זו דומה מאד לשהייה במקום מגורים קבוע, והיא אף חיונית על מנת לאפשר לכל מי שצריך מקום שהייה חלופי.

לדברי ד"ר רוני פיבקו, יו"ר קלאב הוטל "אנו קוראים לכל המלונות בעיר אילת ליישם את אותו המתווה שאנו מפעילים בהצלחה לאורך כל השנה האחרונה למען פרנסת תושבי העיר ורווחת האורחים". בעקבות קלאב הוטל, גם רשת ישרוטל החלה לפעול באותו מתווה.