עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – מתחילים להכיר…

חתונה ממבט ראשון – מתחילים להכיר…

צילום PEXELS
אחת הסצנות הבולטות בפרק של אמש (ד) היתה של קארין ואיתמר ברכב. הוא מבקש שהיא תשיר, והיא מסרבת ומצביעה על המצלמה כהסבר. הוא שואל אם היא שטותניקית והיא מסבירה שהיא מבינה את החשיבות של זה.

באפיזודה כל כך קצרה הבנו את העניין. קארין יותר מידי מחושבת ויותר מידי מנתחת כל סיטואציה. אין אצלה ספונטניות. אין אצלה פעולה נטו מהרגש. הכל מתוכנן ומחושב. חשוב לה מה יחשבו עליה, מה יגידו עליה ואיך יראו אותה. בדיוק מהסיבה הזו היא הולכת לישון עם איפור, ודואגת לצאת מתוקתקת בכל צעד שלה.

לא. היא לא תעשה קוקו בשיער, כי מה פתאום? זה לא השלב, ונוחות זו לא אופציה.

ואמנם נכון שהיא בתוכנית טלוויזיה (ומעידה על עצמה: "אני מאוד מודעת"), אבל משיחות עם מתמודדים בעונות הקודמות, כולם אמרו שמהר מאוד הם שכחו מהמצלמות והחלו להתנהג רגיל.

זה רק עניין של זמן עד שקארין האמיתית תצא החוצה (ולדעתי כולנו נתאהב בה עוד יותר, כשנראה אותה באמת). כמה זמן אפשר להחביא את האני האמיתי שלך? בסוף הוא יוצא החוצה. בטח כשמדובר ב-42 ימים אינטנסיביים. המסיכות לא יחזיקו מעמד.

ועדיין, קארין כלואה בתוך עצמה ובתוך קונספט שאולי היא לא מספיק טובה, או יפה או שווה. שלי באופן אישי לא ברור כי בעיני היא כמעט מושלמת.

צילום PEXELS

עדיין המקום הזה של "מה יאמרו/יחשבו עליי" הוא מאוד מרכזי אצלה, והיא צריכה ללמוד לשחרר את זה. לחיות את החיים שהיא רוצה. רק אז היא תמצא אושר ושלווה. רק אז היא תמצא את המקום שלה.

בבואה לתוכנית היא עשתה צעד מאוד גדול לקראת העצמאות שלה. קראה תיגר על המשפחה שלה שלא תמכה, וגם על החברות שלה (שבסוף התרצו). מאוד קשה לצאת נגד המשפחה. והנה קארין עשתה את זה. כי היא האמינה בדרך שלה. וזו הדרך הנכונה לה. רק שהיא עדיין בתחילתה.

עמרי ומעיין –

לאט לאט אני מתחילה להתלהב מעמרי. בהתחלה הסתייגתי ממנו מאוד בגלל ההצהרות שלו שהוא נדלק מהר ועובר לו מהר. אבל בפועל הוא מתנהג כמו גבר אמיתי. הוא מחמיא למעיין, מבין אותה, נותן לה את הבטחון שהיא צריכה, מתנהג איתה בסבלנות והיא נפתחת אליו. כשהוא טועה והיא נסגרת, הם מדברים על זה, כמו שהם מדברים על כל שאר הדברים, הוא מבין את הטעות שלו, מיד לוקח על עצמו את האשמה ואז גם קונה לה מתנה בהפתעה ומתנצל. גבר החלומות! רק בבקשה שלא יעבור לו מהר מידי…

מנור ובן –

קצב החיים של מנור אינו דומה לקצב החיים של בן. בעוד מנור מתנהלת על טורבו, בן חיי לו חיים שקטים על אש קטנה. המשיכה וההתלהבות לא ישרדו אם מנור לא תשכיל להאט את הקצב ולהתאים את עצמה לבן.

לקראת סוף הפרק ניכר שהיא מתחילה להבין את זה, אבל השאלה היא האם היא תצליח ליישם.

 

דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel