עמוד הבית » סדרת פרימיום מוצרי בשר,משקאות בתוספת ויטמינים, מארזי חלוה

סדרת פרימיום מוצרי בשר,משקאות בתוספת ויטמינים, מארזי חלוה

פסטרמה מהמעשנה צלעות אסאדו ורוסטביף צילום: Sell360pro

פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומשיקה 3 מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי.

פסטרמה מהמעשנה הנה פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן.
צלעות אסאדו על האש הנם צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן. הרוסטביף הנו נתח שלם של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ : פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: הפעם החלטתי שרק אני אטעם את המוצרים כי ממש הם נראו במראה טריים, לקחתי לחם מלא, מרחתי מעט טחינה, הנחתי את הצלעות הסאדו, חתכתי בקערה ירקות, מגזרתי לעצמי כוס יין אדום. ארוחת ערב כלבבי. לומר את האמת הישירה היה לי ממש טעים מעולם לא אכלתי צלעות זוהי הפעם הראשונה. טעים, עסיסי, מראה אדמומי. משפחתי ראתה שאני נפעמת מהטעם ולא ויתרו, ניגשו החלו לטעום, אבל הפעם את כל הסדרה. חגיגה לחך.

סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות בתוספת ויטמינים

"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים בישראל, משיקה לראשונה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות! הסדרה כוללת שלושה משקאות בטעמים ענבים, תפוח ואפרסק. המשקאות החדשים מבוססי פרי, בתוספת ויטמינים C ו- D, ללא חומרים משמרים ובטעם מעולה, ללא אייקון סימון סוכר. המשקאות מתאימים במיוחד לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הסוכר ללא התפשרות על טעם הפירות במשקה. בשלב הראשון ישווקו המשקאות בבקבוקים של 1.5 ליטר, בהמשך צפויים להיות מושקים גם משקאות צלולים בבקבוקים אישיים.

סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות של פרימור הדמיה: רוני ברוקס

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5.80 ₪ – 6.90 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר.

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק. להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: עולם המשקאות המתוקים קיבל תפנית משמעותית. משקאות ללא סוכר ויותר רכיבים לחיזוק הגוף. משקה טעים המתאים לימי הקיץ החמים גם בריא וגם מרווה. אהבתי

מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה  50% שומשום בטעם וניל. מארז חטיפי החלוה החדש כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז. החטיפים עשויים מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל- 100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר ומצטרפים למארז חטיפי החלוה בטעמים של אחוה ולמארז חטיפי החלוה ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל.

הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ – 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.

מארז חטיפי חלוה בטעם וניל חברת אחוה צילום: יעל האן

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

נסיינית המערכת: אני מתחברת לחטיפים קטנים ארוזים בניפרד כך שאוכל לקחת אותם עימי בתיק, הטעם החדש עם וניל מתקתק ופחות מרגישים את החלוה. תנסו.