עמוד הבית » כדורי בצק להכנת פיצה, רוטב שמנת סלק,מילקי TRIO

כדורי בצק להכנת פיצה, רוטב שמנת סלק,מילקי TRIO

כדורי בצק פרמיום להכנת פיצה של פסטה ריקו צילום: צילום: אסף אמברם

משיקה כדורי בצק להכנת פיצה, פוקאצ'ה וג'בטה

חברת פסטה ריקו, משיקה לרגל החג מארז חדשני ומיוחד של כדורי בצק להכנת מגוון מאפים איטלקיים איכותיים בהם פיצה, פוקאצ'ה, ג'בטה ועוד. הקיט כולל 3 כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, הנשמרים בהקפאה לאורך זמן וניתנים לשימוש לאחר הפשרה והתפחה. כדורי הבצק של פסטה ריקו ישווקו במקפיאים של רשתות המזון וכן באתר הזמנות האון-ליין של החברה.

כדורי הבצק  עשויים מבלנד קמחים איטלקיים בשילוב מחמצת איטלקית משובחת ושמרים ומיועדים להכנת פיצות ומגוון מאפים נוספים. הכדורים מיוצרים מ- 100% קמחים איטלקיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, טעם וריח ומשמשים לפתרון קל ואיכותי להכנה של ארוחות ערב ולאירוח לכל המשפחה". לדבריו, לפתיחה מיטבית של הבצק מומלץ לעשות שימוש בקמח דורום מסוג רימאצ'ינטה ולעקוב אחר הוראות פתיחת הבצק על גבי האריזה.

עוד מציעה פסטה ריקו לרגל שבועות מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית, בשילוב קמח ורוטב עגבניות. באתר החברה מוצעים למכירה 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה 300 גרם להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק, ובקבוק עגבניות חתוכות דק. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת וההזמנות יבוצעו דרך אתר החברה ויסופקו דרך מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.

צילום: אסף אמברם

כשרות: פרווה, מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ : כ- 29 ₪  למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם.

להשיג ברשתות המזון הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר : https://www.pastariccoshop.com/

נסיינית המערכת: בעולם המודרני והנגיש אין כמו יצירת נוחות מירבית במטבח. מארז מעולה המתאים לכל בית. לארוחת ערב מהירה עם המשפחה או לאורחים שמגיעים ספונטנית, מוצאים מהמקפיא נותנים לבצק להפשיר ולתפוח ואז להכין את הפיצה או פוקצ'ה. יעיל, מהיר, נקי וגם לא פחות חשוב הטעם ואיכות הבצק הקרספי של הבצק. מעולה!

רוטב שמנת סלק 

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של רוטב שמנת עם סלק שיצטרף לסדרת הרטבים READY TO COOK, עם 9% שומן בלבד. הרטבים של יטבתה מספקים לנו קיצור דרך לארוחה מהירה, הם פשוטים, טעימים, וקלים להכנה – פשוט לפתוח לחמם ולמזוג על הפסטה. באופן זה ניתן לשדרג מגוון מנות; פסטות, תפוחי אדומה, פשטידות או מאפים אחרים – ללא מאמץ.

רוטב השמנת עם סלק כל כך טעים ופשוט, חוסך זמן הכנה, התעסקות עם קילוף ובישול סלק ואת רכישת המצרכים להכנת הרוטב. הרוטב החדש צובע מנה של פסטה בסגול-ורוד, מניב טעם מיוחד שניתן להשיגו לרוב רק במסעדות איטלקיות ויקצור מחמאות כמנה מיוחדת ושונה בשולחן החג.

צילום: סטודיו שטראוס

משקל: 260 גרם, כשרות: רובין, תוקף: כחצי שנה, אלרגנים: מכיל חלב, עלול להכיל שומשום, ללא גלוטן

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: הסלק בשנים האחרונות הפך להיות אהוד במטבח הבייתי ועכשיו הוא מגיע עם טיוסט לחג השבוע גם טעם מתקתק ותוספת צבע שיגרום לצבעוניות על השולחן. הרוטב קל להכנה מוצאים מהבקבוק מחממים ומסירים מהאש לפני הרתיחה ושופכים מעל הפסטה. הילדים אהבו והצלחות ריקות.

'מילקי TRIO'

מילקי מבית שטראוס, מותג האהוב בישראל, משיק את 'מילקי TRIO' מדובר על סדרה חדשה עם שלוש שכבות מפנקות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים שונים – יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק. בסדרה שני טעמים –  מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.מילקי מאופיין בחדשנות מוצרית ובגיוון, והשיק למעלה מ-100 טעמים ממועד השקתו בשנת 1979.

משקל: 100 גרם,כשרות: רובין,אלרגנים: מכיל חלב,זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: מילקי, בין המעדנים המוכרים והנפוצים בישראל, מעדן נוסטלגי איכותי ותמיד טעים.וכעת מרקם מעט שונה עם טוויסט מענג וזה מילקי.

הוספת תגובה

הוספת תגובה