עמוד הבית » כך נשלב חולצות T עם חליפה באופן מושלם

כך נשלב חולצות T עם חליפה באופן מושלם

FREEPIK
אם איפשהו בעולם האופנה, חקוקות עשרת הדברות של הסטייל על לוח שיש מפואר, סביר להניח שעד לאחרונה, לא היינו מוצאים שם התייחסות לחולצות טי. עד כמה שמדובר בפריט פופולרי ונוח, במשך שנים הטי שירטס שלנו נכנסו תמיד לקטגוריית הקז'ואל

זה בדיוק הדבר שפשוט נזרוק על עצמנו לקראת משחק כדורגל עם חברים או בבילוי בחוף הים. אבל רובנו, לא נחשוב לשלב אותם באאוטפיט לקראת אירוע או מסיבה. עם זאת, כללים נועדו כדי שנשבור אותם ואכן, בשנים האחרונות חולצות טי שירט מסוגננות וממותגות מתחילות לככב מתחת לבלייזרים אלגנטיים ואפילו כחלק מחליפה. זה הזמן להתוודע לטרנד חם חדש שיכול לשבור מעט את הסטייל המעונב והמאופק שלנו ולעשות קצת כיף עם התלבושת שלנו.

לא כל הטי שירטס נולדו שוות

אם האסוציאציה הראשונה שלך לחולצות T ישר זורקת אותך לחולצות סוף מסלול או לתלבושת האחידה, כדאי לדעת שהפריט הזה עבר דרך ארוכה בשנים האחרונות וכיום, מותגי אופנה מובילים בעולם מציעים חולצות ייחודיות עם חומרי גלם ותפירה באיכות הגבוהה ביותר והחשוב מכל – סגנון מתוחכם וייחודי. בתצוגות אופנה מובילות בעולם, נוכל לראות היום ז'קטים מחויטים שתחתיהם מבצבצות חולצות טי שירט ממותגות לגברים שילכו נפלא עם נעליים אלגנטיות ומכנסיים מתאימים. הניגודיות הזו שבין המראה המוקפד והמונוכרומטי של החליפה עם הצבעוניות והקלילות של החולצה יוצרים מראה שיש בו אמירה ייחודית.

גם חולצת T צריך לדעת לשלב

אם החלטנו לשלב את חולצות ה-T שלנו גם בלבוש האלגנט, כדאי שנתחיל לשנות את התפיסה שלנו לגביהן. קז'ואל לא אומר בהכרח מוזנח ולכן, כדאי שנוודא שהחולצות שנבחר מהן מחמיאות לנו ומשתלבות במראה הכללי. חשוב שנבחין בין החולצות שישמשו אותנו כפיג'מה או לבוש לחוף הים ובין החולצות שנשלב עם בלייזר או חליפה לגבר. מומלץ למדוד אותן ולבחון עד כמה היא יושבת עלינו טוב.

  • חולצה טובה תהיה הדוקה על קו הכתפיים. חולצות רפויות בכתפיים עשויות ליצור מראה מרושל.
  • מצד שני, דווקא בקו החזה והבטן, נרצה שהחולצה תהיה מעט רפויה ומשוחררת. חולצה צמודה לא תשתלב בהכרח עם חליפה.
  • צווארון V מתאים לאלו מאיתנו עם חזה רחב ותשווה לצוואר שלנו מראה ארוך יותר. לאלו מאיתנו עם גזרה דקיקה יותר, עדיף ללכת דווקא על המסגרת העגולה שתעדן את המראה הזוויתי שלנו.
  • למרות שמטרת החולצה היא ליצור ניגודיות לחליפה, מומלץ לא לבחור דוגמה מקושקשת מדי. החולצה עדיין צריכה להחמיא לחליפה שלנו.

לא רק עם חליפה

כדי ליהנות מאפקט הניגודיות הייחודי הזה, לא חייבים לשלב את החולצה דווקא עם חליפה מלאה. מספיק שנשלב בחוכמה אלמנטים מחויטים ואלגנטיים עם פריטים שמקוטלגים יותר כקז'ואל, וכבר נוכל לסגל לעצמנו את הלוק ההיפסטרי שתמיד רצינו להכניס יותר לחיים שלנו.

אם החלטנו ללכת על חליפה, גם כאן כמו בכל חליפה שנקנה, חשוב שנוודא שהחליפה מתאימה ומחמיאה לנו. כשהחליפה מתאימה באופן מושלם, כל פריט שנשלב איתה ייראה מעולה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה