עמוד הבית » כך תבחרי את המגף המושלם לחורף הקרוב

כך תבחרי את המגף המושלם לחורף הקרוב

צילום: FREEPIK
אחרי קיץ ארוך, הסימנים הראשונים של החורף כבר כאן. בטח כבר התחלת לשאול את עצמך איך לעדכן את המלתחה שלך. לפני שתתחילי במסע הקניות הבא, אנחנו כאן כדי להזכיר לך עובדה חשובה: הצעד הראשון להנאה בחורף הוא רגליים חמות ומאושרות

. זוג מגפיים טובים יכולים לעשות את כל ההבדל בין בילוי נעים בחוץ ובין יום של סיוט. יש המון אפשרויות בשוק היום כשזה מגיע למגפי נשים. כדי לעזור לך לעבור חורף חמים ובסטייל, אלו כמה טיפים יעילים.

איפה המגפיים שלך ידרכו החורף?

חשוב שניקח בחשבון את מזג האוויר ותנאי הסביבה באזור המגורים שלנו. אם מדובר בסביבה לחה ועם גשמים רבים, כדאי ללכת על מגף מחומר גלם עמיד למים. אין ספק שמגפי עור הם הבחירה הראשונה שעולה לך בראש. עם זאת, אם עור פחות מתאים לסגנון או להעדפות האידיאולוגיות שלך, כדאי לדעת שיש המון חומרי גלם סינתטיים שמספקים עמידות מעולה למים ומגיעים במגוון מרקמים ודוגמאות שיאפשרו לך להתאים את המגף באופן מושלם ללוק שלך.

גודל והתאמה

הגודל של המגף חשוב כדי להבטיח שהחום יתפשט טוב על פני הרגל ושיישאר מספיק מקום גם לגרב חמה וטובה. מגף הדוק מדי יהיה דווקא קר יותר, פשוט מכיוון שנדרש רווח פנוי באזור הבהונות כדי לאפשר לאוויר להתחמם בו.

אפשרויות סגירה

אין הרבה דברים מרגיזים ומתסכלים כמו לפרום ולקשור את המגף שוב ושוב במהלך החורף, בעיקר אם החלטנו ללכת על מגף גבוה עם השרוכים האינסופיים. שימוש בסקוץ', באבזמים או בפתח סטרץ' שמאפשר להוריד את המגף במשיכה אחת, יהפכו את החוויה מהנעל למהנה ונעימה יותר.

רשת נעלי זמש מציעה מגוון רחב של מגפיים איכותיים לנשים. ניתן לעבור על מגוון מוצרים בחנות ולבחור בפתרון המושלם החדש שיהפוך את החורף שלך למפנק במיוחד.

צילום רשת נעלי זמש

מגפיים גבוהים לעומת מגפיים נמוכים

מעבר לטעם האישי שלך, יש לא מעט שיקולים שיכולים לעזור לך לבחור בין מגף נמוך לגבוה. היתרון הברור בבחירה של מגפיים גבוהים יותר הוא שהם מציעים הגנה נוספת מפני שלוליות והם נהדרים לימים הקרים במיוחד. לעומת זאת, הם פוגעים מאוד בגמישות שלך ולפעמים ההליכה בהם עלולה להיות מסורבלת.

לבחור במגפיים חמות, אבל לא חמות מדי!

למרות שהחום המגפיים הוא שיקול מרכזי, חשוב שנזכור. גם אם את גרה בירושלים או הגולן, יומיים של שלג ועוד כמה ימים של ברד ממש לא מצדיקים להשקיע במגפיים הכי חמות ביקום. סביר להניח שבמשך רוב ימי הסתיו והחורף, מגפיים כאלו בעיקר יעיקו עלייך ויגרמו לרגליים שלך להזיע. בסוף, את תגלי שאת מעדיפה לוותר עליהם. לכן, במדינה כמו שלנו אפשר להשקיע יותר בסטייל ופחות בבידוד רציני מהקור.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה