עמוד הבית » לקפוץ על הסוס

לקפוץ על הסוס

צילום: pexels
ילדה מתוקה ושמנמנה תמיד הייתי, בת זקונים החמישית מבין הבנות. כן אבא זקי היה אבו אל בנאת.

ילדת חלומות קטנה ורומנטית, אהבתי והערצתי עד עמקי נשמתי את המתעמלת הרומניה נאדיה קומנצ'י. הילוכה המדוד על הקורה והדיוק בו עשתה את הדברים, זקיפות הקומה והגוו הדקיק תמיד גרמו לי ממלוא גוציותי ושמנמנותי לקנא מחד ולהעריץ מאידך. אמא טובה תמיד נהגה לאוורר את המצעים על חלון הסלון, כל הפוכים (לחיף) ושמיכות תלויות בסדר מופתי על חלון הסלון על מנת שלא יחליקו אל החצר האחורית שבשכונה. הייתה זו חצר עטורת קוציי דרדר שלא ממש היה זמן לטרוח לאיש מבין השכנים או הוריי קשיי היום לטפל בהם.

צילום: pexels

לאחר שראיתי את נאדיה שלי קופצת על הסוס קפיצות ועוברת אותו תוך פליקלק לאחור ונוחתת על רגליה ביציבות מדהימה ערב קודם בטלוויזיה שחור לבן שלנו בסלון, שם היינו מצטופפים על מיטת הסוכנות שקושטה על ידי אימי בשמיכה סרוגה על מנת לשוות לה מראה מלבב, החלטתי שאדן החלון עליו היו מונחות שמיכות יהיה הסוס קפיצות שלי, ניסיתי תוך כדי ריצה מרחק מהחלון לטפס עליו.

צילום: pexels

ילדה קטנה עגלגלה רצה אל עבר החלון תוך כדי צעקות קרב:"נאדיהההההה קומנצ'ייייי" מנתרת אל עבר הפוכים שעמדו להם שם מתאווררים למצוותה של אימי.ניסיון ראשון לא צלח, אז תפסתי תנופה ארוכה יותר מקצה מרוחק יותר של הבית, אבל גם זה לא צלח. הפעם החלטתי אני מצליחה!! ולקחתי כפי שקראנו לזה "שוונג" מהמרפסת בקצהו השני של הבית.

"אני אעלה על סוס הקפיצות שלי ויהי מה" חשבתי לעצמי תוך כדי ריצה מתגלגלת …

לצערי הצלחתי מדי, עפתי החוצה בדיוק כמו המתעמלת הרומניה באוויר, אך בניגוד אליה לא ממש נחתתי בחינניות על רגלי אלא על ישבני העגלגל והמרופד לתוך שדה הקוצים….בושה ונכלמת ישבתי שם וקוראת לאימי שתסייע לי…זאת הוציאה ראשה מהחלון ואחרי צרור קללות מזרחיות עסיסיות אמרה:"שנאדיה קומנצ'י תוציא אותך משם". נאדיה קומנצ'י הייתה מתעמלת מדהימה, אך גם היא על מנת להגיע למעמדה עבדה והתאמנה באימונים מפרכים ויומיומיים.

צילום: pexels

מדוע אני מספרת לכם את זה?!

התהליך שלכם משול לאולימפיאדה, התחרות בעוד עשרים שנה קדימה, אכילה בריאה ומכבדת יומיומית, פעילות גופנית מאזנת, שתייה לרוויה, הערכות יומיומית לעבודה הינם בבחינת האימונים.

רוצים אליפות?! תתחילו להתאמן.

ומה איתכם?!
אוהבת❤️

מאת אביגיל בכור גורו תזונה