עמוד הבית » מהפכת הרמקולים בעיצוב הבית

מהפכת הרמקולים בעיצוב הבית

Defunc HOME SMALL & LARGE Black & White (Back-to-back) S צילום: יחצ
כולנו זוכרים את הרמקולים המגושמים והגדולים שהידרו את בית ההורים ולעתים גם ירשנו אותם מאחים הגדולים, עם השנים הרמקולים גודלם הוקטן ויחד עם זאת העיצוב הפך להיות גורם משמעותי בתוך הבית. כיום רמקולים בעיצובי יוקרה עם איכות סאונד

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים קיבלה את הזיכיון לשווק את מוצרי השמע האיכותיים של המותג השוודי DeFunc אשר בסיסו בשטוקהולם והמבוסס על מורשת של איכות, עיצוב וסאונד משובח. השילוב של חשיבה עיצובית שוודית עם פונקציות צופות פני עתיד שנבחרו בקפידה מוטמעות גם בשם החברה, עיצוב + פונקציה = Defunc.

ביום חמישי הושקו 2 דגמים מעוצבים מתוך היצע הסאונד של המותג אשר אמורים לתת מענה "לחוליה החסרה" בהיצע הדגמים הקיימים בעולמות הסאונד הביתי. הרמקולים ממוצבים בין רמקולי בלוטוס רגילים לבין מערכות סאונד יקרות ויוקרתיות ובמחיר לכל כיס. לדברי רונן ברקוביץ מבעלי החברה: " הרמקולים כיום מוטעמים לפתרון של מולטי רום, הרמקולים הינם ללא כבלים, אין צורך בלחורר את הקירות, יחד עם איכות, סאונד ומחיר לכל כיס".

ה- DeFunc Home Small וה- DeFunc Home Large הן מערכות סאונד המורכבת מרמקול אחד או יותר (מולטירום), בעלי סאונד עוצמתי, באס מוגבר ומגוון גדול של חיבורים למוזיקה, המתחברים על גבי רשת ה- WiFi הביתית. ישנה אפשרות  להציב את הרמקולים בחדרים שונים של הבית ולקשר בינהם באמצעות אפליקציית DeFunc Home – המאפשרת לשלוט גם בעוצמת השמע ובהגדרות הסאונד הישר מהטלפון הנייד או הטאבלט.

Defunc HOME SMALL & LARGE White (On a sideboard) S, צילום: יחצ

הרמקולים מגיעים עם  Spotify Connect מובנה, סיוע קולי של  AirPlay 2ו- Alexa  ומגוון של שירותי הזרמת מוזיקה אחרים כגון לחיבור מיידי ושימוש נוח מאוד, גם באמצעות פקודות קוליות ושימוש באפליקציה ייעודית אשר שולטת בהגדרות של כל רמקול בדירה. על גבי הרמקול עצמו ממוקמים כפתורי שליטה המאפשרים הפעלה ושליטה על עוצמת הסאונד גם מהמכשיר עצמו.

הרמקולים המעוצבים בקווים מעוגלים ואלגנטיים, מאפשרים להחליף את החלק הקדמי לעיצובים שונים, מכוסים בד איכותי ובהדפסים שונים על מנת לבלוט או להיטמע בעיצוב הבית ומתאימים מאוד לכל סביבה ביתית ומהווים פתרון מעולה לכל אחד מחדרי הבית. ניתן להשתמש במעמד השולחני המגיע באריזה המקורית, או לרכוש מעמד רצפה מתכוונן (3 גבהים אפשריים) או מתלה קיר המותאם לקיר מרכזי או לפינה. גם צבע הבד ניתן להחלפה למגוון צבעים אופנתיים לבחירה אישית.

Defunc HOME White (Floor Stand) D5502,צילום: יחצ

הרכיבים המכוילים בקפידה של הרמקולים, נוצרו בשיתוף עם מהנדס האודיו והמומחה לאקוסטיקה הבכיר השוודי הנריק איסקסון, והם מתאימים מאוד לכל ז'אנרי המוזיקה וסוגי האודיו.

מחירים מומלצים לצרכן:

Home Large: 990 ש"ח

Home Small: 1390 ₪

ניתן יהיה להשיג באתר היבואן, בחנויות וברשתות המובחרות.